bolge 1: forumlar

MSI Türkiye Yetkili Teknik Servisi ( notebook )

Msi notebook & netbook destek, driver ve bilgi bölümü

MSI Türkiye Yetkili Teknik Servisi ( notebook )

İleti saka » 30 Nis 2009, 22:33

Msi notebook yetkili teknik servis bilgilerini bu sayfada bulabilirsiniz.

Msi notebook yetkili servis merkezi : ANKO Bilgisayar ve Elektronik Sistemleri Tic. A.Ş

Adres : Bağdat Cad. Çoşkun Sk. No: 16/1 Maltepe - ISTANBUL
Tel : (0216) 371 12 00 PBX
Faks : (0216) 441 63 47
e-mail : msi@ankobilgisayar.com
Web : http://www.ankobilgisayar.com

Servis Prosedürü:

Anakart ve Grafik Kartları:
MSI Anakart ve Grafik Kartları 3 yıl garantilidir. Problem yaşadığınız ürününüzü satın alma noktanıza mümkünse orjinal ambalajı içerisinde, faturası ile götürerek teknik servisimize ulaştırabilirsiniz. Anakart ve Grafik kartlarının doğrudan servise gönderimi yapılamamaktadır.

Notebook:
MSI Notebook'lar 2 Yıl garantilidir. Problem yaşadığınız notebook'unuzu:

a) Satın alma noktanıza mümkünse orjinal ambalajı içerisinde, faturası ile götürerek teknik servisimize ulaştırabilir,

b) Teknik servisimize faturası ile kendiniz götürebilir,

c) Türkiye'nin her yerinden hiç bir ücret ödemeden anlaşmalı kargo firması Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak orjinal ambalajı içerisinde, faturası ile teknik servisimize yollayabilirsiniz.

msi notebook Ölü Piksel Garantisi:
Fatura tarihi itibarıyla 30 gün içerisinde ekranın herhangi bir yerinde bulunan 4 ve üzeri ölü piksellerde ya da ekranın ortasında bulunan 2 adet ölü pikselde LCD değişim garantisi vardır. Bu prosedür tüm notebook modellerimiz için geçerlidir.


RMA Prosedürü

Değerli MSI ve ANKO müşterisi öncelikle MSI ürünlerini ve ANKO teknik servis hizmetlerini tercih ettiğiniz için sizlere teşekkür ederiz

Özenle üretilen MSI ürünlerinin teknik servis hizmetleri de aynı oranda verilmeye çalışılmaktadır.

Ürünlerinizin akıbeti ile ilgili sorularınız için, öncelikle genel prosedürü iyi bilmeniz gerekmektedir.

Aşağıda bilgilerinize sunduğumuz RMA (Return Maretial Authorization) (Yurtdışı iade) prosedürünü lütfen dikkatle inceleyiniz.

Bu prosedürdeki işleyişi bilgileri sizleri daha hızlı cevap alabileceğiniz soruları sormaya ve bizleri daha doğru değerlendirmenize yardımcı olacaktır.

RMA (Return Maretial Authorization) (Yurtdışı iade) Tanımı:

İthalatı gerçekleşmiş olan elektrik ve elektronik ürünlerin garanti kapsamında teknik servis hizmetini sağlayan ve üreticisi tarafından verilen onay metodudur.

İşleyiş

Sahip olduğunuz değerli ürünleriniz distribütörler tarafından ülkemize ithal edilmektedir ve siz kıymetli müşterilerimize Retail ve satış kanalları aracılığı ile sahip olmanız sağlanmaktadır. Ürünlerinizin Türk Sanayi Endüstrisi ve Sanayi Bakanlığı’nın belirlemiş olduğu standartlar dahilinde iki veya üç yıl garanti kapsamında satışı gerçekleşmektedir. Ürünlerinizle ilgili istenmeyen arızalarla karşılaştığınızda kullanım kılavuzu ve garanti belgesinde belirtilen garanti şartları geçerlidir.

Ürünlerinizle ilgili teknik servis hizmeti gerektiğinde ithalatçı firmaya başvurmanız yeterli olacaktır. İthalatçı firmanın belirleyeceği yöntem ile ürününüz servis hizmeti için teslim alınacaktır ya da sizleri ilgili yere yönlendirecektir.

ANKO Bilgisayar ve Elektronik Sistemleri A.Ş. MSI Türkiye Teknik Servis yetkilisidir. Servisimize sizlerden ithalatçı firmaya teslim etmiş olduğunuz kıymetli ürünleriniz, ön RMA çalışması ile ulaştırılmaktadır. Ön RMA ithalatçı firma tarafından internet ortamından ürün seri numarası ile garanti durumu ve ilk kayıt işlemi yapılmaktadır.

MSI Anakart ve Ekran Kart İşlemleri

MSI anakart ve ekran kartı ürünleri RMA ön onayı ile servisimizde kabul görmektedir. Ürünleriniz test laboratuarlarımızda sizlerin belirtmiş olduğu hata yoğunluğu üzerinde durulmak kaydıyla arıza tespit işlemi gerçekleştirilir. Tespit edilen arızalar otomasyon sistemimizde ürün kabul esnasında açılmış olan kayda işlenir ve tamir laboratuarımıza sevk edilir. Üretici firma tarafından gerekli lisans ve eğitimlerini almış teknisyenlerimiz tespit edilen arızayı kullanmış olduğumuz yüksek teknolojili ekipmanlarla gerekli onarımı yapmaktadır. Teknisyenlerimiz tamir işlemlerini tamamladıktan sonra, ürünün tam donanımlı testi ve onarım onayı için test laboratuarımıza sistem üzerinden gerekli kaydı yapılarak sevk edilmektedir.

Ürünlerinizin son test işlemleri onaylandığı takdirde ithalatçı firmaya sevk işlemlerinin gerçekleşmesi için tamir ve test raporları ile beraberinde lojistik departmanımız itina ile gerekli paketlemeyi yaptıktan sonra ürün kabule, ürünlerinizin sevkini gerçekleştirir.



MSI Dizüstü Bilgisayar İşlemleri

MSI dizüstü bilgisayarlarınız ithalatçı firma aracılığı ile ve sizler tarafından bize ayrıca ulaştırılmaktadır. Dizüstü bilgisayarınızla ilgili yaşamış olduğunuz sorunlar, anakart ve ekran kartına gösterilen aynı özenle ve lisanslı ve eğitimli teknisyen ve mühendislerimiz tarafından servis hizmeti tarafımızca verilmektedir.

Dizüstü bilgisayarlarınızın sorunları sizlerin belirtmiş olduğu hatalar göz önünde bulundurularak ve o bölgeye yoğunlaşarak arıza tespiti için ilk önce donanım testi gerçekleştirilir (CPU, HDD, RAM, ODD, Main Board, LCD, Wireless Card ve port girişleri). Donanım testi tamamlandıktan sonra dizüstü bilgisayarınızın yazılımsal testleri, virüs taraması ve yüklenen programlar test edilmektedir. Tespit edilen arıza donanımsal bir durum ise ve bilgi kaybı, yüklenen programların silinmesi ve belirtilen özel ayarları etkilemediği takdirde gerekli onarım işlemleri yapılacaktır.

Tespit edilen arıza yazılımsal bir durum olduğuna karar verildiğinde teknisyenlerimiz bilgi paylaşımı ve onarım onayınız için sizlerle irtibata geçecektir. Yazılımsal sorunların giderilmesi için cihazınızdaki tüm veriler kaybedilecektir. Sizlerden alınan onay sonrası yapılan işletim sistemi geri yükleme işlemleri sonrası kaybedilen veriler hakkında ANKO Bilgisayar ve Elektronik Sistemleri A.Ş. sorumluluk kabul etmeyecektir. Diz üstü bilgisayarlarınızın sizler için çok önemli bir gereç olduğundan dolayı daima verilerinizin sıklıkla harici bir diske kopyalamanızı ANKO Bilgisayar tavsiye etmektedir.

Belirtmiş olduğumuz işlemler garanti kapsamında üretici hatasından kaynaklanan veya yazılımsal nedenlerden kaynaklanan durumlar için geçerli olmaktadır.

Son kullanıcı hatalarından dolayı kaynaklanan arızalar söz konusu olduğunda ürünleriniz garanti kapsamında belirtilen aynı işlemleri görmektedir ve teknisyenlerimiz sizlere bilgi ve onay için başvurduğunda MSI merkezimizin belirlemiş olduğu servis ve parça bedelini de sizlere bildirerek ayrıca onay isteyeceklerdir. Tarafınızdan alınan onay işlemleri ardından ürünleriniz gerekli tamir ve test işlemleri sonuçlandırılarak lojistik departmanımıza sevk edilmektedir ve tarafınıza iade işlemleri başlatılmaktadır.



DOA (Dead On Arrival) (Satıştan Arızalı)

Yukarıda belirtmiş olduğumuz işlemlerin haricinde satın almış olduğunuz MSI ürünlerinin bir diğer RMA hususu daha vardır.

DOA olarak adlandırılan durum, satıştan arızalı dediğimiz bir RMA kapsamıdır. Satın aldığınız ürün 30 gün içinde arıza yaptığı durumlarda DOA kapsamında değerlendirilmesi söz konusudur. DOA kapsamında işlem görebilecek ürünlerin şartları şöyledir.

ü Fatura tarihinden sonraki 30 gün içinde olması.

ü Ürüne ait tüm kutu ve ambalaj malzemenin olması.

ü Tüm aparat ve beraberinde gelen evraklarının olması.

ü Üründe hiçbir şekilde son kullanıcı hatası olmaması.

ü Ürün üzerinde her hangi bir darp, çizik, çatlak, kırık veya ezik bir durumun olmamsı.

DOA kapsamında işleme alınan ürünleriniz teknik servisimiz tarafından incelendikten sonra gerekli onarım veya değişim işlemleri başlatılır. Yukarıda belirtilen maddelerin yerinde olmaması cihazınızın onarımı söz konusu olacaktır.

Teknik servisimizde işlem gören ürünlerinizin akıbetini öğrenmek için web sayfamızdan teknik servis bölümünden Seri No sorgulamadan ürününüzün seri numarasını girerek durum bilgisi alabilirsiniz, ayrıca tüm sorularınız ve şikâyetleriniz için info@ankobilgisayar.com adresine yapabilirsiniz.
Notebook, laptop, netbook
Kullanıcı avatarı
saka
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 19909
Kayıt: 31 Tem 2007, 10:00
Konum: istanbul
Ettiği Teşekkür: 88
Aldığı Teşekkür: 117
Notebook markası: Asus

Re: MSI Türkiye Yetkili Teknik Servisi ( notebook )

İleti alite » 02 Haz 2012, 14:42

anko bilgisayarın teknik servisi hakkında iyi şeyler duymadım. inşallah kendilerini düzeltmişlerdir.
alite
Yeni Üye
Yeni Üye
 
İleti: 1
Kayıt: 02 Haz 2012, 14:41
Ettiği Teşekkür: 0
Aldığı Teşekkür: 0
Notebook markası: Sony


Msi Notebook

 


  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Gösterim
    Son ileti

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir