Yardım! Hp Pavilion Dv6 1280Et Pil Sorunu

Konu, 'Hp Notebook' kısmında selimoz tarafından paylaşıldı.

  1. selimoz

    selimoz Yeni Üye

    Merhabalar,

    yaklaşık 6 ay önce Teknosa'dan Hp Pavilion Dv6 1280Et notebook satın aldım. Notebook'u satın alırken satış temsilcisi Teknokask önerdi ve cihazım bir yıl boyunca sigortalanmış oldu ancak eve geldiğimde ürünün içerisinden hediye olarak Teknokask çıktı ve kısaca cihazım iki kez sigortalanmış oldu.

    Durumla ilgili olarak bana yoktan yere sigorta sattıkları için Teknosa'ya her hangi bir şikayet başvurusunda bulunmadım. Ancak, şu an cihazımın pilinde sorun var. Yaklaşık bir haftadır pilin zayıf olduğu uyarısı çıkmadan bilgisayarım kapanıyor. Ancak adaptörle birlikte sorunsuz kullanabiliyorum. Pille en fazla yarım saat civarında kullanabiliyorum.

    Cihazı ilk kullanmaya başladığımda kullanma klavuzunu okudum hatta forumlarda yer alan pili daha verimli kullanmak için yapılan önerileri dikkate alarak cihazı kullanmaya gayret ettim. Ne var ki, pilde sorun yaşıyorum. Pil kontrolü yaptığımda ise, değiştir uyarısı alıyorum ve piliniz garanti kapsamında olabilir, datatime algılanamadı gibi bir mesaj alıyorum.

    Teknokask, bilgisayarımı komple kargoya verip göndermemi yapılan incelemeden sonra da gerekirse pili değiştireceklerini söylüyor. Ancak, tüm kargo masrafları bana ait. İstanbula kargolama masrafına gidip yeni bir pil almak daha mantıklı. Ayrıca, sapa sağlam bilgisayarımı kargoya verip, kargoda gezinip, incelenip, haftalar sonrada elime sapa sağlam geçeceğinden de kuşkuluyum.

    Hp Pavilion Dv6 1280Et ürününü kullanıp batarya ile sorun yaşayıp garanti kapsamında değişimini sağlayan arkadaşlar yada bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar, tecrübelerini yazarsa sevinirim. Ona göre bir yol izlemek istiyorum...

    Öncelikle bilgisayarıma çift sigorta yapan Teknosa'nın konuyla ilgilenmesini isteyeceğim. Gerekirse HP yada Teknokask'la onlar uğraşsın. Sapa sağlam bilgisayarımı kargoya verip ayrıca haftalarca bilgisayarsız kalmak istemiyorum en azından adaptörle idare edebiliyorum.

    Yorumlarınıza ve ilginize şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Öncelikle teknosaya gidip size satııkları sigortanın parasını isteyin bence. Bütün hp notebooklar teknokask sigorta ile beraber gelir. Bunu bilmemeleri mümkün değil. Kötü niyet olabilir ya da işe yeni başlayan biri olabilir.
    İkinci olarakta teknokask a değil hp yetkili notebook servisi ile konuşun. Eğer dediğiniz gibi ise bu bir arızadır ve zaten garanti kapsamında yapılır. Boşuna kargo parası vermemiş olursunuz.
     
  3. selimoz

    selimoz Yeni Üye

    İlginiz için teşekkür ederim...

    Pil kontrolü yaptığımda aldığım hata mesajı şu şekilde:

    DEĞİŞTİR. Pil kontrolü bir arıza algıladı. Pil, HP garantisi kapsamında olabilir.
    (Garanti Kimliği: ##CNF90702G4##14Dize geçerli bir DateTime olarak tanınmadı.mscorlib) Bu ne anlama geliyor?

    Pili notebookta kullanmaya devam etmek cihaz için bir sorun oluşturur mu? Çıkarmalımıyım, sorunu çözene kadar adaptörlemi kullanmak daha sağlıklı?
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Hp ile konuşun sadece pili yani bataryayı arızaya kabul ederlerse onu gönderin notebook u kullanmaya devam edin. Eğer kabul etmezse mecburen tamamını göndereceksiniz. Bence bozukta olsa garantiye gönderene kadar laptop'ta takılı kalmasında fayda var.
     
  5. selimoz

    selimoz Yeni Üye

    HP notebook kullanıpta pil ile ilgili sorun yaşayan arkadaşlar varsa/olursa bilginiz olması açısından bilgi vermek istiyorum.

    HP tüketici destek hattını arayarak sorununuzu iletin. Bir kaç yöntem denemenizi isteyecekler. Yöntemleri eksiksiz uyguladıktan sonra eğer bu yöntemlerde işe yaramazsa tüketici destek hattını tekrar arayarak teknik destek alın.

    Probleminiz incelendikten sonra eğer ürününüz garanti kapsamındaysa ev adresinize kargo ile yeni bir pil gönderiliyor. HP kayıt menüsünden yada ilgili web sitesinde ki linkten bilgisayarınızı kayıt ettirmenizde fayda var. Daha önceden kayıt ettirdiğim için böyle bir sorunda işlemler dahada kolaylaşıyor ve sistemde kayıtlı iletişim adreslerinizi doğruluyorlar ve en geç bir - iki gün içerisinde kargo ile sıfır pil evinize gönderilmiş oluyor.

    Yaşadığım sorunda desteğinden ötürü sevgili saka'ya da sonsuz teşekkürlerimi sunarım.
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    bilgiler için teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş