[YARDIM] garanti gönderme

Konu, 'Asus Notebook' kısmında yusufd84 tarafından paylaşıldı.

  1. yusufd84

    yusufd84 New Member

    iyi günler
    destek@asus.com.tw adresine mail attığımda gönderilmedi diye uyarı mesajı alıyorum sizce neden olabilir?
    onlara sormak istediğim sorular ise;
    geçen sene kasanın sağ köşesinde oluşan çatlama problemi için asus istanbul servisine göndermiştim ve kasayı değiştirmişlerdi bu sefer daha da dikkatli kullanmama rağmen tekrar aynı yerden çatlama problemiyle karşılaştım. gönderdiklerinde kasanın üstündeki stickerlar bir önceki kasadan sökülüp yeni kasaya yapıştırıldığı için kısa sürede stickerlar kasadan ayrıldı bu bir problem teşkil eder mi garanti durumu için,
    garanti belgem yanımda değil ama kasanın altında hem işletim sistemi garantisi hem de bilgisayarın kontrol numarasını, garantinin süresini ve barkodun bulunduğu 2 sticker var.bunlar garanti belgesi yerine geçiyor mu?
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Bazı f3 serilerinde bu problem yaşanıyor. Duyduğum kadarı ile auss servisi zorluk çıkarmadan ücretsiz kasa değişimi yapıyor. Bence tekrar gönderiniz. Eğer garanti kartı vs isterlerse zaten size dönüyorlar. Bu sebeple notebookun ekranı ile klavyesi arasına büyükçe bir kağıda ne istediğinizi ve iletişim bilgilerinizi detaylıca yazmanızı öneririm.
     
  3. yusufd84

    yusufd84 New Member

    [alkis] yanıtın için teşekkür ederim. çantasıyla göndermem yeterli değil mi? kutusuyla göndermeme gerek olur mu?
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    sakın ha sakın çantayla göndermeyin. Kargocularun nasıl kutu taşıdığı hakkında fikriniz yok sanırım. heba edersiniz notebooku. Asus servisi teslim bile almaz.

    orjinal kutusunda köpükleri vs takılmış sallanmayacak şekilde gönderilmeli.
     
  5. yusufd84

    yusufd84 New Member

    oooo o zaman okullar açılınca gönderebilceğim. zaten köpükte yok yandım ben desene [ofof] bir de köpük bulmakla uğraşacağım...
    beyaz eşyacılarda bulabileceğim köpükleri kullansam olur değil mi? :eek:
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Asus u arayıp kutu ve köpük istemeyi denediniz mi?
     
  7. yusufd84

    yusufd84 New Member

    [bravo] yok denemedim aklıma bile gelmemişti doğrusu :lol: en yakın zamanda deneyeceğim [bravo]
     
  8. QUANTA

    QUANTA New Member

    aslında en mantıklısı laptopu elden servise vermek, bendeki F3F i yere düşrürdüm ve dvd yazıcının oldugu ve ekranın kablolarının geçtiği yerdeki kapak fırladı, ama ondan öncede sağdaki klavyenin ordaki çatlak vardı, sanırım ankartı biraz büyük, içi içine sığmıyor, asus garnti konusunda yardımcı oluyor, hp gibi değil.
     
  9. yusufd84

    yusufd84 New Member

    nevşehirden kalkıpta istanbula gidemem.o yüzden kargoyla göndermeye mecburum ama bilgisayarcı birkaç kişiyi tanıyorum garantiden gönderme konusunda yardımcı olacaklarına eminim;) emin olduğum bir konu daha var o da tamir edildikten bir sene kadar sonra tekrardan aynı yer çatlayacak.şimdiden ekran koruyucu gibi şeyleri araştırmaya başladım bile :cry: seneye garantimde bitmiş olacak...offff offff.
     

Sayfayı Paylaş