Wireless Şifresi Kırmak

Konu, 'İnternet, Güvenlik ve Ağ' kısmında viveo tarafından paylaşıldı.

  1. viveo

    viveo Yeni Üye

    [​IMG]merhaba wireless sifrelerini kırmak mumkun mu
    wep anahtarıyla sifrelenenlerin kırıldıgını duymustum.bunun aslı var mı ?
    ya da bununla ilgili bi dokuman yayınlarsanız cok ii olur tesekkurler
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Mümkündür. Ama bu forumun konusu değildir. Şahsi olarak tasvip ettiğim birşey değil.
    google.com a müracat edebilirsiniz.
     
  3. viveo

    viveo Yeni Üye

    bilgi icin tesekurler
     
  4. kur-sad

    kur-sad Yeni Üye

    wireless şifresini kıramazsınız
    kullanıcı açık bırakmışsa eyvallah
    ancak şifreliyse
    size 32 harf ve rakamdan oluşan bir kombinasyon çözmek kalıyor
    hem kanunsuz
    hemde boş bir iş
     
  5. pilavyer

    pilavyer Yeni Üye

    yine şifre kırma konusu,bence kilitlenmeli,bu tür mesajlar çogalmaya başlar yoksa
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Ne kadar anlamsız ve gereksiz bir şey olduğunun görülmesi için açık :)
     
  7. cemcem99

    cemcem99 Yeni Üye

    linux tabanlı yazılımla kablosuz ağ şifreleri çözüle biliyormuş herkes iyi niyetli değil kapımızın kapalı kalması daima iyidir.
     
  8. alex47

    alex47 Yeni Üye

    Öyle Bişey olması mumkun degıl hem sahsın haberı olsa bıle yapılacak ıllegal ıslemler o sahsa mal edılır.
    forumda bu tur paylaşımlar olmasın
     
  9. sarum

    sarum Yeni Üye

    saka arkadaşım hem takip ediyorumda merak ettiğim adamın biri büyük harfle yazı yazdığı zaman hemen konuyu kitliyorsun ve uyarıyorsun ama baksana adam wilersles şifresini kırmadan bahsediyor tık yok ama bu haksızlık
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Son mesajımı okursanız konunun neden açık olduğunu anlarsınız.

    Ayrıca karşılaştırdığınız konuların birbiri ile uzaktan yakından alakası yok.
    Burası bir hack veya warez sitesi olsaydı da büyük harfle yazıldığında silinirdi. Bilmem anlatabildim mi.
    Bu sebeple haksızlık yapıldığı yok.
     
  11. gtoprak

    gtoprak Yeni Üye

    kablosuz modemi olan bir insan düşünün ve bunun yanında kablosuz modemi olan insanın internetinin kotalı olduğunu düşünün. siz bu adamın WEP şifresini kırarsanız. sizin hiç birşey ödemeden adamın faturasını kabarttığınızı hayal edin ve oturun vicdanınızı sorgulamaya başlayın. sözüm bununla ilgilenen arkadaşlar için.
     
  12. sarisapka

    sarisapka Yeni Üye

    kırılması imkansız diye birşey yok bunun la ilgili büsürü programlar var ilki wirelles sinyallrini dinliyor ve *.ns1 uzantılı kayıt oluşturuyor diğer programlarda bunu kırıyor tam olarak denemedim fakat kırıldığını duydum yakın çevremden ayriyeten bununla ilgili express card yuvasına bi cihaz takılıyor bu daha kolay bi yöntemmiş ama arkadaşın dediği gibi yasal değil.
     
  13. drinkdodo

    drinkdodo Yeni Üye

    Ekmek çalan 20 yıl hapis yatıyor, 29 ytl kotalı ADSL yi düşünürsek yaklaşık 50-60 MB lık komşunun hattını kulladığınız zaman yirmi yıl ceza aldığınızı düşünün...
     
  14. slash

    slash Yeni Üye

    Yazacaklarımı yazmadan önce bir kaç konu hakkında bilgi vermem gerektiğini düşünüyorum;

    - Wep sistemli şifreler 64-bitlik sistem kullanırken Wpa sistemliler 128-bitlik bir kripto kullanmaktadır.
    - Brute-Force( Kaba kuvvet ) yöntemiyle 128-bitlik kripto kullanan 6 haneli bir şifrenin 4.2 ghz hızında bir bilgisayarda kırılması 29 gün 5 saat almıştır ( Şahsım tarafından denendi )( ortalama süresi 30 gün kabul ediliyor )

    Şimdi bu bilgiler ışığında;
    Ortalama işlemci hızınızı 3ghz kabul edersek, wpa kriptosu kullanan 6 haneli bir şifreyi kırmanız yaklaşık bir buçuk ay' ınızı almakta( ki bu sürede şifrenin değişmesi ihtimalini göz önünde bulundurun ) aynı zamanda şifrenin 6' dan fazla haneli olması durumunda bu süre katlanarak artmaktadır. bu süreler ve değerler gerek linux gerek windows altında aşağı yukarı aynıdır çok fazla bir değişim yoktur.
    Sonuç olarak Wireless network şifresinin kırılması teorik olarak imkansız değildir ancak gerek alacağı sürenin uzunluğunun insanı bıktıracak olması, gerekse işlemcinizin bu kadar uzun bir süre had safhada çalışmaya dayanamayacağından pratikte pek de mantıklı bir hareket değildir. Saygılar Slash.
     
  15. berem

    berem Yeni Üye

    slm. Eminim kısa bir zamanda internetine kimse şifre koyma gereği duymayacak. bu şifreyi kırmak mümkün değil gibi. ama internette araştırırsan bulursun. zaten internetini paylaşmak isteyen şifre koymaz. şifresizlerde var.
     
  16. Tuncya_Sukan

    Tuncya_Sukan Yeni Üye

    Bence Çok Zor arkdaşın dedi Gibi WPA Sadece 64 Bit Oldunda 10 Haneli şifre İstiyor bunu 128 bit yaptın zaman Daha uzun Bi Şifre İster bunu kırmak için uğraşmaya gerenk yok
     

Sayfayı Paylaş