Wide Screen Problemi < ÇOK ACİL

Konu, 'Diğer Notebook Markaları' kısmında soulfiesta tarafından paylaşıldı.

  1. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    Samsung R522 04Tr sahibiyim, Windows Xp Pro + Full Güncel (SP3'ten sonra çıkan bütün güncellemeleri) tam bir bilgisayara sahibim, video izlerken ekranda kare olarak izliyorum, normalde widescreen olarak izlemem gerekmiyormu? Videonun formatı ile yani widescreen olması ile alakalı bi durummu ? Yoksa benim bilgisayarımda eksik giden birşeyler mi var? Oyunları widescreen olarak oynatıyor ama.. Videolar kare izliyorum hep filmler falan.. Yardımcı olabilirmisiniz?
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Sallama hakkımı kullanıyorum.

    Player olarak ne kullanıyorsunuz?
    gomplayer.com dan gomplayeri denediniz mi?
     
  3. Error!

    Error! Yeni Üye

    donanımhaber sitesinde bu problemi tartışıyorlardı xp kullananlarda ati driver problemi vardı çözdüllermi bilmiyorum ama bir bakayım..
     
  4. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    Player olarak bütün hepsini denedim, facebookta video izlerken player gerekmiyor zaten mesela.. widescreen olmadıgında çok gıcık bir görüntü izliyorsunuz tam ekran olamıyor ortada bi kare..


    Error bekliyorum..
     
  5. Error!

    Error! Yeni Üye

  6. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye


    hayır en ufak bir takılma bile yok, oyunlarda da gayet güzel performans veriyor. Ati Radeon HD 4650 var üzerinde zaten bi de led ekran falan diyorlar benim bilgisayarımda bilmediğim yada kullanmadıgım başka özellik varmı ? Bluetooth çalışmıyor mesela :S
     
  7. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    setup did not find a driver compatible with your ccurrent hardware or operating system. setup will now exit


    bunu yazdı kurmayı denediğimde :S
     
  8. Error!

    Error! Yeni Üye

    bu serilerde BT yok zaten..
     
  9. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

  10. Error!

    Error! Yeni Üye

    ona bakılırsa Kendi Sitesinde BT driver ıda var :)
     
  11. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    peki kurulmuyor o verdiğin driver yukarıda hata nın ne oldugunu yazmıştım :S bişey yapabilecekmiyiz ?
     
  12. Error!

    Error! Yeni Üye

    R560 a bu yolla ati driver kurmuşlar deneyin siz bir..


    "Denetim Masası"
    "Sistem"
    "Aygıt Yöneticisi"
    Yanında sarı renkli soru işareti bulunan "VGA aygıtı" üzerine gelip mause ile sağ tıklıyoruz. Çıkan menüden "Sürücüyü Güncelleştir" seçeneğini sol tıklıyoruz.
    "Sürücü yazılımı için bilgisayarımı tara"
    "Bilgisayarımdaki aygıt sürücüleri listesinden seçmeme izin ver"
    "Disketi var"
    "Gözat"
    Adres olarak aşağıdaki adresteki "CW_80268 (Kur Bilgileri)" dosyasını gösteriyoruz, yani;
    C:\ATI\Support\9-8_vista32_win7_32_dd_ccc_wdm_enu\Driver\Packages\Drivers\Display\W7_INF\CW_80268
    "Aç"
    "Tamam"
    Çıkan sürücü listesinden HD 4650 seçilir.
    "İleri"
    "Evet"
    "Son"
    denilip bilgisayar tekrar başlatılır.

    bazı yerleri xp olduğu için ona göre uygulayın
     
  13. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    [​IMG]



    Bende Driver kurulu ? Driver ile ilgili kurulmama problemi öbür driveri kuramadıgımdan bahsetmiştim. Eski driveri silmem mi gerekiyor ? Kurmak için. Yada o driveri kuramamamın sebebi eski driveri silmediğimden mi ?
     
  14. Error!

    Error! Yeni Üye

    Sizin ozaman driver problemi yok hımm..... işletim sisteminden kaynaklana bilir ? ilginç neden yapar.ama aklımda merak etmeyin..
     
  15. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    ilgilendiğiniz için teşekkürler.. cvp bekliyorum saygilarimla..
     
  16. Error!

    Error! Yeni Üye

    aklım araştırıcam..eğer sizde problemi çözerseniz buraya yazarsanız sevinirim merak ettim :)
     
  17. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye


    tamam bende uğraşıyorum..
     
  18. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    ben en iyisi yarın samsung'a bir telefon açayım.. buraya da yazarım.
     
  19. soulfiesta

    soulfiesta Yeni Üye

    Samsung'a mesaj bıraktım gece, sabah aradılar Biyos güncellemesi yayınlaşmışlar onu yüklememi söylediler, ekran kartı update yapmamı söylediler ve codec yüklememi söylediler. Hepsini yaptım ama en son olarak da video mesela 200x200 pixel ise ekranda kare olarak izlersin dediler tam ekrana oturmaz dediler. Sadece Widescreen videolar tam ekran izleniormuş :( Böyle kaldık yani..
     
  20. Error!

    Error! Yeni Üye

    samsung öle diyorsa öledir :) yapcak birşey yok..ama bence içinized kalmasın temiz bir xp kurun ondan sonra bir bios güncellemesi çakın sonrada en güncel driverları kurun yine olmassa demekki samsung un dediği gibiymiş ;)
     

Sayfayı Paylaş