Vista Ultimate Usb Bellek Okumama Sorunu

Konu, 'Hp Notebook' kısmında black_pearl tarafından paylaşıldı.

  1. black_pearl

    black_pearl Yeni Üye

    Arkadaşlar HP Pavilion Dv5 1130et laptopum var.Vista Ultimate 32bit işletim sistemi kullanıyorum.Tüm driverlarım tanıtılık olmasına rağmen usb bellekler için driver istiyor ve acamıyorum.usb girişlerim diğer aygıtların hepsinde çalışmakta.2gündür bunun uğraşıyorum bi çözüm bulamadım.Yardımlarınızı bekliyorum.Çözüm önerisi sunan herkese şimdiden teşekkür ederim..
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    bütün usb belleklerde aynı hatayı veriyor mu yoksa sadece bir tanesinde mi oluyor?
    Ayrıca aygıt yöneticisinde soru ya da ünlem işaretli bir aygıt var mı?
     
  3. black_pearl

    black_pearl Yeni Üye

    bütün usb belleklerde aynı sorunu yapıyo.hepsi icin yazılım gerekli diyo ve bulamıyo.usb belleği laptopa takmadan once aygıt yöneticisinde hiç bir sorun yok.takınca taktığım aygıt üzerinde ünlem görünüyo.usb driverleri tekrar kurdum ama düzelmedi.yardımlarınızı bekliyorum...
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    donanımsal bir soruna benziyor ama servise vermeden emin olmak için recovery yapıp orjinal halinde denemenizi tavsiye ederim.
     
  5. black_pearl

    black_pearl Yeni Üye

    usb bellek takılıyken laptopu yeniden başlattığım zaman bilgisayarımda usb belleği görebiliyorum ve her şeyi normal bi şekilde yapabiliyorum.ama normalde taktığım zaman sürücü istiyor ve bilgisayarımda da görünmüyor.recovery yaparsam vista home premiuma dönecek ve çalışır diye tahmin ediyorum.Vista Ultimate den kaynaklanıyor sanırım sorun.
     

Sayfayı Paylaş