Toshiba'dan "ne olursa olsun" garantisi (No Matter What)

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Toshiba'dan "ne olursa olsun" garantisi
    Toshiba dünyanın en önemli notebook markalarından biri. Bunu zaman zaman yaptığı farklı çalışmalar ile de sürekli ispatlıyor.

    vToshiba son olarak Türkiye’deki müşterilerine yepyeni bir güven paketi sunuyor. “No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti" si Toshiba sahiplerine birçok ayrıcalık sağlıyor.



    “No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti” toshiba notebook müşterilerine memnuniyet, koruma ve özgürlükte yeni bir yaşam vadediyor..

    “No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti” yetkili satıcılardan alınacak olan tüm taşınabilir bilgisayarlarda geçerli olacak.

    Memnuniyet garantisi – Müşteri ürünü kullanabiliyor, satın aldığı üründen tamamen memnun kalmadığı takdirde ürünü iki hafta içinde iade edebiliyor. No matter what /Ne olursa olsun.*
    Kaza sonucu hasar teminatı – Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde kaza sonucu hasarlanırsa örneğin kaza sonucu yere düşüp kırılma, üzerine kahve dökülmesi v.b Toshiba ürünü tamir ediyor veya yenisiyle değiştiriyor. No matter what /Ne olursa olsun.*


    Hırsızlık teminatı – Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde çalınırsa Toshiba müşterisine birebir veya eşdeğer bir laptop veriyor. No matter what /Ne olursa olsun.*
    Toshiba'dan gelen açıklama şu şekilde;
    “No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garantisi” laptoplarımızın kalitesini ve güvenilirliğini ilave teminat altına aldığımız ve müşterilerimize ücretsiz olarak sağladığımız bir paket. Ayrıca bu uygulamayla mevcut ekonomik durumda müşterilerimize daha fazla özgürlük sağlamak istiyoruz. Bunu pazarda sahip olduğumuz yüksek güveni kanıtlamak ve desteklemek olarak görüyoruz.” dedi. Garanti tüm Toshiba Taşınabilir bilgisayarlarda kampanyaya dahil olan bayilerde geçerli olacak.

    Daha fazla bilgi için Toshibanın hazırladığı videoyu izleyebilirsiniz. izlemek için üzerine tıklayınız.

    [treklam][/treklam]
     
  2. sonercalik

    sonercalik Yeni Üye

    çok iiyi bir uygulama ama keşke yeni almış olsaydım şarj sorunu bi türlü halledemedim garantiyede yolladım ama yine olmadı yeni almış olsam kesinlikle geri verirdim.
     
  3. rachelfine

    rachelfine Admin

    Servisten size geri dönmesi kaç gün sürdü acaba?
     
  4. erhan2007

    erhan2007 Yeni Üye

    çok güzel bir uygulama,bir sene önce aldığım başka marka bir cep telefonu için garanti dışı olaylar için ilave cep kask sigortası yaptırmamı önermişlerdi yaptırdım ve sonra ilk 6 içindeki bir arızaya oksitlenme nedeniyle garanti dışı dediler bende cepkaska müracaat ettiğimden bir hafta sonra üzerinde "RED" yazan bir iade paketi ve kargo faturası ile karşılaşınca bu tür reklamlara kuşkuyla bakmaya başlamıştım ancak toshibanın bu uygulamasının çok örnek ve gerçekçi bir uygulama olacağına inancım sonsuzdur.
     
  5. radon40

    radon40 Yeni Üye

    Arkadaşlar benimde 1,5 senedir Toshiba laptopum var fakat bir kaç probleme toshiba ne yazık ki çözüm bulamıyor.Örneğin; bataryam artık sadece 10 dakika gidiyor.Toshiba servisi bunun kullanıcı hatasından kaynaklı olduğu söyledi.Yani bataryamın değiştirilemeyeceğini söylediler. Aynı problemi hp bilgisayarı ile yaşayan arkadaşımın bataryası değiştirildi.Hp daha fazla problem veriyor ama şüphesiz ki teknik servisi daha iyi.Ayrıca bilgisayarımda 2 ölü piksel var ve toshiba servisi 5 ölü pikselden az olduğunda değiştirmediklerini söylediler.İlk aldığımda bu ölü pikselller yoktu.Ölü piksellerde mi kullanıcı hatasından kaynaklı acaba:). Bence Toshiba teknik servis olarak hp yi kendine örnek alsa sanırım baya rahat ederiz.Kaliteli bilgisayarların iyi bir teknik servisle desteklenmeye ihtiyacı var.Teknik servise verilen bilgisayarın sadece fanını temizlenip verilmesi yeterli değil.
     
  6. sonercalik

    sonercalik Yeni Üye

    valla benim garantiye gönderdiğimde en az 25 gün içinde gelmedi bataryası değişecek dediler batarya bekliyoruz dediler ama laptop u alırken 2.5 saat şarj gidiyor dediler 1 saat bile zor gidiyordu bataryayı deiştirince de çok bişey farketmedi aklım olsa bi daha toshiba almam..Almak isteyenede tavsiye etmem
     
  7. livakon

    livakon Yeni Üye

    Türkiyede bu garantinin gercekci olacagına inanamıyorum bende toshiba kullanıyorum hoparlor sorunum var amam garantiye gonderemiyorum korkuyorum arkadaş ların başına olmadık tuhaf bahanelerle garanti dışı cevaplar aldılar vede cihaz da tahribat lar meyda na gelmişti Türkiyedeki servislere güvenmiyorum hepsi yalancı atlatıyorlar.
     
  8. bakarsu

    bakarsu Yeni Üye

    Toshiba iyi laptop ama ülkemizde servis işi çok sorunlu sorunlu, dvd writer bozuldu , makinama gözum gibi bakmama rağmen servise gönderdiğimde sıvı teması var dediler ve bir dvd writer için 575 $ para istediler. Haksız olmalarını bir yana bırakın kullanmak zorunda olduğunuz bir laptopu yaptırmanız gerektiği için makul bir servis ucretini kabul edebilirsiniz bunuda biliyorlar ama o anki değeri 999 $ olan bir laptopun dvd writeri için 575 $ istemek git yenisini al demektir ki sanırım bunu servis politikası edinmişler. Anakart arızaları dışında herarızayı refuse ederek yenisini almaya yönlendiriyorlar. Çok inandırıcı gelmiyor bu uygulama Toshiba gerçekten çok sağlam bir marka amaservs politikaları insanı bezdiriyor
     
  9. crazy_dafi

    crazy_dafi Yeni Üye

    slm bende a300 15a modeli notbook var ve notboktaki sorunlarım bitmiyor nekadar servise göndermeme ragmen bana abuk sabuk sorunlarla geri gönderiyorlar ve müşteri hizmetlerindede yetkili birisini istedigim zaman hiçbir yetkili yada teknisyenle konusamıyorum bazen diyorum git servisin önüne notbook at kapılarının önüne diye ama işte bilgisayarımın monitöründe bir parlaklık var ve bu parlaklık sabit bir yere baglı kalarak olmuyor notbook uzun süre netarafa dik bırakırsak otarafa dogru bu parlaklık kalıyor ve bana dedikleri yok su teması etmiş yok biri der ekran cizilmiş ama bana cözüm üreten yk anlayacagınız artı makinamın hiçbir cdsi yok bende ve ben bu makinayı adıgım güne kahretmeye basladım arkadaşımın cdsiyle kuruyorum ve makinam lg olarak gözüküyor ve dalga geciyorum toshibayla böyle makina yapıyolar ama arkasına bile bakmıyolar bak makina lg oldu diyee ... ve bu yeni cıkaarmış oldugu No Matter What kampanyasından ben yararlana bilirmiyim notbook alalı 1 yıl oldu ve 3 kes garantiye yollayacagım yardmcıolursanız sevirim iyi calışmalar. birde sizin bildiginiz yetkili birisi varmı toshibada numarasını bildiginiz verirseniz sevinirim tekrar iyi calışmalar
     
  10. beslenmeciler

    beslenmeciler Yeni Üye

    Daha güven tazeleyici olmuş. Yukardaki arkadaşların yaşamış oldukları sorunları okudum. Üzüldüm açıkçası. Bende bir toshiba kullanıcısıyım ve bilgisayarımın ramleri arızalıydı ve Ayrıca Şarj adaptoru yanlış kullanma sonucu bozulmuştu. Garanti kapsamında istanbuldaki servise gönderdim ve ürünümün ramleri ve şarj adaptörü değiştirildi. Toshibanın bu kadar problemli bir servisi olduğunu açıkçası düşünmüyorum. Ama tabiki dikkat edip kendilerini düzelteceklerine inancım sonsuz...
     
  11. pandorax

    pandorax Yeni Üye

    Herşey O kadarda kolay olmuyor, Böyle bir durum başımıza gelmişti müşteri gelmişti, dağıtıcı firma toshiba servisinden rapor istedi bulunduğumuz yerde servis te yoktu götürüp rapor alıcakmışız felan. Neticede hemen tamam bu olmadıysa geri alalım diyeceklerini düşünmüyorum. En yakın servisin 300 km olduğu bir yerde rapor al ondan sonra demesiyle geri almıyorum demesi farklı şeyler değil :)
     
  12. trakonya

    trakonya Yeni Üye

    toshiba dizüstü almayı plalıodum ama dün gece şikayet sitelerinde yazılan servis sorunlarını okuyunca vaz geçmek zorunda kaldım..toshibanın gerçekten müşteri memnuniyetine önem verdiğini düşünmüyorum..
     
  13. ufukedis

    ufukedis Yeni Üye

    ARKADAŞLAR BENİM BİLDİĞİM BİR ÜRÜNÜ 3 DEFA YOLLADINMI 4.YE YA SIFIRI YA PARASINI ALIRSIN.BEN COK CEP TELEFONU YOLLADIM BU ŞEKİLDE.ACABA LEPTOPDA DA BÖYLE DEĞİLMİ GARANTİ ŞARTLARI?EĞER BÖYLEYSE YOLLAYIN 3 DEFA 4.YE TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDİN GARANTİ BELGELERİ VE SİZE GELEN RAPORLARLA EMİN OLUN TÜKETİCİ HAKLARI YÜZDE 90 SİZİ HAKLI BULUYOR VE PARASINI GERİ ALABİLYORSUNUZ.
     
  14. Canosozu

    Canosozu Yeni Üye

    SeLam OnceLikle ArkadasLar iLkkez bi From'a yaziorum: ) Ve Orasida Burasi Cunku Bu Site Benim cok isimi Gorsdu allah Tazi OLsun UGarasan ArkadasLara.. Oncelikle Ben bilgisayarciyim..Ve Turkiyede.. Toshiba..BilgisayarLar Hem iyi Gidiyor Hem iyi urun OLarak biliyorum Fakat son cikan Leptaplarda.. BiraZ tuafima Giden birsey var Ram 4 Gb diyor Ama ! Gb Ram Hiizi Yapior Neyse Amacim Arkadaslari bilgilendirmek... Toshiba Servisi TR Malesef Hic iyi DegiL.. MeseLa Leptap yoliyorum Format Atilmiyor.. Tam 45 Gun icinde.. Gonderdiler Arti Gunluk 5 KEre Aramma Ragmen.Derken Toshiba Aldiginizda bunu altini cizeyim YENİ ALDİGİNİZDA FATURASİNİ GARANTİ DOSYALARİNİ SAKIN KAYBETMEYIN cunku garanti disi olmasi icin bahane ariyorlar durmadan.. halbuki diger servisdler leptapin ser no suna bakmalari yeterli hatta kutusunu bile atmayin Benden TAvsiye.. Eger Bole bisey olsa bile TR sinirlari icerisnde degildir eminim :) Tekrardan iyi gunler..
     
  15. crazyfish

    crazyfish Yeni Üye

    HP DV6000 Pavilion serisi laptop almak gafletinde bulunmuştum. 1. senesinde anakartı komple değişti. Şu anda 2,5 sene oldu yani garanti bitmiş durumda ve aşırı ısınma probleminden dolayı ekran kartı çipseti yanmış ve yolları anakarttan ayrılmış durumda. Dışarıya tamire verdim. Tamirci arkadaşlara en az hangi laptop markası arızası size geliyor dediğimde. Bana en sağlamların Sony ve Toshiba olduğunu söylediler. Bir daha HP Pavilion serisi alırsam ne oliim. Hatta HP bile almam. Bilgi işlemciyim. Bana eskiden sorsalar HP derdim. Şimdi bana bir sürü marka tavsiyesi için soru soran arkadaş oluyor ve bende hepsine ya sony ya da toshiba diyorum. Arkadaşların söylemesine göre pavilion serisi bilgisayarların anakartlarını hp bir ara toplatma yoluna gitmiş bakmışki başa çıkamıyor bırakmış. Yahu arkadaş madem problemli bir seri çıkardın neden geri çekmiyorsun piyasadan. Şimdi ben mağdurum ve senin markanın kötü reklamını ister istemez yapıyorum. Şimdi daha mı iyi oldu ??? Her zaman söylüyorum ürünün garantisi ve teknik desteği üründen de önemliiii.
     
  16. bluwin

    bluwin Yeni Üye

    arkadaşlar toshiba servislerinin nekadar berbat olduğunu biliyordum bunları okuyunca iyice gözüm korktu.notebookun garantisi bitmek üzere ve servise vermem gerekiyor. ancak ben bir süre önce ram taktırdım makinama.. garanti dışı olmuşmudur sizce? hp veya diğer cihazlarda servis bunu garanti dışı görmüyor. toshiba içi açılmış diye garanti dışı sayarmı makinemi?
     
  17. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    ramden dolayı garanti dışı kalmaması lazım. bildiğim hiçbir marka bu şekilde çalışmıyor.
     
  18. sairinelinde

    sairinelinde Yeni Üye

    Toshiba lap topumu 5 Nisan 2010 pzt toshiba kadıköy servisine götürdüm saat 11.3* civarıydı
    recovery problemi vardı ayrıca şarj soket yeri kırılmıştı

    şarj soket kısmını alt kapakla birlikte müşteri memnuniyeti çerçevesinde 1 defaya mahsus değişebileceklerini
    ve recovery problemi içinde HDD (hardisk) nin test edileceğini söylediler...

    Çarşamba sabah aradığımda (sadece 2 gün sonra) HDD problemli olduğunu ve değişeceğini söylediler parçayı beklediklerini
    belirttiler.

    7 Nisan 2010 akşam 17.30 civarı aradılar parçalar geldi cihazınıza takıldı hazır durumda gelip alabilirsiniz dendi...

    Önceki hardiskim 160GB tı yenisi 250GB

    Hem hız yönünden başdöndürücü hemde hizmet tatmin edici oldu bence diğer servislerin işi uzatması belkide anadoludaki servis
    olanaklarının dar olmasından kaynaklanıyodur belkide bireysel sıkıntılar vardır. Bence toshiba hem tecrübeli hemde verimli bir firma.. 1.5 yıdlır kullanıyorum ve gayet memnunum ...

    Eğer merak eden varsa servise giriş belgesinide çıkış belgesinide maillerim...
    sadece 2.5 gün :)
     

Sayfayı Paylaş