Toshiba Web Cam Sorunu

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında caldera tarafından paylaşıldı.

  1. caldera

    caldera Yeni Üye

    Konuyu aradım bulamadım eğer var ise özür dilerim.

    Bu genel olarak Notebook'larda yaşanan sorun olsa gerekki Hp,Toshiba,Acer gibi notebook'larda Bu sorunu gördüm bi kaç güncellemeler ile sorunlar çözülüyor ; fakat toshiba NB'da sorun bir türlü çözemedim ve ürünü 2 defa TNB'ye gönderdim. Herhangi bir sorunun olmadığını belirterek yada CAmera ayarlandı diyerek geri gönderildi ama Malesef sorun hala devam etmekte. Sorun şöyleki ; NB'u açtınız WEbcam Asis. programı ile kontrol ettiniz Camera çalışıyor,kapatıp Msn'i açtınız WEbcam ayarlarına girdiniz sorun yok , herşey normal ,PC'yi kapatıp açtınız aynı işlemleri tekrarladınız fakat ya CAmera Asist. de yada Msn webcam ayarlarına girdiğinizde Çalışmadığını görüyorum. Camera Asis'de Uygulama başka bi program tarafından kullanılıyor mesajı geliyo, Msn'de de buna benzer klasik hata mesajı. PCyi kapat aç düzeliyo 5 dk sonra yine dene çalışmıyor. NB üzerinde herhangi bir program vs yüklü değil. Orjinal hali ile yüklü sadece Vista. Defalarca Recoveery ettim ama sorun hala aynı.
    Model A210-128

    Çözümü olan arkadaşlar varmı?

    Teşekkürler....
     
  2. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Diğer bir forumda söyleneni aktarayım.Recovery yaptıktan sonra ilk olarak k-lite codec pack yüklüyorsunuz ve sonra herhangi bir codec yüklemiyorsunuz ve kamera sorun çıkarmıyor.Söylenen bu,bende sorun olmadığı için deneme lüksüm yok.
     
  3. caldera

    caldera Yeni Üye

    Teşekkürler deneyeceğim...
     
  4. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Bir başka söylenen de chicony webcam programını msconfigden başlangıç programlarından durdurmak ve lazım olunca programlardan manuel başlatmak...İlk önce bir bunu deneyin isterseniz formatlamadan.
     
  5. caldera

    caldera Yeni Üye

    Pek çok forumda yazılanları okudum, keza Toshibaforum'da bile bu konuda bi çok ilginç çözümler sunulmuş hepsini uyguladım fakat çözüm olmadı; ama tesadüfen farklı bir yöntemle şuan için sorunsuz çalışıyor.Şöyleki FFDSHOW codec in son sürümünü indirdim yükledim sorun yine devam ediyordu ; K-lite codec i yüklemeden önce bunu kaldırdım ve Klite i yüklemden önce kontrol edeyim dedim ve baktımki sorun çözüldü şuanda sorunsuz çalışlıyor 1 gün oldu 50 üzeri deneme yaptım.. Eğer bu kesin çözümse sorunu yaşayan arkadaşlar deneyebilirler. "ffdshow" codec yükleyip kaldırsınlar(saçma ama). şuanda sorun yok bakalım neler olacak.
    Bütün herkese çok teşekkürler.
     
  6. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Şu anda k lite codec pack yüklü değil mi?Yukarıda yazdığım codec yükleme tavsiyesini bir yetkili servis çalışanı vermişti..ama o k lite codec pack yüklenmesi gerektiğini söylemişti.K lite yüklü değilse sizde şu an gerçekten ilginç...
     
  7. caldera

    caldera Yeni Üye

    Merhaba, hayır şuanda herhangi bi codec yüklü değil, sizin önerdiğiniz K-lite'i yüklemek için silmiştim ffdshow'u ve başka codec yüklemedim ve sorunsuz çalışıyor şuana kadar. umarım hep böyle olur ;)
    Teşekkürler.
     
  8. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    İyi de videolar için size bir codec paketi gerekecek daha sonra.O zaman nasıl izleyeceksiniz videoları?Teknik servi çalışanının dediği klite codec yüklenirse sadece kameranın problem çıkarmadığı.Codecsiz bilgisayar yağsız yemeğe benzer dostum :D
     
  9. anbarcilar

    anbarcilar Yeni Üye

    ben de dde a2001ah var aynı sorun mevcut. hiç boşuna uğraşma benim cihaz serviste toplam 35 gün kaldı hala aynı. tek çaren var 3 kez aynı arıza sorunundan götürüp alacaksın paranı geri, bunlarda kendilerine başka keriz bulsunlar. üstelik sorun birkaç makinede değil onlarcada yani ati ekran kartlı a200 serisi hatalı. sakın bunu serviste anlatmaya çalışma çünkü kafaları almıyor, sundukları çözümde gülünç, "xp yükle idare ediver" kısacası tüketici hakları derneği.. kolay gele
     
  10. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Arkadaşım bu bilgisayarı kullanan başka insanlara neden hakaret ediyorsunuz acaba?Bu sorununuzu heryere yazarak ne elde etmeye çalışıyorsunuz?Konu hakkında yeterince bilgiye sahip misiniz?Bakın buraya yazıyorum:

    A200-1Ah kullanıyorum,performans olarak çok etkileyici bir model.Webcam problemi de webcamin üreticisinden kaynaklanıyor,bu arıza sadece Toshibada yok.Chicony marka entegre webcam kullanan tüm notebook markalarında olan bir sorun bu(Acer ve Asusta da var)Lütfen yanlış yönlendirmeyiniz.Çok kapsamlı bir bilgiye sahipseniz biraz daha ayrıntılı yazınız yoksa yanlış anlaşılabiliyor.Geçen gün birisi daha A200lerde sorunlar var deyip çekip gidiverdi.Ne sorunlar var diye sordum ama cevap gelmedi.Ayrıca belirteyim bende kamera hiçbir şekilde sorun çıkarmıyor..Ati ekran kartlı A200ler diyerek te konuya hakim olmadığınızı zaten açık etmişsiniz.Üslubunuza dikkat etmenizi istiyorum,iyi paylaşımlar,saygılar.
     
  11. caldera

    caldera Yeni Üye

    Merhaba,
    Toshiba Kullananlar konusunda böyle düşünmek yanlış, evet toshiba teknik servis'i kötü ben bir çok ürün gönderdim gönderdiğim ürünler'in % 50'si Web-cam sorunu , 3 defa ürünü aynı sorundan gönderip paranızı almanız elbette mümkün fakat bunu yapamıyorsunuz ; nedeni Toshiba Servis'in size resmi olarak gönderdiği Raporda yazanlar "Web cam Kontrol edildi sorun görülmedi" bu rapor kendilerini sağlama alıyor. bu bahsettiklerinizi yapabilmeniz için ürünün çalışmadığını belgelemeniz lazım, artık bunuda noter kanalıylamı yaparsınız orasını bilmem... :oops: Emrah beyin bahsettiği konuda ise Asus,Hp,Acer vb. notbooklarda kullanılan Chicony webcam için NB üreticileri kendi geliştirdikleri Hot-Fix'ler ile çözüm bulduklarını okumuştum ve uyguladım (HP ve Acer)'da .. Fakat Toshiba bu konuda biraz duyarsız. Birçok Toshiba kullanıcısı bu konuda magdur.bunu bizzar bende yaşadım Toshiba servis'in bana kurduğu cümle şu "Bizi bu konuda (Webcam) arayan tek kişisiniz (Benim tanıdığım 3-4 Teknik servisci arkadaşımda aynı sorundan TNB yi aramış ve Kayıt açtırmış ) bu özel bir hata olduğu için araştırıp size döneceğiz, aradan 2 ay geçti hala toshibadan arayacaklar bu zaman zarfı içerisinde de en az 5-6 kez daha aradım; ama çözüm sunamıyorlar. bunu yapamadıkları gibi cihazlarının sorunlu olduğunu kabul'da etmiyorlar.
    Aslında burada önemli olan tüketiciyi doğru bilgilendirmek...

    Saygılarımla.
     
  12. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Ya arkadaşlar ben burda Toshiba avukatlığı yapmıyorum,2 ay öncesine kadar Toshiba marka hiçbirşeye de sahip değildim.Burda saygısız bazı insanlar diğer insanları rencide edici yazılar yazıyorlar foruma,hiçkimse kusura bakmasın ama o keriz sözünü ben aynen kendilerine iade ediyorum.Son olarak şunu da belirtmek isterim ki benim webcamim tıkır tıkır çalışıyor.Demem o ki bütün webcamlerde yok bu sorun.Saygılarımla.
     
  13. eylül

    eylül Yeni Üye

    tek yapmaniz gereken şey denetim masasindaki aygit yoneticisinde bulunan görüntüleme aletlerinden cameranizi kaldirmaniz tüm alt bilesenleri ile bundan sonra kameraniz msn de calisiyor baska bir program yüklemenize gerek yok
    not: vista icindir(belki diger isletim sistemleri icinde gecerli olabilir denemek lazim)
    eğer bu sekildede çözemedi isenizki bekli olabilir ilk once kamerayi kurun daha sonrada klcodec yükleyin full olarak kesin çözüm olur diye düşünüyorum çünkü benim makinamda sorun çözüldü artik sorun kalmadi mutluyum :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  14. timsaaah

    timsaaah Yeni Üye

    benimde wepcam problemim var TOSHIBA SATELLITE A210 15K kulanıcısıyım ve makşnamda xp kurulu birturlu net göruntu alamıyorumharıcı cam taktım oda aynısı bu sorunu nasıl asabilirim ?
     
  15. gizemli_2004

    gizemli_2004 Yeni Üye

    Bende de aynı problemmmm,Yaw pişman oldum aldığımı A210 19D Kullanıcısıyım.Off yaa,Kimsenin bir bilgisi yok mu?
     
  16. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Eylül arkadaşın dediğini denediniz mi?
     
  17. anbarcilar

    anbarcilar Yeni Üye

    başka bilgisayarlarda aynı sorunun olması beni pek ilgilendirmez, çünkü ben böyle ucuz sorunlar yaşamamak için toshiba almıştım...uslubumda yanlış bir şey olduğunu düşünmüyorum,bilgisayarımı bursa servise götürdüm, 18iş günü sonra oldu dediler, aldım, henüz orada kontrol ettim hata devam ediyordu, geri verdim 15 gün geçti çalışmak için başka bilgisayar istedim, az önce teslim aldığınız için süre sıfırlandı, tekrar 15 gün bekleyin dediler, 29. iş günüde teslim ettiler ve HALA ÇALIŞMIYOR. çözüm önerileride gerçekten komik, bana xp yükle düzelsin diyorlar, genel merkez dahil her yeri aradım ama nafile... benim üslubumdansa, bu İnsanları üslup daha rahatsız edici. ati kart konusuna gelince; bu toshibadaki web cam sorununa çare ararken, forumlarda yazılanları aktardım, iş başa düşüpte toshibamızı doğru dürüst çalıştırıcaz derken edidiğimiz nacizhane bilgiler. teknik servis doğru dürüst çalışsaydı ve sorunun ne olduğunu adam gibi söyleselerdi (4448674 te dahil) bu tür yanlış yönlendirme!!lerde olmazdı.. toshiba servisinin marifetlerde bu forumlarda geniiiiş yer buluyor. saygılar sunar iyi paylaşımlar dilerim
     
  18. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Arkadaşım,bakın daha sert konuşturmayınız beni,bir önceki mesajınıza bir daha bakın,burada Toshiba kullanan ya da alan insanlara enayi diyen ben değilim,burada bana laf sokup duracağınıza gidin Toshibayla uğraşın,kimsenin kimseye enayi demeye hakkı yok,ha ben konuşurum böyle diyorsanızda kendinize başka bir yer arayın.Burada buna izin veremeyeceğim.
     
  19. anbarcilar

    anbarcilar Yeni Üye

    sayın emrah bey ben ne yazdığımı çok iyi biliyorum, 1.si ben enayi demedim isterseniz siz bir daha okuyun. 2.si aynı sorun ben de de var diye başlayıp,keriz kelimesi aldığım üründen pişmanlığımı kastedtim. sırf sorun yaşamamak için en iyi olduğunu düşündüğüm ürünü aldıktan sonra bu türde bir olay yaşanması ister istemez böyle duyguların hissedilmesine neden oluyor. Ama şurası bir gerçekki burası bir paylaşım sitesi ve toshibanın bu modellerininde sorunlu olduğu. diğer forumlarda da durum aynı. insanlar yaşadıklarını paylaşacaklar ki sorunlar en aza indirgenebilsin. tekrar ediyorum şahıs bazında kimseye hakaret etmedim, yazılanları nasıl yorumladığınız sizin algınızla ilgili diye düşünüyorum. (bu da bir düşünce yine hakaret algılamayın diye yazıyorum) saygılar sunuyor, iyi paylaşımlar diliyor, ve teşekkür ediyorum
     
  20. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Arkadaşlar Toshibanın ya da microsoftun yaptığı bir hata yüzünden birbirimizi kırmaya gerek yok. Şu konuda Emrah yeni bir şey paylaşmış bir deneyin isterseniz.
     

Sayfayı Paylaş