Toshiba teknik servis bilgileri

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Toshiba marka bir arızalandıysa ve garantisi devam ediyorsa öncelikle aşağıdaki toshiba notebook yetkili servislerinden birine göndermenizi öneririz.

    Notebookunuzu eğer kargo ile gönderecekseniz;
    *Göndermeden önce göndereceğiniz toshşba notebook yetkili servisini aramanızı öneririz.
    *Notebooku göndereceğiniz kutu mümkünse orjinal kutu, değilse orjinale eşdeğer olsun. Kutunun içinde notebooku korumak yeteri kadar kağıt, köpük vs olduğundan emin olun. Notebookunuzun başına yolda birşey gelmesin.





    TOSHİBA NOTEBOOK YETKİLİ SERVİS BİLGİLERİ
    Yetkili Servis ismiŞehirTelefon
    Myro BilgisayarAdana 0322 458 48 22 
    Cts BilişimAnkara 0312 419 32 70 
    Aktepe BilgisayarAnkara 0312 434 03 70 
    MakrotekAnkara 0312 284 30 01 
    Compunet BilgisayarAntalya 0242 248 88 37 
    Falkon BilgisayarBursa 0224 252 62 72 
    Feza BilgisayarBursa 0224 326 07 44 
    Cs BilgisayarEskişehir 0222 231 50 81 
    Tekser ElektronikGaziantep 0342 324 05 11 
    Tts Bilgisayarİstanbul0216 355 04 95 
    Albimİstanbul 0216 469 23 00 
    Tecra Bilgisayarİstanbul 0216 593 29 90 
    Enbilİstanbul 0216 483 99 30 
    İris Bilgisayarİstanbul 0212 211 28 28 
    Mcd Uçar Bilgisayarİstanbul 0212 590 67 51 
    TCS Bilgisayar (Uzman Bilg.) İstanbul 0216 336 05 34
    Tncİstanbul 0212 583 29 93 - 94 
    Toshiba Centerİstanbul 0212 274 54 55 
    Erişim Bilgisayar İzmirİzmir 0232 463 88 99 
    Bİlgimarketİzmir 0232 463 33 33 
    Mobil Lifeİzmir 0232 425 32 53 
    MirobilKocaeli 0262 646 09 91 
    Rota ElektronikSamsun 0362 435 10 63 
    Erişim BilgisayarTrabzon 0462 326 61 72 

    Toshiba servis telefonları, toshiba notebook servis, toshiba yetkili servis, toshiba netbook yetkili servis
     
  2. sarp100

    sarp100 Yeni Üye

    Lord Bilgisayar, İzmir Aktepe Bilişim sistemleri diye geçiyor
     
  3. Spartacus

    Spartacus Yeni Üye

    LORD Bilgisayar ile Aktepe Bilişim Sistemleri (İstanbul, İzmir, Ankara) aynı firma...

    Bundan kesinlikle eminim; çünkü laptop bilgisayarımı oradan aldım...

    http://www.aktepebilisim.com.tr
     
  4. jing

    jing Yeni Üye

    istanbul bilişim de fiyatlar cok uygun.burası hakkında olumlu olumsuz görüş bildirebilir misiniz.alışveriş yapmış olan arkadaşlar var mı.ne düşünüolar ben de alsam mı.işin içinde bişey var mı piyasaya göre neden daha ucuz acaba.bide toshiba a 300 15 a modeli almak istiyorum bunun hakkında da görüş bildirebilirsiniz.
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    bu konu teknik servis ile ilgili değil bence. Ancak neden uygun olduğunu yazayım.
    istanbul bilişim yurtdışından kendisi ithal ediyor. toshiba Türkiye ile ilgisi yok. Oradan aldığınız ürünlere yukarıdakş firmaların servis verip vermediğini bilmiyorum.
     
  6. emoyavuz

    emoyavuz Yeni Üye

    kardeş yazık valla paranıza şimdi üç kuruş az veriyosunuz daha sonra o üç kuruş sizden 2 katı olarak çıkıyo emin olun bundan.istanbul bilişimin sattıgı ürünlere toshıba servis imkanı sağlamıyor ve hiçbir garantisi yoktur bilginiz olsun..
     
  7. wiseboy

    wiseboy Yeni Üye

    gerçekten arkadaşlar toshiba alırken teknik servisinin sıfır olduğunu unutmayın. Bu verilen teknik servislerin istanbul hariç hiçbir yetkisi olmadığını ve yardımcı olunmadığı aklınızda olsun [director]
     
  8. topraktr

    topraktr Yeni Üye

    TOPRAK TELEKOM BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ
    0362 431 31 15 - SAMSUN
    TOSHIBA ÖZEL SATICI VE SERVİSİ
     
  9. wgandalf

    wgandalf Yeni Üye

    2. toshiba notebookumda toshiba servisinde saçma sapan ve gerçek dışı açıklamalarla garanti dışı bırakıldı. Ve bu açıklamalara bir müddet tartıştıktan sonra ve gerekli soruları sorunca kendileri bile inanmıyorlar.
    İlkinde de konuyu yurtdışı toshibaya filan bildirerek yaptırmıştım. İnanın toshiba türkiye dahil olmak üzere bütün
    toshiba servis firmaları aynı düşüncedeler. "Gelen cihazı nasıl garanti dışı gösterebiliriz."
    Sadece yazıklar olsun güzel bir marka dilerim toshiba türkiye kapanır ve düzgün bir şekilde yeniden yapılanır.
    Sanırım toshiba ile özel bir anlaşma felan sözkonusu ve garanti dışı hareketlerden prim alıyorlar yada malzemeyi toshibadan
    çekerken bu şekilde anlaşmışlar.
    Üzülürek belirtiyorum ama toshiba ya veda ediyorum. Alacağım markayı felan belirtmiyeceğim amacım reklam yapmak değil.
    Bir notebook alırken 2 ana kural vardır toshiba türkiye sayesinde bunlara bir 3. de eklenmiştir.

    1.- İstediğim özellikleri karşılıyor mu?
    2.- Bütçeme uygun mu?
    3.- Bozulduğunda cihazı atmayı göze alıyor muyum? ( Toshiba için )

    P.S : Bunları sallamıyorum isteyen arkadaş PM den mesaj atsın olayı anlatayım.
     
  10. Error!

    Error! Yeni Üye

    KOCAELİ ASYA BİLGİSAYAR 262 642 86 19 :) Burayla Arama Baya Baya İyidir Tatillerde Felan Giderim Teknik Serviste Takılırım :) Hatta Bu Hafta Bile Ordayım :)
     
  11. kazma

    kazma Yeni Üye

    servise giderken 2 kere düşünün 1.5 ay boyunca önemli bir işiniz varsa servise götürmeyin kullanıla biliyorsa ztn kullanın servisten geldiginde bişey deişmiycek
     
  12. spyfurky

    spyfurky Yeni Üye

    Saka sLm..
    benim sormak istedgim benim labtopun bi kaç tuşu tüştü,'w' tuşu bozuldu 't' tuşuda düştü düşecek bu garanti kapsamındamı?
     
  13. spyfurky

    spyfurky Yeni Üye

    çok fazla yawassınız 2 hafta olacak
     
  14. anoedi

    anoedi Yeni Üye

    Selam dostalar;
    Ankara aktepe bilişim toshiba servisine aşırı ısınmasından dolayı 23U model bilgisayarımı garanti kapsamında verdim. Arayıp bilgisayarımın durumu hakkında bilgi almak istediğimde PCB parçasının değişmesi gerektiğini, merkezden parça beklediklerini söylediler. PCB nedir dediğimde ise telefondaki hanımefendi bilmediğini söyledi.

    PCB'yi İnternetten biraz araştırdım kimi yerde ses kartı ile ilgili birşey çıkıyor, kimi yerde anakart ile ilgili.
    Nedir bu PCB parçası? Bilen varsa lütfen yardımcın olsun.

    Kolay gelsin, saygılarımla...
     
  15. realemo

    realemo Yeni Üye

    Servislerin genelinde fizilsel sıkıntılar pek garanti kapsamına girmez.Ayrıca Toshibanın servisinde tek tuş takılmadığınıda biliyorum.Klavyenin komple değişimini yapıyorlar.
    Not:Soru tarihi çok eski ancak belki diğer arkadaşlara fikir olur diye cevap yazdım.

    saygılarımla
     
  16. fırtına_s

    fırtına_s Yeni Üye

    arkadaslar yok oyle bır sey benım arkadasımın yurt dısında cıhaz aldı turkıye toshıba bunun servısını verıyor yanlız sızden tahutname ıstıyor cunku yurt dısı cıhazı oldugu ıcın parcalar yurt dısından uzun sure de gelıyor yurt dısı cıhazı olan arkadaslara tavsıyem orjınal recovery cd olusturmaları cunku turkıye toshıba bunun temını yapnmakla yukumlu degıldır para ıdese degısım gıbı hakları da yoktur
     

Sayfayı Paylaş