TOSHİBA MARKASINA YAKIŞMAYAN SATIŞ SONRASI

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında eminakburak1 tarafından paylaşıldı.

  1. eminakburak1

    eminakburak1 Yeni Üye

    MERHABA ARKADAŞLAR

    TOSHİBA A 200 23 U LAPTOPUM VARDI YAKLAŞIK 60. İŞ GÜNÜDÜR TNB BİLGİSAYAR DA KLAVYE ARIZASINDAN DOLAYI YATMAKTADIR SİZ SİZ OLUN EN ADİ MARKADAN ALIN YİNEDE TOSHİBADAN ALMAYIM 60 İŞ GÜNÜ OLMUŞ BİR LAPTOP İÇİN ARAMA ZAHMETİNDE BULUNMUYORLAR FATURAM ŞİRKET ADINA KESİLDİĞİ İÇİN DE DEĞİŞİM HAKKIM YOKMUŞ YAPMAYIN BENİM LAPTOMU DİYE ARIYORUM GERİ GÖNDERİN DİYORUM PARÇAYI ALMANYAYA GÖNDERDİK DİYORLAR TOSHİBA MARKASINA YAKIŞMIYOR BU İŞLERİ BECEREMİYORSANIZ YAPMAYIN


    ALMAYIN ARKADAŞLAR ALMAYIN
     
  2. FinansMania

    FinansMania Yeni Üye

    Ne olursa olsun garanti diye bir hizmetleri vardı ne oldu o garantiye? Hikaye mi yani yoksa çok önceden aldığınız bir makinamıydı?
     
  3. eminakburak1

    eminakburak1 Yeni Üye

    merhaba

    garantisi olmasa daha iyi ya garantisi var diye gönderiyorsun 02 ay 2009 da 6 ay olacak daha klavye gönderecekler nasıl bir hizmet anlayışı ben anlamıyorum cihaz daha 1 yı olmamıştı yani anlıyacagınız paramızla rezil olduk toshiba bir marka değilmiş onu anlamış oldum siz siz olun paranızı çöpe atmayın arkadaşlar
     
  4. serkansuper

    serkansuper Yeni Üye

    arkadaşlar tüketici hakları mahkemesine neden gitmiyorsunuz anlamadım tamir süresi 30 iş gununu geçen her urunun yenisini ya da bedel iadesini yapmaya zorunlular.Lütfen hakkınızı arayın benim garantisi dolmasına 3 ay kala notbook arızalandı 45 iş gunu serviste kaldı ben yeni ürün ile değiştirme yaptım.Size örnek olarak söylüyorum.
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Satış son kullanıcıya yapılırsa tketici haklarına gidebilirsiniz. Şirkete satılırsa şartlar değişebilir.
     

Sayfayı Paylaş