SERVİS FİYASKO, NE YAPMALIYIM?

Konu, 'Dell Notebook' kısmında nero66 tarafından paylaşıldı.

  1. nero66

    nero66 Yeni Üye

    11 aydır kullandığım DELL inspiron 5010 notebook'un kablolu ethernet girişi yerinde oynuyor. İnternete sağlıklı bağlanamadığım için Dell servisi aradım. Kullanım hatası tespiti için e-mail'den arızalı bölgenin fotoğrafını istediler, gönderdim.Foto'da net olarak görünüyor: Ne bir çatlak, ne bir çizik var, pırıl pırıl. İki tel.nu. ve bir mail istediler, biz sizi ararız dediler. Hani DELL'in resmi sayfalarında en geç bir sonraki gün sorunu direk evinizde çözüyoruz diyorlar ya?! Hayır...3 gün bekledim, tel. ve mail dönüşü olmadı. Ben aradım. Tel.'a çıkan operatör 3-5 dk.bir yerlere baktıktan-sorduktan sonra; "Cihazınızın arızasının kullanıcı hatası olduğu kararına varılmış.Ücreti mukabilinde onartabilirsiniz" dedi. Resmi kurumda görevliyim, burada garantisi geçmiş-geçmemiş cihazların benzer sorunlarıyla ben ilgileniyorum, teknik açıdan bunu bana açıklayabilecek bir yetkiliyle veya raporu veren ile görüşmek istiyorum dedim. "Biz foto'ları ilgili birime on-line gönderip, cevaplarını aynı şekilde alıyoruz. Sizi kimseyle görüştüremem" dedi. Maduriyetimi iletebileceğim bir yetkiliye bağlayamıyorsanız, numara verin dedim, "Yapacak bir şey yok" dedi.
    Şimdi yetkili yetkisiz tüm arkadaşlara sesleniyorum, uluslararası marka DELL bu mu? gerçek sorumluluk sahibi DELL yetkilileri, güvendikleri, müşteri memnuniyeti'ni emanet ettikleri teknik personelin, kendilerine ulaşan sorunlara bu zihniyetle baktıklarını biliyorlar mı? Bilmiyorlarsa ki bilmiyorlardır, onlara sesimizi nasıl duyurabiliriz? NE YAPMALIYIM ? LÜTFEN YARDIMCIOLUN!
    Sevgi ve saygılarımla...
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Kullanıcı hatası olmadığından eminseniz başka bir arıza için çağırıp gösterebilirsiniz.
    Ya da tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş