qosmio X305-Q701, f55-Q5023, g55-Q802 Kararsız kaldım

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında kernell tarafından paylaşıldı.

  1. kernell

    kernell Yeni Üye

    Öncelikle herkese merhabalar.
    Şu an kardeşim amerikada bulunmakta,bildiğiniz kadarıyla toshiba qosmio serisinin yeni modellerini tanıttı.Ama bazı modellerin özellikle F55-q5023 ve G55-Q802 modellerinin tam olarak satışa sunulacağı tarih belli değil ağustosun 3.haftasını bulabilir diyolarmış telefon açtığımızda.Kardeşiminde zamanı kısıtlı olduğu için 2 hafta sonra dönmek zorunda.Şu an da satışta olan model Gaming klasmanında X305-q701 modeli.Ben bu üç ürünü de inceledim.hepsinin değişik artısı var yani ortaya öyle bi karışık bişey döşemişler ki insanın aklı karışıyor.
    Mesela;
    X305-Q701 MODELİ DDR3 Belleği mevcut.Ekran kartı 9700m gts ama işlemcisi düşük geldi ama o da yeni nesil işlemci P7350 2.0 GHZ 1066 bus speed

    F55-Q5023 MODELİ DDR2 Belleği mevcut.Ekran kartı 9700m gts bunun işlemcisi çok güçlü T9400 2.53 GHZ 1066 BUS SPEEDİ VAR Bence güzel gibi ama ne kadar bi artısı var p7350den bilemiyorum.Ayrıca GPS özelliği var

    G55-Q802 MODELİ DDR2 BELLEĞİ MEVCUT.ekran kartı 9200m gt ekran kartı diğer iki modele göre daha düşük, bunun işlemciside X305 Modeliyle aynı ama tek farkı ps3 de ki cell işlemcisi varmış yani quad core hd diyor özelliklerde.bu iki modelinde aynı gözüküyor işlemcileri ama bu g55 de dediğim gibi cell işlemcisi var diyor.anlayamadım.acabA x305 modelinde bu özellik mevcut mu

    Size bu 3 laptobın sitesini vericem bi de siz özellikleri inceleyip bana fikrini söyleyip yardım ederseniz çok sevinirim arkadaşlar.
    http://explore.toshiba.com/laptops/qosmio/G50/G55-Q802
    http://explore.toshiba.com/laptops/qosmio/F50/F55-Q503
    http://explore.toshiba.com/laptops/qosm ... /X305-Q701
    Fiyatlarıda çok uygun özellikle best buy ve www.jr.com da indirimleri var 150 dolar kadar.EN PAHALI MODELİ 1700 DOLAR.

    http://www.notebookcheck.net/Mobile-Gra ... 844.0.html
    http://www.notebookcheck.net/Mobile-Pro ... 436.0.html

    Şu an da kardeşimin durumunu göz önüme alırsam X305 Modelini düşünüyorum ama içimden F55-Q5023 Modeli yatıyor.x305 modelini şu an alsak 2 günde elimizde fakat diğer iki modelin tam molarak satışa sunulacağı tarihi bilmediğimiz için 2-3 hafta deniliyor.

    oyun için almak istiyorum yani hangisinde tam olarak randıman alabilirim.oyun için işlemcimi yoksa ekran kartı mı önemli

    Değerli olan vaktinizin bi kısmını benim için harcayabilirseniz çok minnetkar olurum.Şimdiden hepinizden allah razı olsun.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    F55-Q5023 MODELİ DDR2 Belleği mevcut.Ekran kartı 9700m gts bunun işlemcisi çok güçlü T9400 2.53 GHZ 1066 BUS SPEEDİ VAR Bence güzel gibi ama ne kadar bi artısı var p7350den bilemiyorum.Ayrıca GPS özelliği var

    BU işlemci bir önceki modelden çok çok daha iyi.
     

Sayfayı Paylaş