Pc Açılmıyor Biosa Bile Giremiyorum

Konu, 'Asus Notebook' kısmında drgn tarafından paylaşıldı.

  1. drgn

    drgn Yeni Üye

    Flashtan format atmaya çalışıyodum amacım pc nasıl dvd den başlatılıyosa aynı şekilde flaştan başlatmaktı biosta flaşı seçtim çıktım flaştan başlamadı bir tuşa basın diyodu basıyodum gene bir tuşa basın diyodu bişeyi eksik yaptığımı farkettim bi baktım boot options 1 de normal bios seçili flaş ikide flaşı bire almak istedim

    1-normal bios (hardware gibi bişey yazıyodu sanırım)
    2-flaş
    3 disabled

    aşağı ok tuşuna sürekli bastım flaşa geçsin die bir defa basmayla geçmiyodu çünkü
    neyse ok dedim çıktım çıkmaz olaydım asus yazısı geldi ondan sonra hiçbişey yok meğer disabled demişiz flaşı seçmek isterken

    kapattım pcye yeniden açtım f2 f8 fel esc ctrl alt del denemediğim kombinasyon kalmadı ama yok asus yazısı geliyo ondan sonrası yok biosa bile girmiyo

    servisi aradım desteğimiz yok diyolar bu konuyla ilgili olarak ama onuhalletim sanırım servise gidecek bilgi amaçlı paylaştım
     
  2. drgn

    drgn Yeni Üye

    hocam bunun için ücret alırlar mı
     
  3. chapanoglu

    chapanoglu Yeni Üye

    geçmiş olsun

    aynı sorun benimde başımdan geçti. bir müşterim notebook a format atmış kendi çabası ile ne yazık ki biosla oynamaması ve helede biosu yeniden yazmaya çalışması onun notebook un biosunu yakmıştı. eğer sizin pc nin garantisi varsa gönder ücretsiz değişimi var. yok ise bir kaç servis önere bilirim. sizin anakart değişe bilir.
     
  4. drgn

    drgn Yeni Üye

    garantisi var aslında yaptığım hata bildiğimden şaşmaktı adam benden iyi biliyo diye dediğini yaptım pcm çöktü ki bi benim değil arkadaşın pc de çökmüş aynı sebepten

    anakarta para alırlar mı garantisi var onlarca ödemem var bide o çıkarsa zora düşerim

    tercihim pcnin değişmesi yönünde inş daha iyi bi modeli verirler
     
  5. drgn

    drgn Yeni Üye

    Ürününüz HDD arızalıdır. Ürün yedek parça beklemektedir .20 güne gelmezse pc değişir mi (Yeni yasayla tamir srüesi 20 güne indi)
     

Sayfayı Paylaş