OpenGL 3.0: Yeni grafik standardı yayınlandı

Konu, 'Eski Haberler' kısmında deli82 tarafından paylaşıldı.

  1. deli82

    deli82 Yeni Üye

    Açık kaynak kodlu grafik standardı OpenGL'in yeni sürümü 1 senelik gecikmeden sonra yayınlandı...
    OpenGL: 3.0 sürümünün ayrıntıları açıklandı.Khronos Group açık kaynak kodlu grafik standardı OpenGL'in 3. sürümünü yayımladı. Bir senelik gecikmeden sonra yeni sürüm güncel grafik yongalarının tüm gücünden yararlanabilecek, geri uyumlu olacak, programlama dili ve platformdan bağımsız olarak çalışabilecek.

    Yenilikler arasında GL Shading Language (GLSL) 1.30 var. GLSL 1.30 ile geliştiriciler doğrudan donanıma erişebilecek. Fakat GLSL'in grafik yongasın entegre edilmesi şart koşuluyor. AMD, Intel ve Nvidia yeni standarda katkıda bulunarak ve bu yeni arayüzü donanımları ile destekleyeceklerini bildirdiler.

    Geliştiriciler aynı zamanda OpenGL 2.1 sürümü içinde yeni eklentiler çıkardı. Bu sayede yeni fonksiyonların bir kısmı eski donanımlarla da çalışacak.
     
  2. kuzi

    kuzi Yeni Üye

    Teşekkürler [alkis] OpenGl kullanıyorum.Sevindim bu işe.
     
  3. Tuncya_Sukan

    Tuncya_Sukan Yeni Üye

    Oyunlarda daha rahat olur ozaman öyle değil mi
     

Sayfayı Paylaş