nvidia geforce 8400m gs LÜTFEN YARDIM

Konu, 'Notebook Genel' kısmında berk eren tarafından paylaşıldı.

  1. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    herkese meraba arkadaşlar bende hp pavilion dv 6635 et notebook var.vısta ıle gelmıstıben xp yaptım bu sıtedekı drıverler ıle saka arkadasıma cok tesekkr edıorum burdan..ekran kartı nvida geforce 8400m gs bu drıverı de burdan ındırdım bıldıgım kadarıyla bu ekran kartı 256mb ama ayarlardan bağdaştırıcıya baktıgım zaman bellek boyutu 512mb olarak gozukuor acaba hangısı dogru sızce??bılgılerınıze sunulur acaba ben yanlıs drıver mı ındırdım ama her sey normak grafıkler netlık vs..
     
  2. justice

    justice Yeni Üye

    kardeş o senin cihazındaki ekran kartı turbo cache ekran kartı. yani bu ne demek dersen ekran kartı normalde 128 mb ama remden çalarak kendini 512 yapıyor. rem boyutun yükselirse o da artar. yani bi sorun yok..kolay gele..
     
  3. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    hımm anladım hocam ben zaten ramı artırmıstım 2 gb yapmıstım o zaman ben ramı bosa mı almıs oldum :D 2 gb lık bı performans yok mu pcde
     
  4. justice

    justice Yeni Üye

    kardeşim hiç alınan şey boşa olurmu. Ekran kartı remden herzaman çalarak iş yapmıyo. Mesela diyelim bi oyun oynuyosun, sen oyun oynarken grafik agırlıklı olduğu yerlerde ekran kartının normalde takılması gerekiyo ama ekran karı bunun yerine remden takviye kuvvet alıyo ihtiyac gideriyo. böyle düşünmen lazım. işin özü bu. sen normalde masaüstünde iş yaparken ekran kartı remden çalmıyo. kendi belleğini kullanıyor.
     
  5. justice

    justice Yeni Üye

    Haaaa.. unuttum bu arada avatar nasıl olmuş ...?? :eek: :) :D ;)
     
  6. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    kardesım cok tesekkur ederım..elıne koluna saglık bu arada avatarın cok guzel..cok guzel anlatmıssın konuyu vallahı ;)
     
  7. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    hocam bısı daha sorucam bnm ramı ben 2 gb yapmıstım..eger ram 1 gb olsaydı yıne de ramdan calar mıydı oyunlarda?
     
  8. mRocK

    mRocK Yeni Üye

    ram kaç olursa olsun ihtiyaç duydukça çalacaktır elbet
     
  9. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    vıstada bole hırsızlık yapmıodu ama ekran kkartı 224 mb olarak gozukuodu :d D?
     
  10. mRocK

    mRocK Yeni Üye

    Vistada da yapıyor zaten sen onu göremezsin sadece uygulamalarda ihtiyaç duydukça kullanıyor benim ekran kartım da aynı özellikte için rahat olsun bir çok laptop ekran kartı bu şekilde
     
  11. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    hımm anladım hocam..cok saol eksık olma senın bı sorun varsa yanıtlayabılırım : ) bana sana bı tesekkur etme ımkanı verırsen : )
     
  12. mRocK

    mRocK Yeni Üye

    eyvallah teşekkür ederim sitemizden yararlanabildiyseniz bu biizm için en güzel geri dönüttür.
     
  13. berk eren

    berk eren Yeni Üye

    vallahı ne sorduysam hemen yanıt geldi cok tesekkur edıorum ozellıkkle saka arkadasıma onun sayesınde xp drıverılerı buldum burdan..nasıl yetişiosunuz bu kadar ınsana?cok guzel bi iş bence ınsanlara yardım etmek..basarılar dılıorum
     
  14. transgress

    transgress Yeni Üye

    bnm bi sorum olacak saka arkadasın verdiği 844m gs linki çalışmıyor acaba tekrar upload edebilirmisiniz elinizde varsa
     
  15. transgress

    transgress Yeni Üye

    yanlış yazmışım pardon 8400 m gs diyecektim klavyeye kola döktümde tuşlar basmıo :mrgreen:
     

Sayfayı Paylaş