NOTEBOOKLARDA SATIŞ SONRASI EN GÜVENCELİ MARKA HANGİSİ

Konu, 'Notebook Genel' kısmında BALI154 tarafından paylaşıldı.

  1. BALI154

    BALI154 Yeni Üye

    Arkadaşlar yeni bir Laptop almayı düşünüyorum. araştırdım sistem olarak ve kalite ve fiyat olarak birbirine yakınlar burada aklıma şu soru geldi.
    - acaba satış sonrası herhangi bir müşkülüm karşısında muhatab bulabilme ve servis yönünden ülkemizde hangi markanın daha öne çıktığı konusunda siz bu işleri daha iyi araştırıp bilen arkadaşlarım bana fikir verebilir misiniz.?
    Almayı düşündüğüm sistem AMD mi yoksa İNTEL mi bir de bu konuda fikir verieseniz sevinirim şimdiden ilginize teşekkür ediyorum...
     
  2. gokhanozdemir58

    gokhanozdemir58 Yeni Üye

    arkadaşım satış sonrası destekte bütün firmalar birbirinden yavaş en az 15-20 gün bekletiyolar ama kalite bakımından sana uygunsa hp-toshiba-asus ben bunları tavsiye ederim tabi karar senindir yinede...
     
  3. nsnsns

    nsnsns Yeni Üye

    arkadaşım sana dieceğim en ii marka ASUS'tur. başkada alma. servis olarak müşteri memnuniyeti 1 numara. vazgeçme ASUS'tan. intel tabiki. 4 çekirdekli bi intel tam sana göre olur, AMD yalan. :!:
     
  4. UnJust

    UnJust Yeni Üye

    valla hocam datron bence kaliteli tavsiye ederim her konuda çok yakın davranıyolar sanki 40 yıllık kanki gibisin servsi süreside max. 5 iş günü olduğunu biliyorum arkadaşların notebook'larının hepsi datron rodan biliyom :)
     
  5. Must@f

    Must@f Yeni Üye

    Hangisinin daha iyi olduğu konusunda fazla bir şey söyleyemem.

    Ben Asus F3JP Notebook kullanıyorum. Satın alalı neredeyse 1 sene olacak. Benim bilgisayarım satın aldığımdan bu tarafa 3 Defa İstanbuldaki Asus Teknik Destek merkezine gitti.

    İlkinde Adaptörü patlamıştı. Memleketimden kargoyla gönderdim. Kargoda geliş gidiş süresi dahil 5 günde işlem tamamdı. Adaptör garanti kapsamı dahilinde yenisiyle değiştirilmişti.

    2.Sinde DVD yazıcı çalışmıyordu. Ayrıca bilgisayarımın Gigabit olan ethernet kartı Gigabit olarak çalışmıyordu. Yazdım bir kağıda koydum kutusunun içine, kargoyla gönderdim. Telefonları çok yoğun olduğu için çoğu zaman telefonla görüşmek mümkün olmuyor. Yada telefonda çok beklemek zorunda kalıyorsunuz. Pazartesi Gönderdim, bir hafta sonra pazartesi tekrar notebook'um elimdeydi. Anakart ve DVD yazıcı yenisiyle değiştirilmiş.

    3.sünde 2. gönderişimin hemen ardından yeni anakarttada bir problem olduğunun farkına vardım. Bazen bilgisayarın ekranı kapanıp kilitlenip kalıyordu. Önündeki ışıklar yanıyor fanlar çalışmaya devam ediyordu. Problemi bir kağıda yazdım, koydum notebook'un kutusunun içine, tekrar hafta ilk günü olan pazartesi günü gönderdim, ertesi haftaki Pazartesi notebook elime geri döndü. Anakart yeniden değiştirilmişti.

    Asus Teknik Destek merkezinin telefonları dışında başka bir olumsuzluğunu görmedim.
    Telefon da fazla beklemekte aslında olumsuzluktan bir yana, çok fazla yoğun. Telefonu aradığınızda sizi sıraya alıyor PBX hat. Diğer müşterilerden sıranız geldiğinde telefonda görüşmenizi yapabiliyorsunuz. TAbi ay sonunda yüksek fatura maliyetini kabul ediyorsanız. :)
     
  6. atilimnet444

    atilimnet444 Yeni Üye

    Kalite+Performans+En İyi Servis= Kesinlikle IBM LENOVO (Dışına değil içine önem verenlere)
     

Sayfayı Paylaş