notebook ve teknik servislerde ki gidişat

Konu, 'Acer Notebook' kısmında muptela tarafından paylaşıldı.

  1. muptela

    muptela Yeni Üye

    Herkese selam



    Öncelikle şunu söylemeliyim ki hayattaki tecrübe yediğimiz kazıkların toplamıdır. Bilgisayarınız bozuluyor ve çok doğal olarak teknik servise başvuruyorsunuz. Önce bir iki yere telefon ettikten sonra size en yakın yetkili servisi arayarak adresini alıp yola koyuluyorsunuz. Yolda aklınıza ilk gelen bilgisayarınızda ki arızaları tekrar etmek ve ne söyleyeceğinizin senaryosunu yazmak oluyor. Tabi bu hiçte yolda tekrar ettiğiniz gibi teknik serviste gerçekleşmiyor. Adresi bulduktan sonra derin bir nefes alarak içeri giriyorsunuz ve yolda yazmış olduğunuz senaryo bir anda aklınızdan siliniyor ve kafanız dağınık bir şekilde aval aval etrafa bakınıp birinin sizinle ilgilenmesini bekliyorsunuz. Aslında o anki durumunuzu kameraya çekseniz bir hayli komik olduğunuzu göreceksiniz. Neyse. Biri size yardımcı olacağını söyleyerek önce bir hoş geldin beş gittin muhabbeti çektikten sonra sizinle ilgilenmeye başlıyor. Ama dikkat edinde öğlen paydosunda gitmeyin. İlgilenecek kişi nerden geldi bu lavuk bu saatte diye içinden söyleniyordur. Bizzat müşteri temsilcisinin ağzından dinledim. Sizin sorununuzu dinledikten sonra makinayı alıp seri nosuna felan bakar. Bilgisayardan inceler. O sırada siz oturduğunuz yerdeki sehpada notebook kataloğuna balkarsınız. Aslında aklınızda bilgisayarı ne zaman geri verecekleri düşüncesi vardır. Size evinize gitmenizi ve sinirlenmeden beklemenizi söyler. Bu kaba olanı idi. Aslında karşınızda ki sonradan ağzınıza ne gelirse sayacağınızı bildiğinden gitmeden elinizi pekte memnun olmayarak ve tebessümle sıkar. Çıkar gidersiniz ve bilgisayarsız bir hafta veya ayın ne kadar zor geçeceğinin hayellerini kurmaya başlarsınız. Aradan bir hafta geçer ve siz pek nazik olarak ve karşınızdakine bey diye hitap ederek ararsınız. Telefondaki kişi parça beklendiğini söyleyerek size beklemenizi tavsiye eder. Aradan bir hafta daha geçer ve sanki siz bu ülkede yasalara uyuluyormuş gibi 15 gün tamirde kalan notebook tamirden çıkana kadar idareten bir pc verilmesi gerektiğini söylersiniz. Bu zamana kadar kimseye yedek notebook vermedikleri halde müşterilere yetiştiremediklerinden ellerinde kalmadığını söylerler. Siz orta derecede sinirlenip beklemeye ve arkadaşlarınıza det yanmaya başlarsınız. İnternete girdiğinizde "teknik servislerin Allah cezasını versin" yazılarını okudukça daha da sinirlenirsiniz. Ya birinin ekran kartını değiştirmemişlerdir, yada 2 aydır bekleyenler nette birbirlerine dert yanmaktadır. Sizin durumunuzdan daha kötüleri var diye kendinizi teselli etseniz de artık 1 ay tamir süresi olan cihazınızın tamir süresi çoktan dolmuştur. Tekrar tekrar ararsınız ve yanıt hep parça bekleniyor olur ve siz artık zıvanadan çıkmış olduğunuzdan bey yerine arkadaşım sözü ve bir beş gün sonra lan kelimesini kullanırsınız. İçinizde "bu ülkeden birşey olmaz" sözleri tekrar eder durur ama siz yinede mağdursunuzdur.Tek çare artık kıbleye dönüp dua etmektir. Bir daha acer alırsam diye içinizden sinir küpleri dışarı fırlar. TPM Teknolojinin altına dinamit koymak gerektiğini düşünür ve ne gibi bir yaptırım yapabilirim düşüncesi sizde hakim olur. Artık küfür etmeninde bir fayda getirmediğini anladıktan sonra yine beklemeye başlarsınız ve bu iş biterse iki rekat şükür namazı kılacam diyenler olur. Ettiğiniz telefon paraları ve gittiğiniz yol parasının hesabını yapar ve sağa sola dert yanarsınız. Bu arada da en iyi arkadaşlarınız artık bilgisayarlarını kullanmanızdan rahatsız olmuştur ve artık gülüp eğlenen kankalarınız dudak bükmeye başlar. Kara gün dostları dedikleri bu zamanda belli olur. Artık mutlu son olarak bilgisayarınız tamir edilmiştir ve gittiğinizde, tabiki bilgisayarınız teslim edildikten sonra iki çift laf etmekten kendinizi alamayacağınız için ve servisin bu tür durumları sineye çektiği ve alıştığı için sizin ağzınızdan çıkan kelimeler ya "Allah bir daha buraya düşürmesin" olur yada "teknik servisin berbat" olduğu sözleridir. Müşteri temsilcisi sizin elinizi sıkarken ilk teslim aldığı gibi sıkar ama sizin cihazınızı teslim ederken ki el sıkışınız ve surat ifadeniz değişmiştir. Eve gitmeden serviste içiniz rahat etsin diye orada kontrol edersiniz ve yolda bilgisayardan parça çalıp çalmadıkları aklınızı kurcalayıp durur. Anlayan kişilere gösterir ve olumlu bir yanıt bekler durursunuz. Bilgisayarınız düzeldiyse ve artık sorun çıkarmıyorsa ne mutlu sizlere. Ama sorun halen devam ediyorsa vay teknik servisin haline. Sağlıcakla kalın.
     

Sayfayı Paylaş