konu silinebilir..

Konu, 'Acer Notebook' kısmında yakup0993 tarafından paylaşıldı.

  1. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    konu silinebilir..
     
  2. kuzi

    kuzi Yeni Üye

    Teknik servise gönder..Yada 1 gün kadar bekle sonra bidaha dene.güneş gören yere koy.
     
  3. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    öyle yapıcam artık :(((( inşallah garanti dahilidir bu konuda yardımcı olurmusunuz?

    garanti dahili ollur mu bu olay?

    azönce aldğm bilgisayarcıyla görüstüm...
    getir bakalım büyük iht. anakarttadır garantiye gider dedi ama garantide sorun cıkmaz değil mi?
    garanti dısı olmaz yani????
    bu konuda korkuyorum biras....
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Servis su temasını tespit ederse doğal olarak garanti dışı kalır. Büyük ihtimalle de tespit edeceklerdir.
     
  5. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    Arkadaslar Dün aksam laptop um eski haline geldi ve açıldı..
    suan windows ekranı gelene kadar klavye calısıyor .. windowsu normal baslat ve vista logosu gelene kadar calısıyor...
    sonra calısmıyor..
    bosluk ve esc tusları calısıyor bazen..

    tuslarda sorun yok bios a falan giriyorum gayet normal..
    bios u default ettim sorun hala devam ediyor..
    aldıgım yere götürdüm..
    bios ta bisorun var galiba dediler en son bakıyolardı..
    tekrar gittim klavye bazen calısıyomu tamamen bazen calısmıyomus donanımsal değil yazılımsal mıs ..
    garantiye göndermisler

    sorun olr mu ?:S
     
  6. Tupperware

    Tupperware Yeni Üye

    Evet saka'ya katılıyorum , Su temasını tespit ederlerse garanti kapsamından düşecektir.Ben bir müşterim böyle bir konuyla geldi.Baktım pc'ye su teması var,banada su teması oldugunu söylemedi.Yapıcağın tek şey ise şudur, her zaman işe yarar emin ol.Fön makinasını klavyer'ye 10 cm uzaklıkta tut tavsiye ederim.Kolay gelsin.
     
  7. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    zaten klavyeyı kurutupta verdim..
    bilgisayarcı bise döküldümü dedi..
    (tuslar yapıs yapıs dedi ama imkansız temizlemistim.)
    ben de ben varken dokulmedı ama baska kullananlar var onalr dokmus olabilr dedim...

    sonra iste bisürü olay fln oldu nese ben para ile yapacaklarsa garantiye yollamayın dedim ama zaten yollamıslar..
    sonra garantiye aldırmaya calısırız dedi bilgisayarcı..

    klavye bazen calısıp bazen calısmıyormus bu arada bilgisayarcı bikaçkere calıstırıp acmıs...
    donanımsal değil yazılımsal oldugunu söyledi...
    insallah olr ..
    cvplarınz içn saolun..
    yazılımsal olması garantiye almaları için olumlu bir işaret değil mi?:S
     

Sayfayı Paylaş