K53SD Wireless SORUNU... ACİL YARDIM..LÜTFENNN...

Konu, 'Asus Notebook' kısmında ataman0861 tarafından paylaşıldı.

  1. ataman0861

    ataman0861 Yeni Üye

    Arkadaşlar bi sorunum var..

    Şimdi arkadaşımda bi adet K53SD Model laptop var.. Bilgisayar mavi ekran hatası verdi geçen gün kapatıp tekrar açınca mousepad çalışmadı sonra driverını tekrar yükledim çalıştı..

    Sonraki gün yine hata vermiş ve wireless çalışmamaya başlamış ( wireless açılmıyor açılmadığı içinde mousepadin ordaki wireless ışığı yanmıyor )

    .. makineyi bana getirdi fn+f2 ( wireless açma tuşu) ile açmayı denedim açılmadı.. bilgisayarın herhangi bir yerinde bazı bilgisyarlarda olduğu gibi açma tuşu da yok..
    aygıt yöneticisinden belki kapatışmış olabilir diye oraya baktım wireless açık olmadığı için orda sadece ethernet aygıtını gösteriyordu başka ağ bağdaştırıcısı göstermiyordu.
    wireless konsol 3 programı yüklü onu sildim tekrar yükledim yine açılmadı..
    format attım format atarken bilgisyarın mousepad in ordaki ışıklar yerindeki wireless ışığı yanıp söndü ( burdan wireless ın donanımının çalıştığını varsayıyorum ) format bittiğinde wireless yine çalışmıyordu.

    sorunun bios da olduğunu düşünerek bios a girdim ordan wireless ayarlarına baktım açık olarak gösteriyordu kapattım yeniden başlattım sonra tekrar kapatıp bios a tekrar girip tekrar wireless ı açtım yeniden başlattığımda yine wireless açılmadı..

    bilgiler tükenmeye başlayınca haliyle google amcaya sordum :D orda services.msc ile HİZMETLERE girip orda kablosus yerel ağ otomatik yapılandırma modülüne girdim orda da herşey olması gerektiği gibiydi..

    Şimdi arakdaşlar sizin deneyiminizden ve yeteneklerinizden yararlanma zamanı lütfen yardım edin... :)))
     
  2. Headquarters

    Headquarters Yeni Üye


    Aşağıdaki adımları gerçekleştiriniz;

    > Başlat

    > Çalıştır

    > Regedit yazınız, (Kayıt Defterini Yönetici olarak çalıştırınız)

    >
    Öncelikle Kayıt Defterinin Yedeğini alınız !

    > Açılan Regedit (Kayıt Defteri) Menüsünde

    > HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Services anahtarı
    altında Dhcp üzerine tıklayınız

    > Sağ pencerede bu klasördeki dosyaları göreceksiniz DependOnService
    üzerine çift tıklayınız, burada gördüğünüz AFD dışındaki metin alanındaki
    tüm kelimeleri siliniz.

    > Yine Services anahtarı altında EAPHost üzerine çift tıklayınız,
    aynı şekilde DependOnService üzerine çift tıklayınız,
    metin alanında gördüğünüz tüm kelimeleri siliniz.

    > Bilgisayarınızı kapatıp, açınız.


    kaynak : 911techmedics
     
  3. ataman0861

    ataman0861 Yeni Üye


    walla kaç gündür gözüm burdaydı biri cevap yazar diye ama tam ümidimi kesmişken sen yazdın...

    aga dediklerini bir bir yaptım ama yine sonuç yok.. :((
    başka bişi geliyor mu aklına ?
     
  4. Headquarters

    Headquarters Yeni Üye

    1- Site Kuralları
    • D- Konu - ileti gönderilirken dikkat edilmesi gerekenler
    • 3- Başlık ve içeriğinin anlaşılabilir bir dille, Türkçe imla kurallarına ve Türkçe karakterlere dikkat edilerek yazılması, yanlış anlaşılmalara mahal verilmesini engelleyeceği gibi, diğer üyeler tarafından da daha kolay anlaşılmasını sağlayacaktır.
    • C- Pano ve forum kullanımı
    • 3- Gönderilecek konuların başlıkları içerikleriyle alakalı olmalıdır. "Yardım, çok acele yardım..." gibi yazılar içeren konu başlıkları yazmamaya özen gösterin. Sonuçta hepimizin soru(n)ları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.

      4- Başlıkları yazarken başlıktan önce tek kelimelik bir açıklayıcı yazmaya özen gösterin. Örneğin yardım istiyorsanız mesaj başlığınızı şöyle başlatın: "[YARDIM] Asus F3sv kamera driver". Açıklayıcı bir bilgi veriyorsanız: "[BİLGİ] Asus f3sv'nin xp driverları burada", şeklinde ifadelerin kullanımı gereksiz zaman kaybını önler.




    Keşke windows'un verdiğini söylediğiniz hata mesajını paylaşabilseydiniz..


    Aşağıdaki adımları gerçekleştiriniz;

    > Başlat

    > Çalıştır

    > Regedit yazınız, (Kayıt Defterini Yönetici olarak çalıştırınız)

    >
    Öncelikle Kayıt Defterinin Yedeğini alınız !

    > Açılan Regedit (Kayıt Defteri) Menüsünde

    > HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet / Services / Ndisuio anahtarı üzerine tıklayınız,

    > Sağ pencerede göreceksiniz Start, 4 olarak ayarlanmışsa 3 olarak değiştirin,

    > Yine HKEY_LOCAL_MACHINE / SYSTEM / CurrentControlSet002 / Servisler / Ndisuio

    > Sağ pencerede göreceksiniz Start, 4 olarak ayarlanmışsa 3 olarak değiştirin.

    > Bilgisayarınızı yeniden başlatınız.


    Bu çözüm de sizin probleminizi çare olmadıysa,
    internet-guvenlik-ve-ag-f18/laptop-kablosuz-baglanti-sorunlarini-giderme-t12904.html
    Kablosuz Ağ Bağlantısı var mı? linkinde yeralan yazı, probleminizin kaynağını bulma
    açısından yararlı olacaktır..
     

Sayfayı Paylaş