HP Servisi Rezalet

Konu, 'Hp Notebook' kısmında mrtaxy tarafından paylaşıldı.

  1. Hayır, memnun değilim

    oy sayısı 4
    57,1%
  2. Hp nedir?

    oy sayısı 0
    0,0%
  3. Evet, memnunum

    oy sayısı 3
    42,9%
  1. mrtaxy

    mrtaxy Yeni Üye

    HP den ürün alacaklar 2 kere hatta 4 kere düşünsün iyce araştırma yapsın...!

    Mayıs 2008 de yaklaşık 2100 ytl ye aldığım KS297EA Model HP Pavilion dv9780et Entertainment notebookumda sonradan sonraya pixeller ölmeye başladı başlarda 1-2 derken 3 hatta 4 tane pixelim öldü biraz internette araştırmadan sonra ve hp nin kendi sitesinden mail ile iletişime geçtiğim bayandan öğrendiğim kadarı ile 5 pixele kadar normal sayılıyormuş ve siz gömdüğünüz pixellerle her gün yaşamak zorundasınız ama ölü pixellerim 7-8 olunca artık dayanamadım kağıthanede ki hp servisin yolunu tuttum ve işlemlerden sonra artık 16.01.2009 da notebook u hp personellerinin insafına bıraktım, bana verilen kağıdın üzerinde ürünün onarımının 20.01.2009 itibari ile tamamlandığını gördüm ve 22.01.2009 notebokumu aldım hemen açıp kontrol ettim evet bir önceki pixeller dirilmişti fakat artık farklı noktada 2 yeni ölü pixelim ve ekranın içine sol alt köşeye sıkışmış 2 de büyük toz parçacığım vardı servisten çıkmadan hemen ordaki işlem yapan bayana yöneldim, bana teknik elemanın olmadığını ürünü tekrar serviser bırakmam gerektiğini söyleyince şimşekler çaktı kafamda ama yapacak bişey yok ( 4 gün beklediğim notebook u tekrar resepsiyondan çıkmadan aynı gün 22.01.2009 da tekrar servise bıraktım ve en büyük hatayıda bu noktadan sonra yaptığım dün bütün yorumları okuduktan sonra farkettim http://harmankaya.org/yazi-143-HP-Servisi-Rezalet.html, hp nin sitesinden ve servisin bana gönderdiği mail üzerinden cihazımın bir an önce onarılması için mail attım ve bana cevaben parça beklendiği cihazın onarımının acil olarak yapılması gerekliliğinin ilgili birimlere iletildiği mailini aldım ( Dün itibari ile 27.01.2009 (52) kodu vardı, bugün 28.01.2009 (0) yazıyor, şimdi benim merak ettiğim onarım tamamlandı mesajı olmazsa 30 iş gününün hesaplanması için hangi tarihi baz alıcam ilk bıraktığım tarihi mi? ikinci bıraktığım tarihi mi?

    üst yazıma ilaveten ilk onarımdan sonra bana verilen kağıdın üzerinde motherboard değişti lcd sorunsuz kapanıyor yazıyor iyide ben motherboard arızalı ve lcd sorunlu kapanıyor demedimki bunlara ?



    16.01.2009 da HP servise ürünümü bıraktım 22.01.2009 da onarımı tamamlandığı söylenen cihazımı almaya gittim ve kontrollerimden sonra arızanın giderildiğini fakat bu kezde farklı 2 noktada sorun olduğunu fark ederek ürünü tekrar aynı gün servise bıraktım, 28.01.2009 da işlerimin aciliyeti açısından hp müşteri hizmetlerini aradım ve adı ece olan bayana cihazımın serviste olduğunu belirttim ve yedek ürün talebim olduğunu ilettim, bana verilen cevap yasal hakkınız varmı bir bakalım oldu, tekrar döndüğünde ürünümün onarımının devam ettiğini söyledi, yedek ürün için yasal hakkımın kaç gün olduğunu sorduğumda bunun bilgisini kendilerinin veremeyeceğini garanti belgesindeki sözleşme şartlarını okumamı söyledi, teşekkür edip telefonu kapattım. Garanti belgesine baktığımda ürün servisten çıkana kadar üretici firmanın aynı özelliklerde bir cihaz tahsis etmek zorunda olduğu yazıyor... Hp den illahlah ettim bir daha ne alırım nede kimseye öneririm, alanada engel olmak için elimden geleni yapacağım.

    Aşağıdaki linktede diğer HP mağdurlarının yazılarını okuyabilirsiniz. >:-/
    http://harmankaya.org/yazi-143-HP-Servisi-Rezalet.html

    Harmankaya.org sahibi Erhan arkadaşımında dediği gibi; Yazıya niye böyle bir başlık seçtim derseniz Google a olurda HP SERVİS yazan birisi olursa gelsinde okusun sonra gitsin Toshiba alsın diye
     
  2. TRescon

    TRescon Yeni Üye

    HP Onarım Merkezi için bir sürü kötü şeyin yanında şunlarıda söylemelisiniz. Türkiyede en çok satan Notebook firması ve bununda bedeli bir çok satılan cihazın belirli bir kısmının arızalı çıkmasıdır. Yani şölede diyebiliriz çok sattığı için büyük bir kitleye arızalı üründe sorunlu üründe gelmiyor değil geliyor fakat bunun telafisini eğer müşteri haklı ise hakkını çok fazla aramadan HP'de hemen yanlışını düzeltebiliyor. Yeni ürün ve para iadesi sistemi bence gayet iyi işliyor yeterki siz hakkınızı doğru yoldan arayın.Diğe üreticilerinde böle sorunlar ile karşılaştığını söliyebiliriz ama çok büyük satış rakamına ulaşmadıkları için bence o kadar çok geri dönüş olmuyor tabiki bu benim görüşüm.

    Bu arada bizim milletimize ne kadar iyilik yaparsanız o kadar fazlasını beklediği ve doyumsuz olduğu için işin cılkını çıkaranlarda oluyor.

    Benim demek istediğim şu ana kadar HP'nin haketipte Yeni Ürün veya Para iadesi almayan müşterisini görmedim ve eminimki diğer firmalar kadar uğraştırmıyordurda.

    Bu yılın başında Gümrük kurallarının değişmesi sebebi ile tüm notebook tamir eden firmaların bir çok parçası gümrükte takıldı bunların arasında hp hatta tavsiye ettiğiniz toshibada vardır kesin ve sizin eğer Toshiba notebook'unuz olsaydı aynı süreyi bekliyecektiniz emin olun ve bilmediğiniz konular hakkında yorum yaparken biraz daha insaflı olun.

    Son söz olarak eğer HP'nin 80bin makinası arızalı onarım görüyorsa ve bu müşterilerin %25 memnun olmuyor yada olmak istemiyorsa bu 80 binin 10 hatta kat kat fazlasıda memnun oluyordur bence.
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    site-kurallari.php
    Bu kural nedeni ile konuyu kapatıyorum. Bu tarz mesajlar yasal sorumlulullar doğurabiliyor.
     

Sayfayı Paylaş