Hp Pavilion dv6 1125et Ekran Sorunu

Konu, 'Hp Notebook' kısmında ismailbucgun tarafından paylaşıldı.

  1. ismailbucgun

    ismailbucgun Yeni Üye

    Merhaba herkese,
    HP Pavilion DV6 1125ET laptopumda durduk yere aşağıda resimde görülen sorun oluştu. Çarpma, düşürme vs olmadı dokanmadım bile ekrana kendiliğinden oluştu yani.

    [​IMG]

    Yardımlarınızı bekliyorum. Sorun nedir? Ne yapmam gerekiyor?
     
  2. sabotagecekondu

    sabotagecekondu Yeni Üye

    Hıc durma dırek garantı...
     
  3. ismailbucgun

    ismailbucgun Yeni Üye

    O da sorun hocam. İlk aldığımda recovery yazdırırken dondu bilgisayar tabi doğal olarak yazma tamamlanamadı. Recovery DVDlerim olmadığı için 1 yıllık süreçte başka bir DVD ile format atıp verdikleri Vista şifresini kullandım. Normal farklı bi işletim sistemi yüklemede garanti gidiyor biliyorum ben ama benimkinde orjinal vista var recovery yok. Bu durumda garantisi olur mu? Yana yana ortalıkta recovery arıyorum ama kimseden cevap yok. Servise kaybettim desem önce recovery alma şansım var mı ordan?
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Yazılım ile donanımın birbiri ile ilgisi yoktur. Yaptığınız yazılım değişiklikleri garantiyi bozmaz.
     
  5. ismailbucgun

    ismailbucgun Yeni Üye

    Anladım. Teşekkür ederim garantiye göndereceğim hafta içinde. Peki sorun ne olabilir? Çatlak sıvı kristal ekranı diye bir konu vardı HP destekte. Benim ekranda oluşan soruna benzer herhangi birşey göremedim lekelerde. Hepsi siyah beyaz. Benimkinde kırmızı da var. Kesinlikle hiçbir darbe almadı.

    Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    dediğim gibi donanımsal bir soruna benziyor. servise başvurmanızı öneriyoruz.
     
  7. ismailbucgun

    ismailbucgun Yeni Üye

    Yardımlarınızdan dolayı teşekkür ederim. Pazartesi arıza kaydı yaptırdım. Salı ürünü gönderdim, çarşamba ellerine ulaştı. Perşembe günü arıza tesbiti yapılmış. Bugün bilgi aldım. LCD ekranın sağ alt köşesine darp yaptığımı iddia ediyorlar. Kullanıcı hatası olarak nitelendirmişler arızayı.Ya ben ne yaptığımı bilmiyorum ki çok iyi biliyorum dokunmadım bile o gün ya da ekran pahalı bir parça olduğu için hemen yapıştırdılar kullanıcı hatası damgasını.

    Teknik servisten birileri beni yarın veya pazartesi günü arayıp teklif sunacakmış. Fakat söyleyecekleri fiyat aşağı yukarı belli. Kabul etmeyeceğim ben de. Bu kırmızılıklar giderek en altta beyaz bulutsu lekeye dönüştü. O şekilde kullanıp garanti süresi dolunca dışarıda yaptırmaya karar verdim.

    Ürünümün garantisi hala devam ediyor. Ayrıca kutu içinde gönderdikleri formun sadece formatla ilgili tarafını imzaladım. Garanti dışı ürün teslim tutanağını imzalamadım. Yani içinde 183 lira geçen sayfayı doldurmadım ve imzalamadım. Kullanıcı hatası dendiği için benden 183 lira arıza tesbit ücreti talep ederler mi? Bu durumda yasal bir dayanak noktaları var mıdır?
     
  8. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    813 lirayı sadece arıza tespiti için mi istiyorlar?
     

Sayfayı Paylaş