hp compaq nx6110 açılışta sorun

Konu, 'Hp Notebook' kısmında kanur tarafından paylaşıldı.

  1. kanur

    kanur Yeni Üye

    arkadaşlar benim hp compaq nx6110 laptopum var aöılışta şöle bi hata veriyo

    f10=ROM Based setup

    5 ,10 saniye geçiyo sonra arkasından şu hata

    Non-system disk or disk error
    replace and strike any key when ready

    ne yapmam gerekiyo !!

    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler !!
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    diskinizi görmüyor. Yada diskin boot dosyaları bozulmuş.
     
  3. kanur

    kanur Yeni Üye

    peki ben bunu nasaıl düzeltebilirim bi yorum yaparmısınız .. ne yapmam gerekiyo !!!
     
  4. kanur

    kanur Yeni Üye

    arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yokmu !!
     

Sayfayı Paylaş