Hp Çamura Yatıyor..Dv6630et Pavilion6500 aşırı ısınma sorunu

Konu, 'Hp Notebook' kısmında Mrwily tarafından paylaşıldı.

  1. Mrwily

    Mrwily Yeni Üye

    lanet olsunki bundan 3 yıl once aldım hp laptop..Ozamanın parasıyla gayet iyide bi ücret ödedim.1300 $ fln idi..az bir para değil..1 yıl dayandım aşırı ısınmaya fakat gittikce artınca verdim servise..33 iş gunü sonra yapılamadıgı ıcın bir üst modelini aldım..''Heh Tamam ne güzel üst model aldım '' derken yine aynı sorunla karsılastım.Bir kackez verdim reddedildi.neyse Dedim.Kitapın ustune koymalar,vantilator karsısında kullanmalara artık dayanamaz oldumki şu son 3-4 ay içinde tekrar tekrar servise vermis bulunmaktayım.

    Öncelikle Aldılar,fan değiştirdiler verdiler.
    Sonra iade aldıgımda pcde acılma sorunu vardı geri iade ettim.
    Yapılıp teslim aldıktan sonra bir kez daha ısınmadan geri iade ettim.Hp Teknisyeni aradı.uzun bir görüsme yaptık.bana Hp Standartlarına uygun dedi.bende dizimin üstünde kullanamadıgımdan bahsettim.Bana masa üstünde kullanın oyun oynarken diyince.Ozaman neden diz üstü pc aldıgımı sordum.Bunun ustune tekrar fan değiştirilip iade edildi.bu 2.ci alısım oldu.

    aradım Hp cagrı merkezini.Tekrar yine ayın sorunu yasadıgımı ilettim.Tekrar servise verin dediler.verdim.3.cü kez aynı sorundan dolayı aynı degısım yaparsa değişim yada para iade talep edebilrsnz dediler..Tabi bunu bildikleri icin beni ''hp standartlarına uygun ısınma'' diyerek red ettiler.Arkadaslar soruyorum.Faturamı kaybettım.Elimde laptopu değişim belgem var ama garanti belgesi olarak vermıslerdı.Ben bu ürüne bu kadar para ödedigim halde mecburmuyum bu ıskenceyı cekmeye.Bacagımda bir sene once yanık ızlerı vardı zor gecti.Oluk oluk terletiyor.Tuslar bile yanıyor.garantimin bitmesıne 3-4 ay kaldı oyalıyorlar.her aldıklarında kac hafta sürüyor.Hem garantimden gidiyor hem ben pc mi kullanmıyorum.Bana akıl verırmısınız.

    yardımlarınız ıcın tesekkürler
     
  2. Mrwily

    Mrwily Yeni Üye

    [imdat] [imdat]

    Anlasılan bu forumda bana yardım edebilecek birisi yok :cry: :cry: ...
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    tüketici hakem heyetine başvurmadan başka bir yolu var mı sizce?
     
  4. mrblackman

    mrblackman Yeni Üye

    merhaba
    garanti şartlarıyla ilgili aşağıdaki madde sorunuza cevap olabilir.

    "Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir." cümlesinden, şu ana kadar geçen sürelerin hepsini garanti süresine ekleyebilirsiniz. Bu arada hp için ısınma sınırları nedir? bir ölçü ya da değer verdiler mi?

    Garanti ve Tamir Süresi
    Madde 6 � Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.

    Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir.

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı�üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm
     

Sayfayı Paylaş