Gerçekten Taşınsın İstiyorum. Tavsiye Lütfen

Konu, 'Notebook Genel' kısmında karabayirc tarafından paylaşıldı.

  1. karabayirc

    karabayirc Yeni Üye

    Evet arkadaşlar. Herkese merhaba diyorum. Ne de olsa yeni üyeyim.

    ASUS F3sV serisi bir laptop kullanıcısı idim ve arıza sonucu yeni laptop almaya karar verdim. bir ayı aşkın süredir araştırıyorum ama henüz ne alacağıma karar veremedim. Bunu birkaç sebebi var.
    1-Taşınabilir Bilgisayar alacağım ama ağırlıklar 2,5-3kg civarı. Yani sanırım ekranı 12.1 ila 13.3" civarı olacak ki hafif olsun.
    2-İşlemci çeşitliliği çok. Malum core2duo sonrası i3,i5,i7, montevina ve küçük ekranlarda su2700-su9400 arası değişen rakamlarda ve adette işlemci var. Bunlara atom işlemcileri ve amd leri eklemedim bile.
    3-Performans sorunu var küçük ekran satın alındığında.
    4-Malum güvenilir ve kaliteli marka ve malzeme de istiyorum.
    5-Çokta pahalı olmasın istiyorum..
    6-vs.vs

    Şimdi gerçekten bilen arkadaşlara bir kaç soru soruyorum ve tavsiye istiyorum.

    1-SU2700, SU3500, SU7300, SU9300, SU9400, işlemciler performans açısından i3,i5,i7'den ve montevina serisinden düşük. Ama oyun oynamayacağımı da düşünürsek işimi görür mü?
    2-2000TL altında hafif bilgisayar önerileriniz nelerdir?
    3-Benim seçtiğim aşağıda linki yazılı ürünlerden sıralama yaparsanız hangisini almalıyım?
    4-Eğer bu ürünlere değmez, biraz pahalı der iseniz 15.6" ekranlı, hafif ve pil süresi nispeten uzun bir öneriniz var mıdır?

    http://www.eksenbilgisayar.com/pinfo.asp?pid=25552 (bu ürün favorim)

    http://www.pratikev.com/fractalv33/prat ... 9869#resim (Bu ürün ekranı küçük olmasına rağmen 2.2kg civarında ve pil süresi nispeten az)

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/-Port ... ,1530.html (burdaki ürünlerin bir çoğu oldukça hafif ve şarj süresi çok iyi ancak donanımları hakkında endişelerim var)

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/-X-Se ... ,1651.html (burada 2500TL altındaki 3 ürünün pil süreleri ve ağırlıkları çok makul ancak fiyat-performans endişelerim var)

    http://www.incehesap.com/asus_ul50vt143 ... 12593.html (bu ürün de büyük ekranda favorim. 15.6 ve 2.3kg ve 8 saat şarj süresi. Performansı çok yeterli olmayabilir ama fiyatı da çok değil)

    http://www.pratikev.com/fractalv33/prat ... 1367#resim (Karar veremediğim takdirde almayı düşündüğüm ürün. Varsın taşınmasın ve evde dursun. En azından uzun süre demode olmaz ve çok iş görür diye)

    Evet arkadaşlar işlemciye, konuya, piyasaya, yeni nesil ekran kartlarına hakim olan gerçekten bilen arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. Tavsiyelerinizi ciddiye alacağımı bilin ve sıralama yaparak lütfen yardımcı olun. Yazılı ürünlerden kullananlar var ise artı ve eksi yönerini yazsınlar. Kullanmayan ve bilmeyen arkadaşlar yanlış anlamayın, tavsiyeleri değerlendireceğimden beni yanlış yönlendirmemek adına yorumdan kaçının.

    Herkese şimdiden teşekkürler.

    Herkesten Donanım Başlığı ALtında AÇtığım Konu İçin Özür Diliyorum
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Taşınabilirlik konusu gerçekten önemliyse, uzun pil süresi lazımsa, birde çokça oyun oynamıyorsanız ASUS UL80VT130DV iş görür.
    Yok ama bana çok sağlam işlemci lazım, pil süresi önemli değil diyorsanız toshibaya bakın bence. Fiyat farkını da dikkate almak lazım.
     
  3. karabayirc

    karabayirc Yeni Üye

    Önerin için sağol. İlk seçeneğim o idi zaten. Ama sanırım UL50VT alıcam. Daha öncede asus kullanan birisi olarak memnunum genel olarak. Ayrıca 1500 TL'ye 15.6" LedHd ekran ve 2.1 kg. ve 5 saati aşan şarj süresi cazip geliyor. Ayrıca bildiğim kadarı ile mat ekran seçeneği de varmış.
    Sanırım onu alıcam.

    ANcak performans sorunu birazda olsa yaşayacağımı biliyorum. 64 bit win7 kursam beni yarı yolda bırakacak kadar performans sorunu yaşarmıyım yani evet oyun falan oynamam muhtemelen ama işletim sistemi sorunu da yaşamak istemem. Bu konuda bir öngörün varmı acaba.
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Yüksek oyunlar dışında bir sorun yaşamamanız lazım.
     
  5. karabayirc

    karabayirc Yeni Üye

    teşekkrü ederim.
     

Sayfayı Paylaş