Gatanti kapsamı ve yetkili servisler.

Konu, 'Toshiba Notebook' kısmında hbo2488 tarafından paylaşıldı.

  1. hbo2488

    hbo2488 Yeni Üye

    Merhaba;
    Ben yaklaşık 6 yıldır Toshiba laptop kullanıcısıyım ve bu hafta başıma ilk kez bir olay geldi bu durum hakkında yetkili birilerinden bilgi almak istiyorum.
    Toshiba satellite A300 serisi notebook'umu Kadiköy deki yetkili servise götürdüm ve ısınma problemi için teslim ettim , bu durumu defalarca kez yapmış bulunmaktayım.Bu kez farklı olan kısım bu teknik destek karşılığında ücret istemeleri üstelik garanti süresi devam ettiği halde oldu.Bu durum hakkında bilgi almak istiyorum acaba bilgisi olan var mı ve bunları nerelere şikayet edebilirim ?
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    önce toshiba Türkiye'ye, oradan da sonuç alamazsanız tüketici hakem heyetine gidebilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş