Garanti Kapsamı - Servis Şikayet - HP

Konu, 'Hp Notebook' kısmında drascom tarafından paylaşıldı.

  1. drascom

    drascom Yeni Üye

    Hp Pavilion DV5198 (EW780EA) notebook kullanıcısıyım.Cihazım halen garanti süresi içindedir.02.06.2008 tarihinde diğer her türlü okuyucuda çalışan memory kartlarımı okumadığı için Antalya yetkili servisine ürünümü teslim ettim.Onlarda gerekli onarım için adana HP yetkili servisine yolladılar.09.06.2008 tarihinde cihazda donanımsal bir arıza olmadığı, test sonucu card reader sağlam olduğuna dair bir raporla geri yollandı ve aynı gün Antalya yetkili servisi tarafından card read arızasının devam ettiği tespit edildi ve İzmir bölge müdürlüğüne yollandı.24.06.2008 tarihinde anakart değiştirildiğine dair raporla geri gönderildi.aynı gün yine Antalya servisinde bu seferde ses problemi olduğu görüldü.ayrıca card reader ın hala çalışmadığı tespit edildi.Ayrıca her servise gidip geri geldiğinde sisteme trojan ve virus bulaştığı tespit edildi.HP genel merkezince de elemanlarının hatasını kabul etti.
    Sonuç olarak 40 gündür HP teknik servislerinin beceriksizliği, dikkatsizliği yüzünden bütün işlerimi internet kafede yapmak zorunda kaldım.Arıza 2 den fazla tekrar ettiği için ayrıca anakart değişmesine rağmen (ki ben inanmıyorum değiştiğine) giderilmediği için bana yenisinin verilmesini talep ettim.HP Türkiye ise yaptıklarından utanıp özür dileyeceğine utanmadan cihazda sorun olmadığını söyleyip bana geri göndereceğini söyledi.
    Ben gerekli yasal işleme başladım.elimdeki tüm belgeleri de işleme koydum ama HP nin ne kadar duyarsız ve ne kadar uyanık (garanti süresi dolsun diye beni oyalıyorlar) ,sat kurtul müşteri başının çaresi baksın ben aldığım paraya bakarım mantığını güden bir firma olduğunu sizede göstermek.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. xcodex

    xcodex Yeni Üye

    Merhabalar, geçmiş olsun..

    1. Başlığınız değiştirdim. Bana biraz ağır geldi. Ve ayrıca söz hakkı durumu göz önüne alınarak başlık düzenlendi.
    2. Garanti süresi, servis te kaldığı zaman kadar uzar. Yani sizin cihazınız servise gitti anda garanti zamanı durmuş demektir. Teslim aldığınız tarihte süreç kaldığı yerden başlar.
    3. Sorununuz hal olmadı ise ve belgeleriniz elinizde ise hertürlü yasal hakkınızı kullanmak tamamen sizin insiyatifinizde olan bir şeydir.
    4. Servise teslim ederken cihazın durumunu belirten tutanakta yazanlar ile teslim aldığınızda (negatif) durum yahut durumlar sizin aleyhinize olduğu için ayrıca haklarınız doğar.
    5. Profesyonel servis yahut serviciler analizini yapmak yaşanan ve yaşatılan şeyler ile kişilerin kendi görüş ver yorumlarıdır. (Katılmak yahut katılmamak olarak söylemiyorum)


    Not 1 : Hiçbir servis yahut marka ile bağımız yoktur, bu nedenle de taraf değiliz.
    Not 2 : Bu konunun Serbest Bölüm kategorisine taşınması gerektiğini düşünüyorum.
     
  3. aquarist

    aquarist Yeni Üye

    bence birde kendiniz göndermeyi deneyim hp bireysel teknik servise 0212 444 03 07 numaralı telefondan arayın ve servis kaydı açtırın ürününüz 3 gün içinde ups kargo ile evinizden alınıp tamir edildikten sonra geri getirsinler. Ve belirtin arızalarınızı tam olarak mutlaka içine bir kagıt ile yazın. Önerim ankara teknik servise kayıt açtırmanız en iyi ve güzel orda tamir yapıyorlar.
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    xcodex'inde dediği gibi burada hiçbir markanın uygulamasını eleştirmek gibi bir amacımız yok.
    Bunun için kurallarımızda da şöyle bir madde var.
    Kod:
    Üretici ve / ve ya satıcı firmalar ve ürünleri ile yaşadığınız problemleri, şikayetleri sitemize yazmayınız. Bu gibi durumlarda ilgili kurumlara başvurunuz. (tüketici hakem heyeti vb gibi). Bu tür mesajlar silinebilir ve ya kilitenebilir. Mesajı yazan üye siteden uzaklaştırılabilir.
    Yaşadığınız durumu çözümlemek için bulunduğunuz ilçedeki tüketici hakem heyetine başvurabilir ve hakkınızı arayabilirsiniz. Umarım sorununuzu bir an önce çözersiniz.
     
  5. ismail37

    ismail37 Yeni Üye

    HP Şirketinin üretmiş olduğu bilgisayar olan hp 6715 kn102ea modelinde bilgisayar aldım. 8 Ocak 2009 tarihinde bilgisayarımı aldığım firma üzerinden(EKİM TEKNOLOJİLERİ A.Ş –KASTAMONU) garantiye yolladım. 2 hafta bekledikten sonra merak ettim ve servisinizin 0212 4440307 nolu hattını aradım. Bana bilgisayarımın tamire daha girmediğini ve bekletildiğini söylediler. Sonra ben bunu bilgisayarımı aldığım firmaya bildirdim ve sayelerinde tamire girme lüksüne eriştim. Oysa ki problemler daha yeni başlıyormuş. Bilgisayarımı her aradığımda durumunu öğrenmek istediğimde bana bilgisayarımın tamir aşamasında olduğunu söylediler. 30 iş gününü geçtiği halde bana herhangi bir bilgiyle dönmediler. Bende avukatıma bir dilekçe yazdırarak kanuni hakkımı kullandım ve bilgisayarımın ya değiştirilmesini ya da parasının iadesini istedim. Bu dilekçeden sonra bana bilgisayarımın değiştirileceğini söylediler ve yeni bir ürün tavsiye ettiler. Ben de kabul ettim. 15 gün beklememe rağmen hala bilgisayarım elime ulaşmamıştı. Tekrar yetkili servisi aradım ve benim konumla Nurcan Hanım isminde yetkilinin ilgilendiğini söylediler ve beni ona yönlendirdiler. Ben durumu sorduğumda ellerinde bana gönderilecek bilgisayar kalmadığını yeni bir ürün önereceklerini söylediler. Bu krizde elerinde bilgisayar kalmayan tek firma sizsiniz herhalde. Tebrik ediyorum. İkinci bir ürün daha önerdiler. Bu önerilen ürün önceki bilgisayarın özelliklerinden daha düşüktü ama buna rağmen kabul ettim. Gene bir 15 gün bekledikten sonra dayanamayıp tekrar aradım. Gene bana ellerinde bana gönderilecek bilgisayar kalmadığını yeni bir ürün önereceklerini söylediler ama bunun için 1-2 hafta beklememi söylediler. 1-2 HAFTA GEÇMESİNE, BİLGİSAYARI GÖNDERMEMDEN TAM 75 İŞ GÜNÜ GEÇMESİNE RAĞMEN BUGUN TAM 6 NİSAN 2009 PAZARTESİ VE HALA BANA BİR BİLGİSAYAR DAHİ YOLLANMADI. BENİM MADURİYETİM NE OLACAK SİZE SORUYORUM. ARTIK YETER!!!
     
  6. fundus

    fundus Yeni Üye

    Mr./ Mrs. HP Attendance,
    I bought a HP Pavillion laptop computer from TEKNOSA, Elazıg, Turkey. After then, I lived some problems in a short time, such as battery malfunctioning, warming up the computer in a short time, finally closing down and not be able to open my computer again. I decided to send it to authorized hp service in Adana, Turkey via cargo. After sending the product, I received the e-mail below from the service one day later.
    “ We received your computer, serial number: 2CE6491L62, model: RN062EA. We are going to repair it as soon as possible. You may fallow the procedure via internet, web page pavillion.servisportal.com”

    Then, I received the message via e-mail, underlined below, from service at June 18th, 2009.
    “You must copy or be copied on behalf of you downloaded software by you and your special data/files/folders in your computer. We are waiting your written authorization to do it on behalf of you, and we wish the best in your job.
    Message date: 18/06/2009 00:00:00
    Product Serial Number: 2CE6491L62
    Product Model: RN062EA
    Service Check - in Number: 462699,
    Respectfully”

    I send my authorization message, underlined below, to have whatever necessary done the same day.
    “RE: propose print data
    From: mehmet ÖZTÜRK  HYPERLINK "mailto:fundus_dr@hotmail.com" fundus_dr@hotmail.com
    To:  HYPERLINK "mailto:hp.teklif@servisportal.com" hp.teklif@servisportal.com
    Date:18 June 2009 Thursday 11:57:33

    I give authorization to you to erase all data in my computer. I want to know only the reason of malfunctioning.”

    After 11 days, I received the message below from the service.
    “Mr. Mehmet ÖZTÜRK
    We didn,t begin to repair your computer, Service Check - in Number: 462699, Product Serial Number: 2CE6491L62, because of nothing have your written authorization”

    After then, the service sent my computer back to me without caring and not to do any repairment.

    I need to be taken care of by “hp company” to solve this problem and repair my computer ASAP. July 9th, 2009

    Sincerely Yours.
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Dear Fundus,
    Welcome to Turkey :)
    I will try to explain how it works in Turkey.

    You should call them or ask a Turkish friend to call them.
    Tell them what you lived and Yell them. Yelling is very effective way to push people in Turkey.
    You should say "if you wont do your job again i will send an email to Hp HQ and i will write this scandal to all internet forums and http://www.sikayetvar.com.

    Then write an authorization letter. Put this paper in your notebook and send again.

    if you need Turkish translation of your mail we can help.
    regards
     
  8. tamu

    tamu Yeni Üye

    06 03 2009 tarıhınden teknosa dan hp pavılıon 1260 et modelını aldım. aldıgıma pısmanım ılk aldıgım gunden ıtıbaren asırı ısınma ve numaratık tusların ıslev gormemesınden yakınıyordum.daha yenı aldıgımdan vermek ıstedım servıse hevesım gecmemıstım.buyuk bı hevesle almıstım sozde. aradan 4 ay gectı alalı pc yı artık tahmul edemedım her bı ıslem yapmam gerrktgınde tusların calısmaması cıldırtmaya basladı en sonunda pc verdım yetkılı servıse aradan 4 ıs gunu gectı pc hemen geldı.sadece fanı nı temızledıler bıde tus takımını ama nerdee 15 gun kulandım yıne aynı sorun ve cok ısınmadan dolyı elrım yaldızlı olmaya basladı evt yuzey soyldu artık boyanın altındakı beyaz tabaka gornyordu tekrar gonderdım servıse bana cızık dedıler benım sarteller artı yuz yuze gelsem keske dıorum artık.ufacık cocuga gostrsem cızık dıyemez alt tabaka prusuz duryor olcak ıs degıl pc gıttı servıce fanı nı degıstrmısler sozde tekrar geldı. bı 13 15 gun kulandım evımde ınternet problemım oldu.ınternetı ypamk ıcın adamlar geldı sıfre gırecekler 2300 ytl verdım laptopun tusları basma maya basladı yazıklar olsun dıorum rezıl oldum saol hp. adamın uc krusluk laptopu ıs gorduk.o sınırle hemen aldım gotrdum laptopu 11 09 2009 verdım 15 gun oldu beklyorum halla arızayı tespıt edemedıler.ustne ustlk arıza onarım olarakta yolamadım dırek degısım olrak yoladım buradan.sureklı takıp edıyorum hıc bı bılgı vermedıler ankara gıtgını soledıler sadece arıza tespıt edılyor dıolar sanmıyorum yetkılı servıs bu ısten anladıkları yok eleman acıkları varsa valla ben gelcem bısey anldıkları yok.sıfır 4 aylık makıneyı fan ve tus takımı temızlgı yaptılar sımdı yumurta kapıyı caldı 3 gıdısı pc nın dıdık dıdık arıyolar ama bulmazlar.bıdaha hp mı katıyen almam... dunyada dıs tasarım olarak odul almıs bır pc den yuzey soyulması ınanılmaz bı durum olcak ıs degıl onca parayı yetkılı servıce verdım 15 gunde bır yetkılı servıse gıdıyor...........................
     
  9. mc_conqueror

    mc_conqueror Yeni Üye

    i günler. 17.04.2009 tarihinde aldığım hp pavilion dv-5 1255et bilgisayarımın nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde ekranında bozulmalar oldu. bende 16.11.2009 tarihinde teknosaya götürüp verdim.yollayalı 45 gün oldu ama beni garanti kapsamındadır yada değildir diye hiç kimse aramadı defalarca gidip sordum birinde ekran bekleniyor dedi.dün gittiğimde 30 iş gününü doldurduğunu bugün gelip iade işlemlerini yapalım dediler. bugün gittim kullanıcı hataysıymış yarında gelecekmiş dediler.kullanıcı hatası olsa bile kaç gün boyunca hiç arayıp haber vermediler.benim şimdi merak ettiğim kullanıcı hatası olsa bile 30 iş gününü geçen bir bilgisayarın iadesi yada değişimi neden olmuyor.lütfen bana acil ne yapmam gerektiğini söyleyin.ii günler
     
  10. invisible34

    invisible34 Yeni Üye

    hp pavilion diz ustu bilgisayar aldım .
    aldıgım ay birsuru sorun cıktı . dvd okumama, vga cıkısı arızalı , toch pad arzası. switch ler arzalı . sarj cihazı arzası vs..
    musteri hizmetlerini aradım servise gonderdim .. sonunda servisten geldi . fakat keske arızalı olarak kullansaydım da servise gondermeseydim dedim. cunku gelen cihazın benim olduguna inanmak mumkun degil , heryeri hasarlı ve switch ler ve toch pad yine sorunlu .
    hemen bunun uzerine musteri hizmetlerini tekrar aradım . tekrar servise alındı
    bingo bana 360 tl fatura cıkarttılar .. itiraz ettim ve kendini müsteri kordinatoru en ust duzeyde biri olarak tanıtan Seda hanım diye birisi aradı . bu faurayı odemek zorunda oldugumu bunların benim hatam oldugunu soyledi . ve istedigim yerede sikayet edebilecegimi belirtti .. arkadasım beni uyardı ben dinlemedim . bari siz beni dinleyin . hp nin butun urunlerinden uzak durun yada HP SERVİSİNE urununuzu gondermeyin . sokakdaki tamirciler hem size hemde cihazınıza daha fazla saygılı olurlar.
     
  11. mgilik

    mgilik Yeni Üye

    Gördüğüm kadarıyla hep şikayetler yazılmış burada,ben memnuniyetimi dile getirmek istiyorum...
    Konu açılalı bir kaç yıl olmuş belki de hp yaşanan sorunlar nedeniyle teknik servis hizmetine çeki düzen vermiştir bilemiyorum ama
    ben HP teknik servisinden oldukça memnun kaldım.
    2007 ağustos ayında aldığım hp 530 bilgisayarımın 1 yıl süre geçtikten sonra bataryası bozuldu. hiç şarj tutmuyordu.
    Müşteri hizmetlerini aradım, cihazımın seri numarasını verdim, bataryamın bozulduğunu söyledim. Yetkili kontrol etti ve kullandığım modele ait bataryanın şuanda Türkiye servislerinde stokta bulunmadığını yurtdışından talep edceklerini söyledi.
    10 gün içinde UPS kargo ile yeni bataryam geldi, kargocuya eski bataryayı verdim yeni bataryamı aldım...

    Çok şaşırdım,
    -Servise getir demediler,gidip kargo ile yolla da demediler... Kargo evden alıp eve teslim etti...
    -batarya için bilgisayarın tamamını istemediler, arıza tespiti filan da istemediler, sorgusuz sualsiz yenisini gönderdiler...
    -haftalarca aylarca bekletmediler...

    Daha sonra, garanti süresinin bitmesine 3 gün kala tekrar servisi aradım,
    Ekranın kasasının menteşe üstünde küçük bir çatlak vardı ve ayrıca fandan ses geliyordu.Arasıra da şarjda kesinti oluyordu.
    UPS'den gelip aldılar ve 3gün sonra geri teslim ettiler. Ekran komple kasasıyla değişmiş,batarya ve şarj cihazı da değişmiş.

    Aslında ekranın kasasındaki çatlaklık kullanıcı hatası diyebilirlerdi ama hiç bir itirazda bulunmadan yenisini takmışlar...

    Sonuç olarak HP servisinden oldukça memnun kaldım ve herkese tavsiye ederim...
     
  12. hp magduru

    hp magduru Yeni Üye

    HP Turkiye Magduru
    İşte HP müşteri anlayışı;

    [​IMG]
    http://hpmagduru.blog.com/hp-turkiye-magduru/

    Onarıma teslim ettiğiniz cihazınızı onarmadan geri gönderdiklerinde içinden çıkan bu notla karşılaşmak istemiyorsanız size tavsiyem HP almadan önce bir daha düşünün.

    ” Sayin Hp Musterisi

    Turkiye`de satisi olmayan, Turkiye`ye ithal edilmeyen ………………. seri numarali urununuzun yedek parcalarini ve/veya Recovery CDlerini saglayamadigimiz icin cihazinizin onarimini yapamamaktayiz. Kaydinizi iptal ederek urununuzu size gonderiyoruz.

    Anlayisiniz icin tesekkur ederiz.

    Hp onarim merkezi”



    Bu arada yanlis anlasilma olmasin “urununuzu size” gonderiyoruz derken size kargo ile falan yolluyorlar sanmayin sakin, urununuzu ankaradan mecidiyekoye yolluyorlar, siz isinizi gucunuzu birakip gidip aliyorsunuz. (Mecidiyekoy ofisleride haftaicleri 6`a kadar acik)

    YURTDIŞINDAN HP ALMAYI PLANLAYANLARIN DİKKATİNE

    Öncelikle herkese merhaba, yurt dışında özellikle Amerika’da bildiğiniz üzere laptoplar Türkiye’ye nazaran çok ucuz. Ucuz olmalarının yanı sıra özellikleri de çok buradakilere nazaran çok üstün. İşte tamda bu noktada uluslararası hizmet politikası olduğunu söyleyen, ürününe garanti veren isteyen ekstra uluslararası garanti satan HP’ye inanarak hayatımın hatasını yapmış bulundum. Amerika’dan dönüşüme yakın aldığım HP Pavillion dv3 laptopımın Türkiye’ye döndükten sonra ilk aylarda bozulmaya başladı, işletim sistemi çöküyordu. İlerleyen aylarda ekranı durduk yere bembeyaz olmaya başladı. En sonunda kullanılmaz hale geldi ve tamir edilmesi şart oldu. İnternetten okuduğumda PAVILION serilerini sadece HP merkez onarım servisinin tamir edebildiğini öğrendim. Yanı sıra, dışardaki laptop tamir merkezleri de Pavilion ürünlerini yedek parçaları satılmadığı ve temin edilemediği için tamir edemediklerini söylediler. Yani kısacası eğer Pavilion Pc aldıysanız çaresiz bir şekilde bilgisayarınızı hp ana onarım servisine teslim etmekten başka çareniz yok. Ve tabi Hp onarım servisine piyasada ki en yüksek tamirat ücretini ödemeyede hazır olmalısınız. Örnek vermek gerekirse sadece hasar tespit için 109 TL istiyorlar. Ve işin kötü kısmı pavilion sahiplerinin başka bir alternatifi yok çünkü pavilion parçalarını sadece “hp temin edibiliyormuş”. Hp’yi telefonla aradım ve bana bilgisayarımı mecidiyeköye teslim etmem gerektiğini söylediler. Bende Mecidiyeköydeki hp’nin teslim ofisine gittim bilgisayarımı vermek için, ancak bilgisayarım Amerika’dan alındığı için HP’de kaydı yokmuş, ve bilgisayarımı teslim alamazlarmış. Gerçekten de bilgisayarımı teslim almadan beni geri gönderdiler. Madem kaydı yoktu neden telefonda beni mecidiyeköye yönlendirdiler ? Bir kaç gün sonra kaydınız yapılmıştır diyerek beni tekrar çağırdılar. İşimi gücümü bırakıp tekrar Mecidiyeköy’e gittim laptopımı teslim ettim , bana laptopımı Ankara’ya göndereceklerini hasar tespitin orda yapıldığını söylediler. Tamam dedim verdim. 1 ay 10 gün sonra bilgisayarınız tamir edildi gelin teslim alın dediler. Gittim pavilion dv3 laptopımı aldım eve gittim power tuşuna bastım ve tahmin edin ne gördüm ?

    Ekran yine birbenbire bembeyaz oldu, ekranla ilgili hiçbirşey değişmemiş ve harddiskinde çatlak var diye 400gb olan harddiskimin yerine 2000 gb ile değiştirmişler. Üstelik içine yükledikleri windows recoveryde hatalı yüklemişler . Pavilion pc’lerinin başka bir derdi ise yanında windows dvdsi yerine içine yükleyerek veriyorlar windowsu. Yani Hp onarım merkezinin yaptığı gibi içine hatalı yüklerlerse bilgisayarınıza işletim sistemi kuramıyorsunuz. Hemen ertesi gün tekrar verdim mecidiyeköye bilgisayarımı. Bir ay 10 gün boyunca bildirmiş olduğum arza olan ekranı tamir edilmemiş üstelik içinede hatalı bir windows recovery partionı yüklenmiş diye. İşte tam bir hafta sonra Hp’den gelen sms “onarım işleminiz iptal olmuştur laptopınızı bıraktığınız resepsiyondan alınız”. Hp’yi aradığımda bana bilgisayarımı yurtdışından aldığım için HP ‘nin tamir zorunluğunun olmadığı ve parçalarını temin edemedikleri için onarımı iptal ettiklerini zaten bana “sorumsuzluk belgesi” izlatarak bunları kabul ettiğimi söylediler. Yani şimdi olaya bir daha bakalım;

    Garantisi ve uluslar arası hizmet politikası var diye Amerika’dan HP alıyorum. Sonra bu laptop’ım Türkiye de bozuluyor ve tamir için Hp’ye veriyorum.
    Hp 1 ay 10 gün içinde tamir adı altında bilgisayarımı daha da bozuyor ekranını tamir etmiyor ve içindeki Windows’u recoverysini hatalı yükleyip bana geri veriyor.
    Ertesi gün tamir olmamış bilgisayarım diye tekrar onarıma veriyorum
    ve HP’de 1 hafta sonra onarımı “yurt dışından parça temin edemeyiz” diye iptal edip içinde çalışan bir işletim sistemi olmayan ekranı birden bire bembeyaz olan kelimin tam anlamıyla çöp olan bir pc’yi meciyeköye geri gönderiyorlar.
    Üstüne üstlük PAVILION serisinin yedek parçası hiçbir yerde bulunamıyor diye laptop hastanelerine de gidemiyorum. Daha kötü ne olabilir ki ? Aklı olan bir daha HP alır mı ?

    keywords; hp, türkiye, müşteri, garanti, onarım, tamir, sorgulama, şikayet, hewlett packard türkiye, istanbul, mecidiyeköy, pavilion, pavilion dv3, pavilion serisi, pavilion laptop, ekran problemi, ekran birbenbire beyaz mavi oluyor.



    Fotoğraftaki notu bilgisayarımı teslim aldığımda verdiler;

    [​IMG]
    http://hpmagduru.blog.com/hp-turkiye-magduru/
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

  14. amorphisbjk

    amorphisbjk Yeni Üye

    hp laptop aldım bir sene kadar önce hp dv6-2060et. kullanıyoken ekran bir anlık siyah olup geri eski haline geliyodu ve sağ alt köşede ekran sunucusu yanıt vermeyi kesti ve bu durumdan başarıyla kurtuldu yazısı çıkıyordu. ilk başta önemsemedim dedim başarıyla kurtuluyo bişey yapmaya gerek yok ve bu sorun 5- 6 kez farklı aralıklarla tekrarladı. aradan baya bi süre geçti ve laptobun üzerine kola döküldü. kolada döküldüğü gibi laptobu ters çevrdim ve hemen sildim klayveyi yaklaşık bi saat ters tuttum ve sildikten sonrada kurutma makinesi ile kuruttum.laptoba bişi olmadı yani çalışıyor ama klavyesi yapışmaya başladı alt tarafında kola var cünkü ve touch pad de zarar gördü bundan. neyse klavye ve touch pad için laptobu mecidiyeköydeki hp servisine götürdüm dv6 serisine orası bakıyormuş.( bu arada laptobun garantisi var hala). söyledim kola döküldüğünü baktı kullanıcı hatası dedi evet doğru ve garanti kapsamı dışında olan bi olay neyse bana 109 tl para yatrmam gerektği söylendi arıza tespit parası.yani 109 tl yatrcam daha sonra servisden bana bi teklif gelicek arıza için kabul edersem tekliften 109 tl düşücek etmezsem 109 tlyi geri vermicekler velaptobu geri alıcaktım aynı şekilde. neyse gttim yatrdm geldim dekontu verdim ve arızaları sordu bana resepsiyondaki bayan bende klayve ve touch pad de sorun olduğunu söyledim ve gelmişken şu ekran ile ilgili olan yukarıda belirttiğim sorunuda belirttim.bana bi arıza kayıt formu verildi orda söylediğim bu 3 arıza yazıyor ve garanti dışı kutucuğu işaretli. hemen aynı gün aradım hp servisi dedim burda kullanıcı hatası olan touch pad ve klavye ama ekran kartı ile ilgili olan sorun kullanıcı hatası değil dedim ve kayıt formunda garanti dışı var yarın teklif gelince benden ekran ile ilgli olan sorununda parasını istemesinle sonucta garanti kapsamında yapılması gereken bi sorun dedim ve servisde evet haklısınız kayıt formunuz garanti dışıda olsa garanti içinde yapılabilecek bişey varsa zaten yapılır ve parası alınmaz dedi bnde tamam o zaman sorun yok dedim. aradan işte geçti günler beni aradılar klavye touch pad ve anakartta bi sorun tespit etmişler hepsi değişicekmiş fiyat 884 tl :) ( o ekranda olan sorun anakarttan kaynaklanıyomuş ) dedim ki bnde anakart kullanıcı hatası değil garanti kapsamında oda dediki ama kayıt formunuz garanti dışı bnde acıkladım servisden bana sorun olmaz dediler dedim oda tekrar bi konusun ve bana bu numaradan döönüş yapın dedi. bnde aradım tekrar servisi söyledim aynı şeyleri ve o da kayıt formu garanti dışıda olsa kullanıcı hatası değil ise garanti kapsamında yapılır dedi ben gerekli bilgiyi o tarafa yollucam dedi bnde tamam dedim ve tekrar dönüş yaptım size bilgi yollanıcak diye tamam dedi kadın. aradan yine günler geçti ve beni tekrar aradılar hp servisden ve (buraya dikkat etmenizi istiyorum sayın okuyucular) bana ekrandaki o sorunun anakarta sıvı teması etmesinden dolayı olduğu söyledi ve ben hemen itiraz ettim nasıl olur diye sıvı teması olmadan kaç ay önce o sorun vardı diye ve siz bana şimdi gelmiş o sorunun sıvı teması olduğu söylüyorsunuz. yok biz tekrar bakalım onarım merkesi tekrar baksın size şikayet bişeyi oluşturalım falan filan neyse oluşturduk yine sorun daha hızlı çözülsün diye falan. kapattık aradan günler geçti yine aradılar bnm laptobun yetkili koordinatörüyüş kendileri, bana söylediği şey şu evet ekranınızdaki o sorun önceden varmış ama suan anakarta sıvı temas etmiş ve hasar vermiş o yüzden garanti dışı oluyor sizin şansızlığınıza olmuş falan dedi ve suan hala son bi dönüş yapıcaklar bana ben tekrardan itiraz ettim falan. anlayacağınız artık inanmıyorum ya söylenen yalana bakarmısınız BENİM KAÇ AY ÖNCE OLAN EKRANIN GİDİP GELMESİ VE ÖYLE YAZI CIKMASINI SAĞLAYAN SORUNUN SIVI TEMASINDAN KAYNAKLANDIĞINI SÖYLÜYOLAR YAA ULAN O SORUN VARKEN SIVI YOKTU ÜSTÜNE BİR DAMLA SIVI BİLE GELMEDİ LAPTOBUN NASIL BÖYLE Bİ YALAN SÖYLÜYORSUNUZ ANLAMIYORUM YA. ANLAYACAĞINIZ BÖYLE Bİ SERVİS YOK YANİ MÜSTERİ MEMNUNİYETİ DİYE BİRŞEY YOK MÜŞTERİYE NASIL YÜKSEK FİYAT SÖYLERİM YADA GARANTİDEN OLANI NASIL GARANTİYE SOKMADAN YAPARIM DÜŞÜNCELERİ VAR RESMEN BU BENİM ŞAHSİ DÜŞÜNCEM MÜŞTERİ SERVİSİ RESMEN 0 ARTIK HPDEN SOĞUDUM O KADAR HEVESLE ALDIĞIM HP LAPTOPDAN SOĞUDUM ARTIK DAHADA HP DEN BİRŞEY ALMAM.
     

Sayfayı Paylaş