Format Atarken Bir Sorun Algilandi Hatasi

Konu, 'Notebook Genel' kısmında kanos tarafından paylaşıldı.

  1. kanos

    kanos Yeni Üye

    merhaba arkadaslar amilo pi 3525 vista yuklu notebook a sata entegreli bir xp cd si ile format atarken mavi ekranda bir hata aliyorum aynen sole yaziyor

    Bir sorun algılandı ve bilgisayarınızın zarar gormesini önlemek için windows
    kapatıldı.
    Bu durdur hatası ekranını ilk kez goruyorsanız,
    bilgisayarınızı yeniden başlatın.Bu ekran yeniden karsiniza çıkarsa
    aşağidaki adımları izleyin:
    Bilgisayarınızda virus kontrolu yapın.Yeni yuklenen sabit diskleri
    veya sabit disk denetleyicileri kaldirin.sabit diskinizin duzgun şekilde
    yapilandirilmiş ve sonlandırılmış olduğunu denetleyin.
    CHKDSK/F komutunu çalıştırarak sabit diskte bozulma olup olmadiğini
    denetleyin ve sonra bilgisayaınızı yeniden başlatın.

    STOP:0x0000007B (0xF78D2524,0xC0000034,0x00000000,0x00000000

    boyle bir hata aliyorum elimdeki cd ile daha once birkac vista yuklu notebook a sorunsuz xp yuklemistim. bu hatanin sebebi ne olabilir nasil duzelir yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler.
     
  2. vyperpunk

    vyperpunk Yeni Üye

    cd de sorun olabilir, cd romda sorun olabilir bi vista kurmayı dene sorun vermezse cdnin sorunlu olma ihtimali çok yüksek perfect xp indirip bi kur
     
  3. Bu-r0cK

    Bu-r0cK Yeni Üye

    vyperpunk'ta yanıtLamış zaten. cd-romda sorun oLsaydı cdyi aLgıLamazdı boot ettiremezdin sanıyorum. cd'de bir sorun var orginaL bir cd'den kurmayı deneyin. ;)
     
  4. muratti18

    muratti18 Yeni Üye

    hayır KARDEŞİM CD DE BİR SORUN YOK
    sorun bios vista yüklenebilir ayarlar hakim bulunduüğu için o hatayı verior
    biosu açık
    sata hdd ayarını ayarını degıstırmen
    gerekıor aahcı gibi birşeyler yazması lazım senınkınde nasıl yazıor bılmıorum
    modelını tam olarak solersen bır bakabılırım resmını yollarrıım
     
  5. ersoygiray

    ersoygiray Yeni Üye

    Aynı sorunla bende karşılaştım ve hala sorunu çözemedim. Fakat ben usb den Toshiba Minibook uma forat armaya calısıyorum.
    Daha önce xp kuruluydu bende aynen xp kurmaya calıstım.
    Daha ayrıntılı bilgiye sahip olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim
     
  6. pr20

    pr20 Yeni Üye

    Sata destekli XP hazırlayın. Sitede arama yaparsanız bulursunuz. Ya da arkadaşın belirriği gibi sata hdd yi kapayıp IDEkonumuna getirdikten sonra kurulumu yapın.
     

Sayfayı Paylaş