F3sr leptopumda dvdrw sorunu

Konu, 'Asus Notebook' kısmında arifack tarafından paylaşıldı.

  1. arifack

    arifack Yeni Üye

    f3sr leptop kullnıcısıyım pcilk aldığımda vista promier cardı ve daha sonra bir kaçkez xp çevirdim ve en sonunda ise vista ultimate 64 bittürkçeyi kurdum ve çok menumdum her şey sorunsuzdu ama geçenlerde bigisarıma tıkladım ve dvdrw iconunu göremedim c d kart okuyucu vardı sadece aygıt yöneticisien girdim aygıt yöneticiisnde dvdrom üzerinde sarı işeret yani sorun lu çalışıyo işaretşi geliyo yanşi dvdrw ondan görmüyo peki dvdrw drivesiz tanıdığı için işletim sistemleri peki bu sorunu nasıl gideriim yani dvdrw nasıl sorunsuz tanıtabilirm tekrar aygıt yöneticinde dvdrw görüyo ama sorunlu sarı işaretli

    ilk bir ay sorunsuzhiç bir şey olmamıştı anlamadım ???

    tekrar hatırlatayım işletim sistemim vista ultimate 64 bit türkçe
     

Sayfayı Paylaş