Driver aramaya son. Kesin çalışıyor.

Konu, 'Hp Notebook' kısmında seckin tarafından paylaşıldı.

  1. seckin

    seckin Yeni Üye

    slm arkadaslar. Benimde hp dv9660eg notebookum var. 2 ay once aldim bende sizin gibi vistayi silip xp kurdum. Ama suruculerini bulamadim. 2 gun boyunca ugrastim ve her seyini yukledim. Nasil yukledigimi simdi anlatacam.

    Once internetten driver magic programini indirin. Bu program ne gerekiyosa hemen buluyo. Cok basit demi . Sizden sadece ALLAH RAZI OLSSUN DEMENIZI BEKLIYORUM: deneyin kesin cozum bu. yalniz bana bide dua edin.Allah hepimizden razi olsun
     
  2. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Sağol kardeşim.
     
  3. oguzhanx

    oguzhanx Yeni Üye

    sağol,Allah razı olsun ;)
     
  4. muhtar22006

    muhtar22006 Yeni Üye

    allah razı olsun sağol
     
  5. muratoguz

    muratoguz Yeni Üye

    allah razı olsunda lınk bos
     
  6. seckin

    seckin Yeni Üye

    kardesim ben link vermedimki. Google da ara driver magici. Allah herkesten razi olsun
     
  7. korsan89

    korsan89 Yeni Üye

    Ben bunu kullanmıştım derdime deva olmadı. :cry:
     
  8. seckin

    seckin Yeni Üye

    neden ki olmadi bence herseyi buluyo.
     
  9. cideli11

    cideli11 Yeni Üye

    :( ;) :) eyvallah saol
     
  10. fox15

    fox15 Yeni Üye

    Allah razı olsun...
     
  11. mbelozoglu

    mbelozoglu Yeni Üye

    thank you wery much :D
     
  12. uzaklardan

    uzaklardan Yeni Üye

    kesinlikle bütün dizüstüler için gecerli olmayabilir
     
  13. seckin

    seckin Yeni Üye

    nedenmis bilader her dizustu icin gecerli degil diyorsun
     
  14. tturkmen

    tturkmen Yeni Üye

    ben bişey görmedim.
    çok akıllı sanıyon kendini galiba
     
  15. mRocK

    mRocK Yeni Üye

    Öncelikle sana teşekkür ederim.
    Sonrasında hepinize site kurallarını bi kez olsun okumanızı rica ediyorum. Burası bilgi paylaşım forumu, sorunlarımızı hep beraber çözdüğümüz bir forum, ama bu forumda yasadışı hiç bir program, müzik, resim vs. paylaşımı yoktur. Arkadaşımız size programın ismini vermiş o programı yasal yada yasadışı yollardan temin etmek sizin kendi tercihinizdir. Bir link eklenmiş bile olsaydı silinecekti. Burada kimse kimseyle dalga geçmek için bilgi paylaşmadığına göre insanlar hakkında yorum yaparken dilimize sahip olalım
     
  16. Abdurrahman

    Abdurrahman Yeni Üye

  17. seckin

    seckin Yeni Üye

    MRock kardesim biz burda bilgi paylasiyoz. Iste boyle ökuz adamlar geliyo . ya hic sorma bole mal mal adamlarla ugrasmaktan biktim. Bilgisayar teknisyeniyim. Hergun böle malllarla ugrasiyoz
     

Sayfayı Paylaş