dell teknik servis ve gerekli bilgiler

Konu, 'Dell Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    elinizde fatura varsa ya da garanti belgenizde tarih yazıyorsa her türlü hakkınız var.

    Çünkü ülkemizde garanti ürün son kullanıcı tarafından satın alındığında başlar.
     
  2. hasbitembel

    hasbitembel Yeni Üye

    arkadaşlar daha dell notebook sahibiyim 10 gün olmamıstır daha bu akşam açtığımda dıt dır dıt diye sesler verdi klavyedeki tuşlar yanıyor ama ekranda görüntü yok bataryayı çıkarıp öyle açtım şimdi çalıstı ve çok tırsıyorum ne yapmam lazım lütfen bana bir akıl verin
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    10 gün olduysa hemen servise başvurun. Eğer sorun varsa 30 gün olmadan bilgi vermeniz lazım ki değişim hakkından yararlanabilesiniz.
     
  4. oguzhandpu

    oguzhandpu Yeni Üye

    0811 288 00 01 nolu telefonu aradığımda eksik yada yanlış bir numara çevirdiniz diyor. teknik servisle nasıl bağlantı kurcam bilmiyorum ben bilgisayarımı yeni aldım ve şarj aleti sorun çıkarıyor.yarım saat içinde çok fazla ısınıyor nasıl başvuruda bulunabilirim yardımcı olursanız sevinirim
     
  5. realemo

    realemo Yeni Üye

    Normal de o numarada çalışıyor ancak yurtdışı aramalara açık bir telefonunuz varsa 00800 353 90002 bu numarayıda arayabilirsiniz.ürünü satın alma tarihiniz ilk 30 gün içerisideyse eğer mutlaka ürünü satın aldığınız bayi ye başvurun.cihazı değiştirme ihtimalide olabilir.

    Saygılarımla
     
  6. rottle

    rottle Yeni Üye

    peki bu elemanın gelmesi bilgisayarı düzeltmesi tamamen ücretsiz mi belirli bir ücret alıyorlar mı
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Dell notebookunuz Garanti kapsamında ise ücretsizdir.
     
  8. gokselt

    gokselt Yeni Üye

    KoçSistem tarafından türkiyenin her noktasına (Köy,kasaba,şehir,dağ,taş,gemi, ada v.s.) servis desteği mevcuttur. Garantili ürünlerde herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Tabi gelen servis elemanlarına yazın soğuk , kışın sıcak içecek vermeyi ihmal etmezsiniz herhalde :)
     
  9. crossia

    crossia Yeni Üye

    Güzel bilgiler hocam teşekkürler.
     
  10. koroglu

    koroglu Yeni Üye

    merhabalar..
    dell marka notebookumun klavyesi uzerine limonata dokmek suretiyle sıvı temasi yapmiş oldum. daha once asus teknik servisiyle boyle bir sorun yaşadigimda sıvı temasinin direktman garantiyi iptal ettigini ogrendim. dell teknik servis garantisinde de ayni durumsoz konusu mudur? fanın tozlanmasi şeklinde yaşadigim sorunu garanti kapsamina alma ihtimalleri varmidir? sizce arayip sormali miyim?
    şimdiden fikirleriniz icin teşekkürler.
     
  11. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Sıvı teması bütün firmalarda notebookun garanti dışı kalmasına sebep olur. Fanın tozlanması ve bu sebeple ısınma vb gibi sorunları ise servisler genelde ücretsiz çözerler.
     
  12. ulu2

    ulu2 Yeni Üye

    arkadşlar ya yardımcı olurmusunuz ben arıyorum bu numaraları ama hata lı numara cevirdiniz dior napcam bna yardımcı olurmusunuz
     
  13. ramazan albayrak

    ramazan albayrak Yeni Üye

    [alkis] [ofof] Ben Hatay ili Antakya ilçesine bağlı madenboyu köyünde ikamet etmekte olan ramazan albayrak. mart 2012 de iki adet dell marka bilgisayar aldık genel olarak ben cihazımdan memnunum yeğenimin aldığı cihazda kesinlikle bir sorun bulunmamaktadır.ne yazıkki benim cihazda facebookta görüntülü görüşmelerde karşıdan bana ses gelmemektedir.bir yıl evde servis hizmeti verileceği garantisi verilmiştir .arkadaşlara zorluk olmasın diye hep ben gittim geldim kah sistem oturmamış kah sistemde sorun var daha gelişmiş skaype ile görüşme yapmamı söylediler aynı tas aynı hamam msn de ufak sorunlar yaşanmıyor değil köyde o kadar cihaz varken hiç bir sorun yok iş yerindeki bilgisayarlarda sorun yok milli piyango benim cihaza vurdu bir türlü bu arızanın tespiti yapılmadı yani ben dahi ses sisteminde bir sorunun olduğunu kesinlikle biliyorum acaba servisteki yetkili arkadaşlar yetersizmi??? yoksa bu 2 yıl garanti süresinin bitmesimi bekleniyor bu anlamda büyük şirketin bu şekilde ticari anlayışının olacağını zannetmiyorum bunu okuyacak yetkili arkadaşlara bir şey hatırlatmak istiyorum bosh markanın kurucusunun zihinlerdeki meşhur lafı( insanların güvenini kaybetmektense sermayemi kaybetmeyi tercih ederim ) e biz sermayenizi kaybetmenizi asla istemeyiz ama insanlarıda ortada enayi gibi bırakmayınız . bu cihazı alıpta hayatım kabusa dönecekse hiç gereği yok. şunuda belirtmeden geçemiyecem servisteki arkadaşlardan insani açıdan kesinlikle sıkıntı yok sadece belirttiğim gibi teknik açıdan sıkıntılar devam etmektedir yarın itibariyle 23 05 2012 çarşamba günü sabahtan servise gidecem umarım bütün sıkıntılar biter bizde rahat ederiz saygılarımla ...
     
  14. cincan

    cincan Yeni Üye

    iyigünler , dell müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum , mail yoluyla ulaşılabilir mi peki?onlar bana dönse.
    dell marka laptopum açıldığında sürücü sorunu diyor ve ekran beyazlaşıyor.ve fazla ısınıyor.sorunumu nasıl çözebilirim? yardımcı olur musunuz?
     
  15. myli

    myli Yeni Üye

    Mail ile ulaşamazsınız. Sadece hafta için 09:00 ile 17:30 arası çalışıyorlar.

    00 800 353 90 012 ingilizceniz varsa 7/24 destek veriyorlar
     
  16. afalarkanks

    afalarkanks Yeni Üye

    dell'den almış olduğum laptop'un batarya değiştirilmesi gerektiğini gösteren yazı geliyor laptobumun garanti süresi daha dolmamıştır ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
     
  17. afalarkanks

    afalarkanks Yeni Üye

    Birisi cevap versin artık !!!!
     
  18. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Dell'i arayıp servisi çağıracaksınız.
     
  19. ugur ilkhiz

    ugur ilkhiz Yeni Üye

    05.06.2011 tarihinde aldığım dizüstü Bilgisayarım hiç bir eylemle karşılaşmadan ekranda meydana gelen kırılma izi nedeniyle firmanın servisine ulaşmak için verilen 8.. ile başlayan telefona önce, cep telefonuyla ulaşılmadığını öğrendim. evim dede sabit telefon mevcut olmadığından iş yerinden aradım. bana arızanın görüntüsünün fotoğrafını çekip kendilerine mail ile yollamamı istediler. bu arada , daha önce tüm bilgilerini yanıma aldığım bilgisayarın yanımda olmadığını söylediğimde hafiften fırçalan dım. ama hatır için görüşmeğe devam ettiklerini belirttiler. ertesi gün benim onlara yolladığım fotolu mailime bakıp teşhisi o görüntüden verdiler. ekran kırılmış. ücretli yaptırmam gerekliymiş... ve bu nedenle başka bir telefon numarası verildi. İzmir de oturmama rağmen İzmir dışındaki servisi aramak zorundayım.... aradığımda günlerden pazar olduğu için yardım edemiyecekleri belirtildi... önümüzde bayram..sonucu bende merak ediyorum... ama asıl merak ettiğim başka şeylerde var BU ÜNLÜ MARKADAN SERVİS HİZMETİ ALMAK İÇİN 1) sabit telefonun olucak 2) dijital fotoğraf makinan olucak 3) bir mail adresin olucak 4) makinadan aldığın görüntüyü maile yükleme yetin olucak 5) ben sokağa bile çıkmayan masa üstü gibi kullandığım diz üstü bilgisayarım gözümün önünde ekrana hava girmişçesine arıza yapacak ama servis kırılma diyecek.. mail deki benim çekip yüklediğim foto ya bakıp... ikna etmen imkansız olacak... ben çaresiz ücretlide olsa ulaşamadığım bir servis anlayışı... Ben bu servis modelini hedef kitleyi mutlu eder bulmadım... mağduriyetimi nerelere duyurabilirim... tüm DELL ürünlerini kullanmak isteyenlere nasıl ulaşmalı... yarın pazartesi tüketici haklarına ulaşmağa çalışacağım... umutsuzum ama herşeyi deneyip sizinle paylaşacağım...
     
  20. myli

    myli Yeni Üye

    O içten kırılmadır ve bütün firmalarda garanti dışıdır. Ekran arasında bir şey unutup kapatma veya üzerine baskı bunlara neden olur.

    Servis konusunda haklısınız ama.
     

Sayfayı Paylaş