dell teknik servis ve gerekli bilgiler

Konu, 'Dell Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Merhaba,
    Aldığınız dell marka bir cihazınız arıza yaptıysa teknik servise yolunuz düştü demektir.
    Bu yazıda dell teknik servisi ve uygulamaları hakkında bilgi vereceğiz.

    Öncelikle dell'e ürün gönderiminde dikkat edilecek bir konu var.Dell yerel servis noktaları ile çalışmayı bir süre önce bıraktı ve genel müşteri sorunlarını
    merkez müşteri hizmetleri aracılığı ile çözüyorlar.Müşteri hizmetleri yetkilisi telefonda yaptırdığı çeşitli testler ile eğer
    sorunu çözemiyorsa adresinize servis hizmeti verecek personeli hatta arızalı parçanın da yenisini gönerip sorunu adresinizde
    çözüyorlar.


    Yerinde hizmet hakkında birkaç önemli bilgi var.

    1-Türkçe Müşteri Hizmetleri telefonu 00800 353 90002 dir.Telefon desteği Hafta İçi 09:00 ve 17:30 arasında çalışmaktadır.

    a- Eğer telefon aramalarınız yurtdışına kapalı ise 0811 288 00 01 numarasını çevirdikten sonra 8885785446 türkçe dil kodunu çevirmeniz gerekiyor.

    2-Dell yerinde hizmeti 2008 den önce ithal edilmiş ürünlere vermemektedir.(bu durumda sizi ithalatçı
    firmanıza yönlendirebiliyorlar,Kont,Meteksan Gibi)

    Ayrıca Dell hem recovery özelliğine sahip tir hemde kurulum cd si çıkmaktadır. Eski modellerde bilgisayar açılırken Ctrl+F11 tuşu ile yeni bilgisayarlarda f8 tuşu ardından menüden bilgisayarınızı onarın seçenekleri altından recovery işlemi yapabilirsiniz.

    Saygılarımla

    Not:Ayrıntılı bilgi için Dell in bildirisini inceleyebilirsiniz.Rar şifresi http://www.notebook.gen.tr
    http://rapidshare.com/files/356958346/D ... Destek.rar
     
  2. nuisance

    nuisance Yeni Üye

    dalga mı geçiyorsunuz? dell teknik desteği uluslarası olarak veriyor.
    00800 353 90 002 no lu ücretsiz numarayı ararsanız. sizinle iletişim geçen görevliler bilgisayarınız bir takım testler yaptırıyorlar. bu testlerde arızalı parçaları koç sistem bulunduğunuz yere kadar gelip ücretsiz bir şekilde değiştiriyor. (garanti kapsamında tabi)

    Dell laptopu olan arkadaşlar, servislere fln gidip dil dökmenize zaman harcamanıza gerek yok.. adamlar yapmış uygulamayı. ben kendi laptopumdaki lcd sorunu için arıza bıraktım.. bakalım bu hafta gelip ekranı değiştirecekler sonucu buraya yazarım.
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    dalga geçmiyoruz. Terbiyenizi takının.
    doğrusunu biliyorsanız buraya yazarsınız.
     
  4. karaf

    karaf Yeni Üye

    "bulunduğunuz yere kadar" derken misal nereye kadar?
    Sadece İstanbul ve büyük şehirleremi yoksa her bir yere kadar geliyorlar mı?
     
  5. nuisance

    nuisance Yeni Üye

    dediğim numarayı ara sor.
     
  6. aytac19

    aytac19 Yeni Üye

    0080035390002 aradığım zaman eksik yada yanlış aradınz diyor yardımcı olursanız sevinirim
     
  7. fanuc_82

    fanuc_82 Yeni Üye

    Arkadaşlar Dell marka notebook sahibiyim ve ekranımın ışıkları sorun cıkartıyodu yani ekran karanlıktı ve hiç bir sey göremiyordum. arkadaşın verdiği 00800lü telefonu aradım (sabit numaradan aranmalı cep telden olmuyo malesef) telefonda arkadaş bi takım testler yaptı Fn tuşuna basılı tutup açmak gibi ve harici bi monütöre bağlayıp sıkıntının lcd de olduğunu saptadık ve bunu 20may tarihinde yaptık teldeki arkadaş lcd parca siparişinizi sisteme girdim cihaz için ekip gelicek dediğinde kargo şirketi die düşündüm. bugün evde oturuken 21may. kapı caldı elinde bi kutuyla bi adam notebook bozukmuş dedi müsadenizle diyip salonuma girdi:) notebooku verdim yemek masamda açtı değiştirdi test etti bi bardak kahve içip gitti yaklaşık 20 dk da işi halletti.

    Ben hayatımda böle teknik destek almadım dell aldığım için cok mutluyum işte bire bir yaşanmış dell tecrübesi

    Bu durum garantideki cihazım için gecerli garanti dışı uygulamayı bilemiyorum.
     
  8. Mirzabey

    Mirzabey Yeni Üye

    Dell de uluslararası bir servis ve teknik destek uzmanları mevcuttur. ücretsiz numaralarından servisi arıyorsunuz ve %70 oranında telefonda size sorun çözüyorlar. Parça değişimlerinde ise arızalı parçayı tespit edip size uygun ürünü evinize kadar getirip ücretsiz kurup gidiyorlar.
    Bende Xps 1530 var ve 1 kere anakart 1 kerede fan değişimi yaptırdım. arıza bildirimi yaptığımın ertesi günü geldi 2 side

    Daha detaylı bilgi için sizleri Dell in kendi sitesine yönlendiriyorum. Türkiyenin 4 bir yanına ücretsiz geliyorlar tek fark gelme günleri 3 güne kadar çıkıyor...

    Sitenin adresi

    http://www1.euro.dell.com/content/topic ... l=tr&s=gen

    Saygılarımla;
    Yusuf Eren ERKAN
    "Mirza Bey"
     
  9. Hedgehog!

    Hedgehog! Yeni Üye

    Arkadaşlar bu numara
    Kod:
    00-800-353-90-00-2
    yurt dışı numarası olup hem sabit hattan hemde Gsm şebekesi üzerinden aranabilir...

    Sadece kullanmak istediğiniz hattın yurt dışı aramalarına açık olması gerekmektedir...

    Bir diğer husus ise, bu numaranın aranmasının tamamen ücretsiz oluşudur.

    Karşınızda muhattap olduğunuz kişiler ise Türkçe bilmektedirler...

    Saygılar...
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    güzel bir uygulama.
     
  11. lord_lion

    lord_lion Yeni Üye

    Çok güsel bir uygulama xps laptopu için koç sistemden gelip anakartımı yerinde değiştirdiler.Tavsiye ederim.Sorununuz varsa arayın numarayı.
     
  12. physicomath

    physicomath Yeni Üye

    Öncelikle böyle güzel bir site hazırladığınız için teşekkür ederim.
    Ben yurt dışından DELL marka notebook aldım. Sistemi vista ve inglizce bendeki Sata HDD leri tanıyan SP2 kurulu XP cdsi var. Sİteniz aracılığıyla N-lite tan yapmıştım. Buna bu CD yi takıp format atarsam sistemim Türkçe XP olur mu? Teşekkür ederim.
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    tabiki Türkçe işletim sistemi kurarsanz Türkçe olacaktır
     
  14. realemo

    realemo Yeni Üye

    Dell yerel servis noktaları ile çalışmayı bir süre önce bıraktı ve genel müşteri sorunlarını
    merkez müşteri hizmetleri aracılığı ile çözüyorlar.Müşteri hizmetleri yetkilisi telefonda yaptırdığı çeşitli testler ile eğer
    sorunu çözemiyorsa adresinize servis hizmeti verecek personeli hatta arızalı parçanın da yenisini gönerip sorunu adresinizde
    çözüyorlar.


    Yerinde hizmet hakkında birkaç önemli bilgi var.

    1-Türkçe Müşteri Hizmetleri telefonu 00800 353 90002 dir.Telefon desteği Hafta İçi 09:00 ve 17:30 arasında çalışmaktadır.

    a- Eğer telefon aramalarınız yurtdışına kapalı ise 0811 288 00 01 numarasını çevirdikten sonra 8885785446 türkçe dil kodunu çevirmeniz gerekiyor.

    2-Dell yerinde hizmeti 2008 den önce ithal edilmiş ürünlere vermemektedir.(bu durumda sizi ithalatçı
    firmanıza yönlendirebiliyorlar,Kont,Meteksan Gibi)

    Ayrıca Dell hem recovery özelliğine sahip tir hemde kurulum cd si çıkmaktadır.Eski modellerde bilgisayar açılırken Ctrl+F11 tuşu ile
    yeni bilgisayarlarda f8 tuşu ardından menüden bilgisayarınızı onarın seçenekleri altından recovery işlemi yapabilirsiniz.

    Saygılarımla

    Not:Ayrıntılı bilgi için Dell in bildirisini inceleyebilirsiniz.Rar şifresi www.notebook.gen.tr
    http://rapidshare.com/files/356958346/D ... Destek.rar
     
  15. dell23

    dell23 Yeni Üye

    COK ACILLLLL
    arkadaslar selam ben 0800lu numarayi ariyorum hem gsmden hem evden fakat yanlis numara diyo nolur bana yardimci olun bilgisayarim kapaniyor kendi kendine lutfen bana destek telefonunu verin yanlis diyip duruyor sorun ne anlamadim
     
  16. realemo

    realemo Yeni Üye

    Merhaba,

    Mesajınızı az önce gördüm ve dell müşteri hizmetlerini aradım.Telefon açılıyor hatta direk türkçe anons ile karşılaştım.Önceden ingilizce geliyordu.Tekrar bir deneyin isterseniz.
     
  17. seko80

    seko80 Yeni Üye

    sevgili arkadaşlar peki garantisiz ürünümü nereye götürebilirim?teknik servis bunada hizmet verir mi ücretli de olsa?lütfen bilgi verin şimdiden reşekkürler
     
  18. realemo

    realemo Yeni Üye

    Hangi şehirdesiniz acaba?birde ithalatçı firmayı biliyormusunuz?garanti belgeniz varmı?
     
  19. neomanaidin

    neomanaidin Yeni Üye

    Merhaba arkadaşlar,
    Dell XPS m1530 sahibiym ve ürünü 7 nisan 2009 vatan bilgisayardan aldım. Fatura tarihi bu. Dell yerinde destek hizmetinden bu zamana kadar 3-4 defa yararlandım(2 kere fan, işlemci, adaptör, ram değişti), ve buhizmet çok hoşuma gitti. Zaten bilgisayarı alırken de birinci tercih sebebim bu teknik destek şekliydi. Şimdi bilgisayarın bataryasıyla ilgili bi sorun var ve her zamanki gibi Dell teknik dstek merkezini aradım. Cihazın garanti süresinin Dell açısından dolduğunu yani Dell'in, Koyuncu elektroniğe cihazı mart 2008 de vermiş olduğunu söylediler. Bu durumda servis hizmetini Koyuncu elektroniğin yapacağını söylediler. Ben gidip servise bırakacakmışım ve 33 güne kadar da tamir süresi varmış. Normalde Koyuncu elektroniğe hangi tarihte sattığı beni bağlamaması lazım. Beni ilgilendiren fatura tarihim olması lazım çünkü garanti fatura tarihinden itibaren 2 yıl. Bu durumda ne yapabilirim? Dell servisi arayıp ısrar etsem bi sonuca ulaşır mı acaba?
     
  20. realemoemo

    realemoemo Yeni Üye

    Bence ısrar etmenizde fayda var.Cihazların kutularında,dell in internet sitesinde yerinde teknik servis hizmetinin hep reklamı yapılıyor.Ancak verilen bilgilerde broşürlerde kimden aldınız ne zaman aldınız bunları soran bir ibare yok.

    Eğer bu şekilde bir uygulamaları varsa sizi önceden uyarmaları gerekirdi bence.

    Saygılarımla
     

Sayfayı Paylaş