Bu ne şanstır anlamadım ki?

Konu, 'Asus Notebook' kısmında Leronoy tarafından paylaşıldı.

  1. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Evet arkadaşlar nihayet asus f3se200dr notebook'um geldi. Fakat bunu prize taktığımda şarteli attırdı. Dedim galiba prize fazla yüklendi (bir kaç elektrikli alet çalışıyor diyerekten) Neyse şarteli kaldırdım başka bir prize tekrar taktım. Yine attırdı ve koku gelmeye başladı. Bilgisayar açılıyor. Ama şarj olmuyor. Sorunun adaptörden olduğunu düşünüyorum.
    Herhangi bir fikri olan var mı? Ürünü yarın tekrar aldığım yere gönderiyorum.

    Ayrıca normalde f3se200dr modelinin işlemcisi Centrino. Bende santa rosa yı ayrı bir işlemci olarak düşünüyordum. Fakat anladım ki Centrino içinde ayrı bir birimmiş :)
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Yeni aldıysan mutlaka aldığın yere götür. Aynı prizde Daha fazla deneme yapmamanı öneririm. Dediğin gibi adaptörle ilgili bir sorun olabilir.

    Yada kullandığın prizle sorun yaşıyor olabilirsin. Ufak bir ihtimal olsa da emin olmak için komşunda deneyebilirsin.
     
  3. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Evet allahtan karşımızdaki arkadaşta asus kullanıcısı :) Onun adaptörü almıştım ve denedim şarj oldu. 2 saattede bitti tabi :)
    Zaten firmada ürünü aynı şekilde paketleyip geri göndermemi istemişti ama sorun sadece adaptörde. Yarın tekrar müşteri hizmetlerini arayıp sadece adaptörü göndersem olur mu diye soracağım. Umarım olumlu cevap alırım. Hiç olmazsa bilgisayarı arkadaşın adaptörüyle kullanabilirim.
     
  4. egzantirik_

    egzantirik_ Yeni Üye

    adaptör ile bilgisayarıda istiyorlar benim adaptör kablosu koptu bilgisayar ile yollayın dedi sacma değil mi bu yinede yolladım yenisi ile değiştirmişler adaptörü
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Aslında saçma değil tabi onlara göre;

    1. Birçok kullanıcı arızanın ne olduğunu bilmeden tahmine göre parça gönderiyor. bir sürü kontrol test ve zaman kaybından sonra gönderilen parçada sorun olmadığı anlaşılıyor. (Mesela Sizin örnekte adaptör yerine pilde de sorun olabilirdi.)

    2. İkinci sebebi ise parçanın gerçekten o notebooka ait olduğunu saptayabilmektir. Birçok teknik servis Notebookun seri numarasından o notebooka ait diğer parçaların seri numarasına ulaşabiliyor. Sizin gerçekten garantisi devam eden bir parça gönderip göndermediğinizi anlamak istiyor olabilirler.

    Ha burada kimsenin şahsına bilgisiz ya da üçkağıtçı muamelesi yapmazlar.
    Ama bu şekilde genel kurallar koyulmuş ve uygulanmaktadır.
     

Sayfayı Paylaş