Asus Teknik Servis ne yapmaya çalışıyor!

Konu, 'Asus Notebook' kısmında Leronoy tarafından paylaşıldı.

  1. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Asus f3se serisi dizüstü bilgisayarımı 27.10.2007 tarihinde almıştım. Bir türlü bilgisayardan yana yüzüm gülmedi. Ara ara sıkıntılarımı bu forumda da paylaştım. Şimdiye kadar bilgisayarımda değişen parçalar şunlar;
    1-Adaptör (ürün elime adaptör arızasıyla geçmişti)
    2-Harddisk (aldıktan 1 ay sonra)
    3- Topcase (kasa çatlaması)
    4-Batarya


    Bakıldığında 4 kez farklı arızadan değişim olmuş. Şimdi de bilgisayarın sürekli yeniden başlaması, fanın izlediğim filmin sesini bile bastıracak gürültüde çalışması, bilgisayarın fanının hiç durmaması ve aşırı ısınma, menteşe çatlaması problemlerinden dolayı tekar servise gönderdim. Bugün servisi aradım.5 kez değişim olursa para iadesi talep ediyorum dedim. Onlarında bana söylediği 7 kez farklı arızadan gelirse değişim olur oldu :) Tüketici hakları kanuna göre 5 kez deniyor. Bilgisayardan o kadar soğudum ki yamayıp yamayıp tekrar gönderildi. 5 yıldan beri kullandığımız toshiba (öğretmen kampanyası) daha tık demezken aldığımdan beri teknik servisten çıkmayan asus kalitesi niye böyle?

    Benim size sormak istediğim, asus teknik servisi haricinde problemi çözebileceğim bir üst asus yetkilisi yok mu? Asusa mail atsam problemime çözüm bulunabilir mi? Yol gösterirseniz sevinirim. Teşekkürler...
     

Sayfayı Paylaş