Asus Teknik servis adresi ve arızalı gönderimi hk

Konu, 'Asus Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Servise gönderebilirsiniz.
    Göndermeden önce fan ve hava tahliye kanallarını temizleyebilirsiniz, tabi yapabilecekseniz.
     
  2. th3r0ckul4

    th3r0ckul4 Yeni Üye

    merhabalar arkadaşlar.
    Ben yaklaşik 15 ay önce asus k52jc - ex392r modelli laptop aldim , bu süre zarfinda pc ye hicbir mudahale yapmadan dayandi :) son zamanlarda isinip kapanma sebebiyle teknik servise gonderdim.
    Biraz arastirma yaptim isinma sorunu yasayan arkadaslarin cogu 70 80 derece lerde kapanma sorunu oluyormus , fakat bende ;
    işlemci'ler 102 derece
    Ekran kartiise 99 dereceyi gorup kapaniyordu.yani ASUS saglam bilgisayar diyebilirim

    24.04.2012 tarihinde ups kargo ile istanbul asus teknik servis'ine yolladim.
    01.05.2012 tarihinde destek@asus.com adresine laptop'umun durumunu sordum.bugün cvp geldi ve "termal macun ve fan degistirilmistir , ups kargoya" verilmistir diye.
    Hemen ups kargo kod'unu girerek kontrol ettim , kargo ile istanbul'dan Isparta'ya gelmiş ve kurye dağitmaya cikmis bile.büyük ihtimal yarin pc elime gecer.

    Lafi fazla dolandirmayalim diyeceğim şu ki ;
    internette o kadar yazi okudum ve asus dan nefret etmeye baslamistim daha dere'yi gormeden pacalari sivadim yani.
    Fakat duyduguna degil gördüğüme inanmaya karar verdim bu gunden sonra.gelişmeleri yazmaya devam edecegim

    NOT : bu yaziyi cep tlfnumdan yazdiğim icin kolay okunmayabilir,affiniza siginiyorum.
     
  3. th3r0ckul4

    th3r0ckul4 Yeni Üye

    merhabalar arkadaslar,
    laptop'umu bugün itibariyle almis bulunmaktayim.

    Asus teknik servisine tesekkurlerimi sunarim.kisa sürede sorunu giderdikleri icin.tlf numarasi ile ulasmak sorunlu fakat e-mail ile irtibat mukemmel derecede basarili.
     
  4. sirlui

    sirlui Yeni Üye

    Kendiliğinden kapanma probleminden dolayı, Asus servisini aradım ve garanti kapsamında, ürünümü garantiye göndermek istediğimi söyledim. UPS kargoya verip, ürünümü kargolamam gerektiğini söylediler. Ürünü UPS kargo şubesine götürdüm, bu şekilde kargolayamayacaklarını söyleyip, pıtpıt dediğimiz, baloncuk plastik ile sarılması gerektiğini söylediler. Gittim pıt pıt buldum o sıcakta, daha sonra kargo görevlisi ile birlikte paketleyip, üzerine "KIRILACAK" ibaresini yapıştırdıktan sonra, ürünümü yolladım.

    Daha sonra ürünümü kargo takibini yaparken, ürünün hiçbir şekilde kabul edilmediğini gördüm, ASUS tarafından. UPS Üsküdar şubesini aradım ve sebebini sordum. Ürünün sol köşesinin kırık olduğunu söylediler. UPS müşteri hizmetleri ile görüştüm tutanak tutulduğunu, bunu ASUS a ilettiğiniz taktirde kabul ederlerse tekrar göndereceklerini söylediler. ASUS'u aradım ve durumu bildirdim, tutanak ile geldiği taktirde ürünü kabul edeceklerini söylediler. Faturayı onlara göndereceklerini söylediler.

    3 Mayıs tarihinde ürünün tekrar çıkışı sağlandı, bu arada ben de UPS'ten tazmin talebinde bulundum. Fakat ürünümü ASUS gene kabul etmedi.

    Şimdi soruyorum, önce kabul edeceklerini söyleyip kabul etmemek nedir? Benimle alakalı olmadığı halde, ürünün kırılmasının ceremesini neden ben çekiyorum? Kendi ortak çalıştıkları firmanın hatasını neden kabul edip, ürünü kabul etmiyorlar? Ben ne yapayim siz bir yol gosterin bana arkadaslar.
     
  5. th3r0ckul4

    th3r0ckul4 Yeni Üye

    merhaba sirlui ,

    benim başıma öyle bi olay gelmediği için şanslıyım sanırım .
    ilk defa duyuyorum yardımcı olamayacagım ama hukuki yolda başarılar dilerim . göründüğü gibi sizin hatanız yok kazanan siz olursunuz düşüncesindeyim . sabır . . .
     
  6. DupLicaTe

    DupLicaTe Yeni Üye

    Merhabalar. Ben laptopumu garantiye göndermek istiyorum, acaba İstanbuldaki yetkili servise mi yoksa Ankaradakine mi göndersem diye düşünüyorum.Duyduğum kadarıyla İstanbuldaki teknik servise ulaşmak ve bilgi almak zormuş, tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa sevinirim.
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Durumu anlatan bir kağıt yazdınız mı ikinci gönderdiğinizde?
    Asus a günde onlarda notebook geliyordur. Başka bir çalışan açıp sorunu görüp kabul etmemiş olabilir.
     
  8. sirlui

    sirlui Yeni Üye

    Merhaba, tesekkur ederim ilk basta ilginiz icin.

    Ben urunu 2. defa gondermedim. Kargoda bekledi, tutanak ile birlikte gitti. Ilk yollayista, yazmistim zaten sorunu bir kagida ve kutunun icine birakmistim.

    Cuma gunu dayanamadim kalktim Istanbul'a gittim. Durumu izah ettim ve UPS kendilerine, mail ile ulasip, tazmin talebinde bulunduguma dair mail atarsa, urunu kabul edeceklerini soylediler. Islemler gerceklesti, velhasil kelam, urunu aldilar.

    Bugun telefon acti ASUS, 170 lira, kiriktan dolayi kaynaklanan bir ucret oldugunu, bunu UPS'e iletmem gerektigini soylediler. UPS'e ilettim ve tazmin talebimin reddedildigini ogrendim. Tarafima hukuki yollar aciktir, lutfen yeniden degerlendirilsin dedim. Bakalim ne cevap verecekler bu defa. Benim yuzumden kirildigina kanaat getirmisler. Ki kendi kargo gorevlilerinin urunu paketledigini soyledigim halde.
     
  9. sirlui

    sirlui Yeni Üye

    Benim ilk kez basima geldi boyle bir olay. Urunu gonderecegin zaman, orjinal kutusunda gonder ki, kirilirsa parani talep edebilesin. Sirf o yuzden, benim zararimi karsilamayacaklar sanirim. Bir de iyice paketle urununu, cunku firlatip atiyorlarmis kargo calisanlari. Istanbul ASUS calisanlarindan birisi soyledi. Istanbul iyi calisiyor aslinda, hizli teslim ediliyor urun ama senin de soyledigin gibi, telefonla ulasmak neredeyse imkansiz.
     
  10. rothinzill

    rothinzill Yeni Üye

    merhaba öncelikle.
    bilgisayarımı alalı neredeyse 5 yılı geçti tam tarihini hatırlayamıyorum. ve taşınma dolayısıyla belgelerimi kaybettim.bilgisayarımın adaptörü patlamıştı geçen sene, servis konusundaki kötü yorumlar sebebiyle göndermek istemedim, yeni şarj aleti alarak hallettim. ama şimdi de ekran sorunu yaşıyorum, ekranda beyaz çizgilenmeler oluşuyor, büyük ihtimalle menteşeler sorun oluşturuyor.
    mesajlarda okuduğum kadarıyla kutusunda, fişi ve garanti belgesi içinde yollayın deniyor ama elimde bunlar yoksa acaba yetkili servisin kabul etmemesi gibi bir sorunla karşılaşır mıyım? zaten garanti kapsamında olmadığını biliyorum, tamiri çok pahalıya patlar mı acaba?
     
  11. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Garantisi bittiyse zaten evrağa vs gerek yok, her halükarda ücretli servis vereceklerdir.
    Önce ASUS servisinde baktırın, eğer çok fazla bir ücret çıkarsa dışarda yaptırırsınız.
     
  12. Tuğyerd

    Tuğyerd Yeni Üye

    Selamün aleykum beyler. Biri allah rızası için yardım etsin yaa. Asus teknik servisi 4 gündür arıyorum. Acmiyolar. Bilgisayarım bozuldu. İstanbula garantiye göndermek için ilk önce aramak gerekiyomu yoksa direk gönderebiliyormuyuz. Ayrıca hangi kargoyla gönderiliyo. İlla ilk önce aramak şartmı. Lütfen bi yardım edin. Teşekkür ederim şimdiden...
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Kargo göndermeden önce Aramak şart değil, yurtiçi kargo ile ücretsiz gönderin.
    Kutunun içine arıza tanımını yazın.
    Adınızı, Adresinizi ve cep telefonunuzu mutlaka yazın.
     

Sayfayı Paylaş