Asus Teknik servis adresi ve arızalı gönderimi hk

Konu, 'Asus Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. mesutozler19

    mesutozler19 Yeni Üye

    malesef asus eepc kullanıcısyım. kullandıgım pc şarj girişi ve şarj adaptörü hatası veriyordu. 25 kasım 2010da ürünü garantıye göndermek uzere yetkılı servıse verdım ürün 3 hafta sonra geldi. şarj adapötrü değişmiş fakat şarj giriş yeri hala sorunlu.ertesi gün tekrar gönderdim garantıye 4 hafta gibi bi süre sonunda pc geldi ama yıne aynı hatayı veriyor. pc yi teslım aldıgım yetkılı servıs aynı hatayı tekrar yaparsa asus teknık servıs urunu degıstırecek dedi.aynı hatayı verdı.bizde dilekçe yazarak ürünü istanbul şubesine gönderdik. 1 hafta oldu ses seda yok. neyse netten mail attım ürünüm hakkında bılgı alacagım dedım değiştirme ne zman yapılacak dedım bana verdıklerı yanıt ürününüz teknık servıse 1 kere gelmiştir bu yuzden degıstırme işlemı yapılamaz dıye. 2. kez gönderdıgımde kayda geçmemişler sanırm.ama çorumdakı yetkılı servis 3 kez aynı hata olursa degısım olur demıstı bunlar daha 2.arızayı kayda geçmemışler olacak iş değil bunlar nasıl iş yapıyor anlamadım. 2 aydır bilgisayarım garantıde ya da ben öyle zannediyorum.tekrar maıl attım asus teknık servısıne yarın cevap verırler heralde.asus aldıgıma alacagıma pişmanım.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Acaba servis diye verdiğiniz yer asus servisine göndermemiş olabilir mi?
    Siz neden direk asus servisine göndermiyorsunuz? Zaten ücretsiz kargo ile oluyor.
     
  3. KaOs1991

    KaOs1991 Yeni Üye

    mrb efndm bnm laptp asusk52j dha blgısayarı ekim aynda almama rağmen bugun pilinii değitirin dye sorun vnermeye basladı kapnyo bataryadan cıkarınca 15 dk durup ve bataryayı takdıgımda ekranda cızgıler olusmaya basladı f5 tsna bastgmda düzeliyor k ama ekran kartındada sorunlarım var bana çamlıcadakı adresı tam yazarmısınz evm orya cok yakında ve mumkunse guncel telefonu
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    bu konunun ilk mesajını okuyunuz.
     
  5. baysimon

    baysimon Yeni Üye

    Bende bugün kardeşim aracılığıyla Ankara Asus Yetkili servise laptopu gönderdim. Harddisk ve touchpad sorunu var, umarım bunlar kadar basit sıkıntılar içinde beni 30 gün bekletmezler. Ayrıca İstanbul'u bilmiyorum ama Ankara Yetkili Servis numarasında hiç bir sıkıntı yaşamadan muhattap bulabildim. Daha öncede Asus PDA için servise gitmiştim 10 gün içinde gereken işlem yapılmış bir şekilde ürünümü geri aldım.
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Sonucu bizimle de paylaşır mısınız?
     
  7. gsray

    gsray Yeni Üye

    Bende 24 ocak pzt günü numarayı aradığımda kolaylıkla ulaştım ve bana kargo numarasını verdiler bu numarayla kargoya verdim laptopu ve 25 ocak salı günü kargo ellerine geçti . benim asus laptopumdaki sorun ekranda titreşme oluyordu ve kapağı oynatınca biraz düzeliyordu tam 180 derece yapıncada titreşmeler ortadan kalkıyordu bence bi temassızlık var kapakta X61 serisi umarım çok kısa sürede yaparlar .
     
  8. baysimon

    baysimon Yeni Üye

    Bugün aradılar ve teslim aldık. Şikayetlerimiz touchpad'ın çalışmaması, Harddiskin arızalı olması ve ekranın anlık gelip gitmesi idi. Sonuç; Touchpad değişti, Harddisk değişti, Lcd panel data kablosu yenilendi. Ayrıca cihazımız su teması görmüştü bi ara, onlarda bunu söylediler :), ancak müşteri memnuniyeti açısından garanti dışına sokabilecek bu durumu gözardı ettiklerini söylediler.
    Açıkçası şunu söylemek istiyorum,
    - Servis hızı (1 gün), çok memnunum.
    - Arızanın giderilmesi (stabil), çok memnunum.
    - Cihazda açılma durumundan dolayı hiç bir çizik vb olmaması, çok memnunum.
    - Müşterinin menfaatini öncelikli kılması (garanti dışı olduğu halde işlem yapması) teşekkür ederim Asus.
     
  9. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    1 günde çözülmesi çok iyi olmuş.
     
  10. gsray

    gsray Yeni Üye

    Benimde laptop bu gün itibariyle elime geçmiş bulunmakta 1 haftada tamir edip gönderdiler gerçekten teknik servis bakımından hızlılar tşkkürler.
     
  11. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Zaten bunun en az 2 günü kargoda geçmiştir.
     
  12. blue_ice

    blue_ice Yeni Üye

    bende asus m51vr kullanıyordum garantisinin dolmasına 1 yıl vardı sesinde problem çıktı ups kargo ile istanbuldaki servisine ücretsiz gönderdim ve servisten anakartında problem olduğunu ve anakart beklediklerini söylediler ancak teknis servite 30 iş gününün dolduğu gün beni arayıp bigisayarınızı yapamayacağız size bir rapor gönderiyoruz bu raporla bilgisayarı aldığınız yerden ya bir üst modelini alın yada paranızı alın dediler ve aldığım yer iflas etmişti bende asus distiribütörünü aradım tama siz rapor ve faturayı bize gönderin dediler rapor ve faturayı kargoyla gönderdim ve 2 gün içinde bana bir üst modelini hemde çok iyi bir modelini teklif ettiler ben kabul edince anında kargoyla gönderdiler asus distiribütörüne teşekkürler (boğaziçi bilgisayar veya çizgi elektroniktei galiba) ....
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Kullanıcı adınızı değiştirelim o zaman :)
     
  14. blue_ice

    blue_ice Yeni Üye

    denedim ama değiştiremedim saka bilader n61vg kullanıyorum şimdi. bildiğim kadarıyla kullanıcı adı değişmiyor.
     
  15. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Birkaç kullanıcı adı isteğinizi yazın. Ben değiştireyim
    Biri alınmışsa diğerini yaparım.
     
  16. metintoro

    metintoro Yeni Üye

    benim asus n10j bilgisayarım var 07.04.2009 tarihte alındı servise göndersem 30 iş günü geçtiğini ve yapamadıklarını düşünürsek para iadesi veya yenisini talep edebilirmiyiz?
     
  17. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Eğer arıza garanti kapsamında ise tabii ki evet, değişim alabilirsiniz.
     
  18. metintoro

    metintoro Yeni Üye

    şöyle bir durum var 30 gün tamamlandığında garantisi bitmiş oluyor sorun çıkarmasınlar??
     
  19. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Verdiğiniz tarih önemlidir.
     
  20. süveyda

    süveyda Yeni Üye

    garanti tarihi geçince tamir yapmiyorlarmi?
    konya da asus teknik servis var mi biliyor musunuz?
     

Sayfayı Paylaş