Asus Teknik servis adresi ve arızalı gönderimi hk

Konu, 'Asus Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Merhaba,
    Asus notebook, pda, eee box, eee top, eee pc ve lcd monitörlere Asus Türkiye teknik servisi bakıyor.
    Asus'un iki tane teknik servis merkezi var.

    Eğer arızalı bir ürününüz varsa güzelce paketleyerek UPS KARGO ile istanbul adresine ücretsiz kargoyalabilirsiniz.

    Kolinin içerisine Fatura fotokopisi, Garanti belgesi fotokopisi ve arızanın ne olduğunu yazan bir not koymayı unutmayınız.

    ASUS TEKNİK SERVİSİ (İSTANBUL)
    ASUS Teknik Destek Merkezi - İSTANBUL (Notebook, Eee PC, Eee Box, Eee Top, PDA, LCD)
    Telefon: +90 216 524 30 00
    Faks: +90 216 481 83 80
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Alemdağ Caddesi. Masaldan İş Merkezi. No: 60 C Blok D1 Kısıklı Çamlıca Üsküdar İstanbul



    ASUS Teknik Destek Merkezi - ANKARA (Notebook, Eee PC, Eee Box, Eee Top, PDA, LCD)
    Telefon: +90 312 473 1280
    Faks: +90 312 473 1281
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Cevizlidere Mahallesi Cevizlidere Caddesi No:61/A Çankaya Ankara



    ASUS Yetkili Teknik Servisi – Teleservice International Telefon Onarım ve Tic.Ltd.Şti - İZMİR (Notebook, Eee PC)
    Telefon: +90 232 445 8600
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Gazi Bulvarı, No: 90/B Çankaya / İzmir


    ASUS Yetkili Teknik Servisi – Teleservice International Telefon Onarım ve Tic.Ltd.Şti – ANTALYA (Notebook, Eee PC)
    Telefon: +90 242 243 0700
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Kızılsaray Mh. Yener Ulusoy Bulvarı 6/C Antalya


    ASUS Yetkili Teknik Servisi – Teleservice International Telefon Onarım ve Tic.Ltd.Şti – DİYARBAKIR (Notebook, Eee PC)
    Telefon: +90 412 228 3900
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: İnönü Cd. 4/C Büyük Hotel Altı Dağkapı - Diyarbakır


    ASUS Yetkili Teknik Servisi – Teleservice International Telefon Onarım ve Tic.Ltd.Şti –ERZURUM (Notebook, Eee PC)
    Telefon: +90 442 234 0707
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Menderes Cd. Çağatay Apt. No:14 Erzurum


    ASUS Yetkili Teknik Servisi – Teleservice International Telefon Onarım ve Tic.Ltd.Şti – SAMSUN (Notebook, Eee PC)
    Telefon: +90 362 420 0100
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Ulugazi Mh. 100.Yıl Bulvarı No:150 Samsun



    Anakart, Ekran Kartı Servis Merkezi - Çizgi Elektronik - İSTANBUL
    Telefon: +90 212 356 7070
    Web: http://www.cizgi.com.tr
    Adres: Cemal Sururi Cd. Halim Meriç İş Merkezi No:15/C D:5-6 34394 Mecidiyeköy İstanbul



    EPAD Yetkili Teknik Servisi – SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd.Şti - İSTANBUL
    Telefon: +90 216 317 7078
    E-Posta: destek@asus.com
    Adres: Yenisahra Mh. Sütçüyolu Cd. No:62 D:1,2,3,4 Ataşehir İstanbul


    Server Sistemleri Servis Merkezi – Uzmantek Bilişim ve Teknoloji Hizmetleri San.Tic.Ltd.Şti. - İSTANBUL
    Telefon: +90 216 875 7303
    Web: http://www.uzmantek.com
    E-Posta: destek@uzmantek.com



    Asus notebook yetkili servis
    Asus netbook yetkili servis
    Asus lcd monitör yetkili servis
    Asus pda telefon yetkili servis
    asus eee pc, netbook yetkili servis
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Asus'tan gelen bir maille bundan sonra ups kargo ile çalıştıklarını öğrendik. Gönderim yapacak arkadaşlar ups kargo ile ücretsiz gönderim yapabilirler.
     
  3. sdu_mmf

    sdu_mmf New Member

    M51SN modelli asus dizüstü bilgisayarımı 10.10.2009 tarihinde Asus Türkiye İstanbul Servisine göndermek için Ispartadan aras korgaya özel bir kuya koydurup ücretsiz olarak teslim ettim.. Ekranda kırmızı çizgiler ve mavi ekran sorunum vardı. (recoverysini silmiş, defalarca ramini ve harddiskini sökmüş, kırılan ekran ayaklarını bile kendim japonla yapıştırmıştım) 14.10.2009 sabahı kapım çaldı ve kargocunun elinde bilgisayar kutusu görünce şaşkınlıktan dona kaldım..
    LCD ekranım,ekran ayaklarım ve ramlerim değişmiş, bilgisayarım tekrar canavar gibi olarak ellime sadece 4 gün içinde geri geldi(ısparta-istanbul arası kargo ile gidiş-geliş bu 4 güne dahil)..

    ASUSu ve ASUS Türkiye İstanbul Servisini SEVİYORUM..

    Tüm çalışanlarına ve yöneticilerine saygılarımla..

    bu memnuniyetimi belirtmek ve teşekkür etmek istedim. [alkis]
     
  4. maktama

    maktama New Member

    Ups kargoyla anlaşmalarını yapmışlar evet(başka bir forumda da okudum ups ile gönderim yaptıklarını), ama telefon mesajlarında halen Aras KArgo ile yollayın deniliyor. Hangisyle yollayayım şimdi?!!:) ups anlaşması yeni oldu sanırım ve otomatik tel mesajını değiştiremediler heralde.
    Gerçi şu 2 gün içinde forumlarda okuduğum şeylerden sonra sadece sabitdiski bozuk 5 aylık laptopu garantiye yollamak konusunda tırsar oldum:(
     
  5. ahmet karartı

    ahmet karartı New Member

    SELAM ASUS TÜRKİYE TEKNİK SERVİSİ SİZE TELOFONLA ULAŞMAK İMKANSIZ.BENİM NOTEBOOK 15 GÜNDÜR SİZDE.USP KARĞO BURDA YOK BENDE ARAS KARGO İLE GÖNDERDİM KARGO GÖN NO 950155.EMANET ETTİK SİZE HABER YOK SADECE BATARYA SORUNU VARDI.NOTEBOOK SİZDE OLMADIGINI SEKRETER SÖYLUYO BU NASIL İŞ ANLAMADIM.SERİ NO.990 AA5124432.TESLİM ALAN KİŞİ..ARAS KARGODAN BARIŞ DEMİREL CEVAP BEKLİYORUM TÜRKİYE SERVİSİ ARKADAŞLAR.BENİM TEL..05449104032.
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Lütfen tamamı büyük harflerle yazmayın.
    Ayrıca bunları buraya yazmanız birşey ifade etmez. Sonuçta asus teknik servisi burayı okumaz.
    Telefonla ulaşamadıysanız ilk iletide mail adresleri var. Mail atabilirsiniz.
     
  7. blue_ice

    blue_ice New Member

    saka kardeş merhaba
    asus teknik servisine 14 aralık 2009 da laptopumu göndermiştim
    bugün 5 ocak 2010 tarihinde teknik servisten mail aldım daha doğrusu mail göndermiştim cevap verdiler
    "cihazınızın bakımı yapıldı yurtdışından yedek parça bekliyor" diye cevap geldi
    senden öğrenmek istediğim yurtdışından parçanın gelmesi ne kadar sürer acaba bu konuda bir bilgin varmı
     
  8. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Parça gelmezse sizin için daha iyi. Değişim yaparlar :)
    Parçanın ne kadar zamanda geleceğini ancak asus bilir.
     
  9. blue_ice

    blue_ice New Member

    asus teknik servisi anakartın değişeceğini söyledi yurt dışından gelmesi bekleniyormuş. ayrıca ben geçici laptop istedim ve 30 iş günü dolunca yenisini veya parasının iadesini talep edeceğimide bildirdim. 30 iş günü dolunca yenisi veya para iadesi konusunda benim neler yapmam gerekiyor saka kardeş.
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    sizin birşey yapmanıza gerek yok bildiğim kadarı ile onlar size değişim önerirler herhalde.
     
  11. blue_ice

    blue_ice New Member

    Merhaba saka arkadaş sizin engin bilginizden yararlanarak birşey öğrenmek istiyorum.
    garantili laptopumu asus teknik servise gönderdeim ve 30 iş gününü geçti. ve teknik servis daha önce attığım maillere cevaben anakartta problem var anakartı deiştireceiz ve anakart yurtdışından sipariş edildi demişti.
    senden örenmek istediğim. yurtdışı bekleyen siparişlerde yine 30 iş günü geçerlimi yoksa bu sürede uzamalar olabilrmi yani yurtdısı olduğu için daha fazla bekletme hakları varmı biliyormusunuz. teşekkür ederim.
     
  12. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Yurtdışından ürün gelmesi sizin sorununuz değil. eğer siz servise vereli 30 işgünü olduysa yasal olarak değiştirme hakkınız var.
     
  13. blue_ice

    blue_ice New Member

    Saka kardeş bu site sayesinde sizden çok şey öğrendim teşekkür ederim. size bir sorum daha olacak
    benim laptop u 14 aralık 2009 da teknik servise gönderdim ve hala gelmesi (19 ocak 2010) 30 iş günü hesaplanırken c.tesiler iş günündenmi sayııyor ben ona göre teknik servise mail atacağım eğer sayılıyorsa 30 iş günü doldu. c.tesiler sayılımıyorsa 25 ocak 2010 tarihinde 30 iş günü doluyor bu konuda kesin karar nedir biliyormusunuz.
     
  14. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    cumartesiler sayılıyor olmalı. Sitede onunla ilgili bir yazı yazmıştım. Sanayi bakanlığının bir kararı var.
     
  15. blue_ice

    blue_ice New Member

    saka kardeş merhaba bugün akşam asus teknik servisinden aradılar laptopunuzun tamiri yapılamıyor size yazı gönderiyoruz bu yazıyla ürünü aldığınız yerden yenisini alın diyor fakat bende aldığım yerin kapandığını söyledim distribitöre müracat edin onlar yardımcı olacaktır diyorlar. bu durumda ben yenisini almak değilde parasını almak istiyorum bu mümkünmüdür seçimi bana bırakıyorlarmı bu konuda bir bilgin varmı?
     
  16. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    raporda ne yazdığına bağlı. Değişim yazıyorsa çok daha yeni bir notebook alacaksınız kesin. aslında bir bakıma sizin için iyi olmuş.
     
  17. maktama

    maktama New Member

    Ben kargoyla göndermeye cesaret edemedim, kendim ankaradaki srvisine götürdüm(gitmişken de 2 ay kadar kaldım, ordaki işlerimi halletmeye çalıştım). Sabit diski bozulmuştu ve değişmesi(parçanın yurt dışından gelmesi )1 ay 1 haftayı buldu. neyse, sağ salim alıp yolladım arkadaşa sonunda.
     
  18. nvgcsk

    nvgcsk New Member

    arkadaslar bana yardım eder misiniz.. elimde f3 series 240Dv var .. garanti dolumu 16subat 2010.. yani az bi süre kaldı garantiye hiç gtmedi.. ve sağ menteşede oynama war.. 2 arkadasımın pc oralardan gtti çatlama yaptı ve fan da cok hızlı calısmakta.. garantiye göndersem ugrasırlar mı.. ne kadar sürede gelir.. bilgilendirirseniz sevinirim...
     
  19. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Mutlaka garanti süresi bitmeden asus notebook servisine verin. 10-15 gün arasında döner tahminen.
     
  20. blue_ice

    blue_ice New Member

    saka kardeş asusm51vr240 garanti kapsamında anakartını 30 iş gününde yenileyemediler ve yerine asus n61vg253dv verdiler bu laptop hakkında ne düşünüyorsun.
     

Sayfayı Paylaş