asus problemleri

Konu, 'Asus Notebook' kısmında medcezir211 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. medcezir211

    medcezir211 Yeni Üye

    arkadaşlar asus f3sc bir notebook aldım yaklaşık 3 ay kadar önce.vista gibi bir baş belasından kurtuldum diye sevinirken,notebooktaki garip yavaşlamalar canımı sıkmaya başladı.1 GB daha ram ilave etmeme rağmen performansı artmadığı gibi yavaşladı bile.ayrıca dvd writerıda çok yavaş.bir dvd yi yaklaşık 25 dakikada kopyalıyor.açılışı çok yavaş.ayrıca tuş takımıda hiç rahat değil.teknik destek derseniz sıfır.hiç ilgilenmiyolar.telefonda saatlerce bekletiyolar.benim bilgisayarın aynısından bir arkadaşım aldı.ondada kilitlenme sorunu yaşanıyodu sürekli.garantiye gönderdi ve hiçbir sorun yok diye geri geldi ürün.çok ilginçtir garantiden geldiği gün,kutudan çıkardık ve ilk açılışta yine kilitlendi ve vistanın açılması için dakikalarca bekledik.kısacası toshiba almadığıma çok pişmanım.yada isimsiz dandik bir marka alsaydım keşke..ya bir dvd yarım saatte yazılırmı..core2duo 1.8 ghz 2 gb ram var..bi bilgisayarda daha ne olabilirki.ayrıca standart programların dışında makinayı yoracak hiçbişey yok.demekki asus notebooklara oracle falan kurup sorgu yaptırsan 3-4 saat beklemek gerekir:)yeni laptop alacaklar SAKIN ASUS ALMAYINNNN!!!! gidin en dandik marka alın ama ASUS ALMAYIN!!! yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim...
     
  2. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Valla yardımcı olamayacağım ama kısa bir yorum yapmak ihtiyacı hissettim yazdıklarınıza.Öncelikle geçmiş olsun.Elektronik işi maalesef böyle.Biraz şans meselesi.Bende Toshiba var çok memnunum ama şunu da söylemek isterim.Benimkiyle aynı model bilgisayarı olan ama lanet olsun bu Toshibaya diyenler de duydum.Hp zaten bir felaket.Acer biraz fazla ısındığı için Acer a demediğini bırakmayanı da duydum.Biliyorum sizin yerinizde olsam belki ben de aynı şeyleri ya da benzer şeyleri yazabilirdim forumlara ama biraz sağduyulu olmak lazım.Bilgisayarınız belliki sorunlu;teknik servisler Türkiyede maalesef içler acısı ama sorunsuz olarak bilgisayarnı kullanan binlerce asus sahibi var.Bence siz ilk olarak servise gönderin bilgisayarınızı..Bunda birrşey yok deyip geri gönderirlerse de tüketici heyetlerine başvurun.
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Merhaba,
    Canınız yandığı için olacak biraz kızgın yazmışsınız sanırım. Her markanın notebooku bozuluyor. Garantinin amacıda budur zaten.
    Garanti vermek benim cihazım bozulacak demekle aynı anlama geliyor bence.

    Kesin yapmışlardır ama açılırken f9 a basarak bütün sistemi yeniden kurarmısınız. Sadece c değil bütün sistemi.

    EĞer hala olmazsa dvd yazma hızı ile ilgili bir yazı okumuştum. Onu bulur buraya yazarım.
     
  4. oguzhanx

    oguzhanx Yeni Üye

    evet,emraha katılmakla beraber ; f3sr kullanıcısıyım ve sorunsuz kullanıyorum.performans harika.
    sizin cihazınıza özel bi problemdir.servisle çözmeye çalışın.çok geçmiş olsun.
     
  5. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Malesef asustan bende şikayetçiyim. Bütün imkanlarımı zorlayıp 1800 ytl yi topladım ve asus f3se200dr aldım. Bilgisayar geldi daha öncede bahsettiğim üzere şarj aleti arızalı çıktı. Bilgisayarı gönderdim adaptör değişti geri geldi. 3 gün kullanabildim bu seferde bilgisayarda kapanmama sorunu oldu. Hadi dedim sağolsun saka xp nasıl kurulur anlatmış xp kurayım vistada sorun vardır. Kurarken harddiski görmedi. Neyse kurmakda istemedim zaten sonradan. Çünkü nerden baksanız 100 dolardan fazla vistaya veriyoruz. Onu kullanamadıktan sonra ne yapayım ben o kadar pahalı aleti. Neyse dediğim gibi 3 gün kullandım daha sonra mail attım. mailime cevap verdiklerinde çok geçti çünkü telefonla konuştuğum asus teknik servisindeki görevli ısrarla bilgisayarı göndermem gerektiğini söyledi. Bilgisayarı asusa gönderdim. Ertesi gün mailimegelen cevapta bir yazılım eklemişler ve kapanmama sorununa çözüm olabileceğini söylemişler. İyide mail başında duran arkadaş bu çözümü önerebiliyorsa telefonla konuştuğum kişi niye yazılım hakkında bilgi vermeden direk gönderin diyor. Çok saçma.
    Neyse anlayacağınız bilgisayarın 3. taksidini ödeyeceğim ama malesef 3 gün harici bilgisayarı kullanamadım. Teknoloji şans işi değildir olmaması gerekir. Teknik servislerinde görevi bence sonradan çıkabilecek arızaları gidermektir. Sıfır bir makinada adaptör, harddisk sorunu çıkıyorsa o kadar paranın anlamı ne. Tekrar söylüyorum teknoloji şans işi diyen yanlış düşünüyor sanki kadermiş gibi bahsediyor. inşallah 2 hafta sonra gelecek bilgisayar, bu sefer ne arızası çıkacak merakla bekliyorum. Asus ve diğer notebook üreticileri madem bilgisayarları anında değiştirsin!!!
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Merhaba,
    sadece bir noktayı hatırlatayım. Disk görmemesi asus un değil xp nin kabahatidir. Hiçbir sata disk görünmez. Bunun için forumda açtığımız birçok konu var.

    Bence elektronik işi kesinlikle şans işidir. En ama en iyi markanın ürünü bile bozulur. Hayatım teknik servislerle geçti. Hiç kimse benim malım bozulmaz diyemez. Önemli olan satış sonrası hizmetlerinin nasıl olduğudur.

    Sizin yaşadıklarınıza bakarsa şu anda asus'un satış sonrası hizmeti yeterli değilmiş.
     
  7. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Dediğiniz gibi ürün sonradan bozulabilir bozulamaz demiyorum. Ama hiçbir üründe kontrol edilmeden gönderimemelidir. Bu ürünün adaptörü bozuk çıktı zaten. Harddiskte arızalı!. Şimdi bu ürün hiç kullanılmadan nasıl sonradan bozulmuş olabilir. Bu asusun kabahati değilde kimindir?
     
  8. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Anlıyorum canınız yanmış ama benim yazdıklarımı tam okumuyorsunuz. Bu arada bana kızmayın :)

    Xp kurarken hdd görmemesi normaldir. Bakın bununla ilgili konu açmışız, kaç kişi okumuş yararlanmış.
    notebook-genel-f24/windows-xp-kurarken-yasanan-sata-hdd-sorununa-kesin-cozum-t18.html

    Varışta arızalı denen bir kavram vardır. Ürün müşteriye vardığında 30 gün içinde arızalanırsa o ürüne varışta arızalı deniyor. Bu kanunda da vardır. Yani varışta arızalı diye birşey var ve birçok markada birçok ürün varışta arızalı olduğu için iade alınıyor ya da değiştiriliyor.
    Bu arada İsterseniz serbest bölümde tüketici kanunu var okuyunuz.

    Eğer sizin aldığınız ürün varışta arızalı ise zaten ücretsiz değişim ya da para iadesi isteyebiliyorunuz. Tamir ettirmek zorunda değilsiniz ki!
     
  9. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Harddiskle ilgili söylediklerinize lafım yok fakat ben vistaya para döktüm o yüzden kullanmak istiyorum açıkçası. Bunu söylemeye çalıştım :) Adamlar ilk başta stokta yok diye adaptörü değiştirdi. 50 ytl kargo parası verdikten sonra (arena bilgisayardan aldım ürünü) para iadesini istemedim çünkü zaten belli bir harcamam oldu.

    Şimdi ürün değişimi istedim asus türkiyeden. Kabul etmediler ürünü onaracaklarını bildirdiler. Bu tüketiciye yapılmaz bunun savunması hiç bir zaman olamaz. Mağdur olan benim asus değil!!! Sizde teknik serviste çalışmış olmanızdan dolayı ister istemez savunmaya geçiyorsunuz :) Yoksa sizinle bir sorunum yok zaten. Teşekkürler. Kolay gelsin...
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    bu arada asus ya da herhangi başka bir servise ürün gönderirken kargo parası ödemeniz gerekmiyordu. Paranıza yazık olmuş.
     
  11. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Evet ya kargoyu neden size ödetmişler anlamadım,vallahi ayıp.
     
  12. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Malesef arena bilgisayarın acizliği ve terbiyesizliğidir bu. 25 ytl kargo parası verdim gondermek için. Hatta kendilerini arayıp sordum karşı ödemeli göndereceğimi söyledim ama kabul etmediler. Neyse ürün tamir olduktan sonra bayii aracıyla aldığım için ürünü sevk adresi yani benim adresime değilde bayii adresine gönderdiler. 25 ytl onun için harcadım. Şİmdi diyeceksinizki bayii niye ödemedi :) Bayii amcam olur ve ben erzurumda görev yapıyorum amcamda izmirde. O yüzden kargo ücretini ona ödetemezdim çünkü onun bayiiliğini kullanarak aldım. (Ürünü asusa değil arenaya göndermem söylendi arena tarafından) Anlayacağınız 50 ytl kargo masrafı ve 25 ytl ye yakında ürünün akibetini öğrenmek için sürekli arena bilgisayar müşteri hizmetlerini aramamdan dolayı telefon faturasına harcadım.

    Arena bilgisayarın bayiilik sisteminde ürünün hareketi görünüyor. Sözde asusa değişim için gönderildi olarak görünüyor fakat asusu arıyorum böyle bir ürün bilgisi yok diyor. Anlayacağınız sözde ürün değişimi olarak beklediğim bilgisayar 1 ay arena bilgisayarın gereksiz oyalamaları ve kandırmalarıyla sürekli aramamla adaptörü değişmiş halde geldi!. Neyse olay bundan ibaret!!!
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Aslında asus teknik servisi herhangi birinden arızalı ürün kabul ediyor üstelik ücretsiz. Bu forumda nasıl göndermeniz gerektiğini de yazmıştık. Arena bilgisayarın bilgisizliğinden paranıza yazık olmuş.
     
  14. medcezir211

    medcezir211 Yeni Üye

    Arkadaşlar hiç kimse burda asusun avukatlığını yapmasın.ASUS'un teknik servisi tam anlamıyla rezalet.adamlara tlf açtım.dvd writer yazma hızı konusunda bilgi alcaktım.benim notebook tam dolu bir dvd yi yaklaşık 20 dakikada kopyalıyor.adam diyorki bu normal süre.asusun teknik servisine göre bir dvd normalde 45 dakika civarında kopyalanırmış.adamlar resmen bilgisayar özürlü.çok pişamnım arkadaşlar asus aldığıma.1.8 ghz core2 duo 2 gb ram var ve bilgisayar yavaş...asus notebooklar tam bir fiyaskoymuş.asus balonuda patladı bence.asus globale bir mail attım.asus türkiyenin müşterilerine gerekli teknik desteği vermediklerinden bahsettim.uzun bir mail hazırladım ingilizce.dur bakalım ne cvp vercekler.ama bu işin peşini bırakmıcam.asus un ne kadar rezil bir mrka olduğunu suratlarna bir şamar gibi çarpacam.zaten asus u mahkemeye vermeyi düşünüyorum.neyse uzun lafın kısası SAKIN ASUS ALMAYIN!!!!
     
  15. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Ben burada herkese siz diye hitap ederken, siz nasıl oluyorda bana ve diğer arkadaşlara emir kipinde cümle kurabiliyorsunuz. Bunu anlayamıyorum.

    1. Kimse kimsenin avukatlığını yapmıyor.
    2. Bu şekilde mesajlar yazmaya devam edecekseniz lütfen yazmayınız. Ve sitemizi terk ediniz. Bizim hiçbir zaman hit ya da başka bir endişemiz olmadı.
    Bu sebeple kalitemizi bozacak davranış, mesaj ya da kişiye tahammül etmek zorunda değiliz. Ya hitap şeklinizi değiştiriniz ya da bu diyardan gidiniz.

    Bu konu başka yerlere kaymaya başlıyor. Bu sebeple kilitliyorum.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş