Asus M50'de problem, değiştirme ihtimali var mı?

Konu, 'Asus Notebook' kısmında snlzkn tarafından paylaşıldı.

  1. snlzkn

    snlzkn Yeni Üye

    Yeni aldım 1 ayının dolmasına 2 hafta kaldı. Laptopun ESC tuşunun olduğu taraftan klavye çıkıyor. İyice bastırdığım zaman tekrar oturuyor ama bi süre sonra yine çıkıyor.
    Laptopun ses çıkışına kulaklık takmak için zorlamam gerekiyor aynı şekilde çıkarırken de kulaklık jak'ını feci çiziyor.
    Laptopun ses kısmının yanındaki USBlere bir cihaz bağlarsam kulaklıklardan sürekli bir biiip sesi geliyor ve windowstan sesi kapatsam bile gitmiyor.

    Şimdi ben Ankara'dayım. Laptopun kutuları Kocaeli'de. Buradaki bayiye gitsem yenisi ile değiştirirler mi sizce. Normalde otuz gün dolmamışsa değiştirmeleri gerek tüketici hakları öyle diyor. Acer için belirtmişsiniz yetkili raporu ile değiştiriliyor diye. Asus için böyle bir duyum aldınız mı?

    Ben yepyeni laptopu servise verip 1 ay laptopsuz gezip, sonra da çizilmiş mahvolmuş bir halde almak istemiyorum. Ama kime sorsam değiştirmezler diyor. Benim Öveçlere gitmem de bu aralar sorun( dersler çok yoğun sürekli sınav falan var) . Değiştireceklerine inansam 1-2 dersimi ekip gidecem(Evden tüm kutuları kargolatacam Ankaraya). O yüzden fikir soruyorum. Eninde sonunda garantiye vereceksem şimdi hiç uğraşmayacağım, yaz ayından sonra veririm o zamana kadar idare ederim. Ama 30 gün dolmadan şansımı denemek de istiyorum....
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Tüm kutuları biriktirin. Hepsini birlikte istanbuldaki servise gönderin. Nasıl göndereceğiniz asus forumunda ilgili konuda yazıyor. Bilgisayar ile ekran arasına a4 kağıda arıza tanımını DETAYLICA yazın ve değişim istediğinizi belirtin.
     
  3. snlzkn

    snlzkn Yeni Üye

    İstanbula gönderin demişsiniz. Oradaki servisin daha iyi olduğunu söylemişsiniz ama Asus'un Ankara - Öveçlerdeki teknik servisi değişimi yapabiliyorsa elden verip yenisini almam daha hızlı olmaz mı?
    Neden özellikle İstanbul + Kargo'yu öneriyorsunuz? Ankara'daki servis gerçekten çok mu kötü yoksa yetkili mi değil?
    Ben bu Cuma sabahı gitmeyi düşünüyorum. Eğer sorun çıkarırlarsa sizin önerdiğiniz gibi İstanbul'a kargolarım.
    Çok teşekkürler. Durumu buraya yazarım tekrar.
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Ben gitmeye vaktim yok dediğiniz için öyle yazdım. Bedava kargo şansınız var diye.
    Ama ankaradaki akrgo kabul etmiyor
     
  5. snlzkn

    snlzkn Yeni Üye

    Pazartesi günü Ankaradaki yetkili servise götürdüm. Değiştirilmesini istediğimi de belirtmiştim. Bunu karşılığında Perşembe günü bana mesaj geldi. Gittim laptopu bana geri verdiler ama bir de Asus değiştirme hakkımın var olduğunu kabul etmiştir anlamında bir dilekçe verdiler. Bununla gidip satın aldığım yerden değiştirme yapabilirmişim. Kocaleli'ye gidemeyeceğim için eve kargoladım. Abim değiştirecek.

    Asus 3 günde bana geri dönüş yaptı. Ankarada'ki teknik servis e gayet ilgiliydi. Hatta laptopun kulaklık kısmında sorun olduğunu kanıtlamak için kulaklığımı delil olarak göndermemi istemişti ben de kulaklığımı da bırakmıştım. Bakalım hızlı sistem de sorun çıkarmadan değiştirmeyi kabul edecek mi...
     

Sayfayı Paylaş