Asus Garanti

Konu, 'Asus Notebook' kısmında kutukak tarafından paylaşıldı.

  1. kutukak

    kutukak Yeni Üye

    Merhaba
    Asus F3sv notebook u garantiye göndermek istiyorum. Sorunlarımı aşağıdaki şekildedir. Garanti kapsamına girip girmeme konusunda yardımcı olurmusunuz.

    -DVD okuyucu ne cd ne de Dvd ne okuyor ne de yazabiliyor.
    -Açma kapama ''push'' düğmesi yerinden çıkıyor.
    -Windows 7 işletim sistemi kullanıyorum ve Notebook bataryası şarjı çabucak bitiyor ve bataryada sorun olduğunu gösteriyor ve pili değiştirmeniz yararlı olabilir diye uyarı veriyor. Pil değiştirme garanti kapsamında mı?
    -Kapak ön yüzeyinde ön yüzeyinde oluşan çizik,kesik vs. boyadaki hasarlar garanti kapsamında mı?
    -Notebook fanı önceden dururdu şimdi hiç durmuyor. Büyük ihtimal ya tozlanma yada başka sebeb bu sorunumda giderilebilir mi
    -Notebook u aldıktan sonra yanında hediye olarak verilen Asus Mouse oluşan arızalar da garanti kapsamında mı?
    -Son olarak bilgisayar bana geldiğinde kendi lisanslı olarak windows vista yüklü geldi ben windows 7 7100 RC yükledim. Bu durum yukarıdaki saydığım durumlarla neden gösteriler kapsama alınmama gibi ihtimali var mı?

    Sorunlarım bunlar ve eğer garantiye gönderirsem gönderen arkadaşlar varsa ne kadar sürede geri gönderiyorlar?
    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Eğer garantisi devam ediyorsa;
    1. dvd sorunu bence çözülür. Genelde değiştirirler.
    2. Açma kapama düğmesine bakarlar. Kullanıcı hatası değilse değişirler.
    3. Pillerde genelde uzun garanti verilmez. Test ederler 20-25 dk bile gidiyorsa sorun yoktur.
    4. Notebook fanın çalışması normal. bu kadar zamanda notebookun içi toz toprak dolmuştur. Sıcak hava dışarı atılamıyordur.
    5. Mouse hediye olduğu için garanti kapsamına alınmayabilir.
    6. windows 7 meselesine gelince, Asus bildiğim kadarı ile işletim sistemi ile ilgilenmiyor. Ancak sadece vistaya destek veriyor. Dolayısı ile sizin pc ye formatı basarlar, vistaya göre recovery yaparlar ona göre test ederler. Bunun için genelde ücret almazlar. Önemli verilerinizi mutlaka yedek alın.
    7. Çizik kesik vb tabiki garanti kapsamına girmez.

    bunlar tamamen benim yorumlarım. Böyle olacak diye birşart yok.
     
  3. kutukak

    kutukak Yeni Üye

    Teşekkürler...
    İçerisinde toz birikmişse temizlenmesinide talep edebiliyormuyuz.
    Saka en erken ne kadar sürede gönderirler bir bilginiz var mı?
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    tabi ki süresini bilemem. bir hafta civarı sürebilir tahminen. İçindeki toz toprağı temizlemek her markada değişiyor. Bazıları ücret alırken bazıları almıyor. Asus ne yapıyor bilmiyorum.
     

Sayfayı Paylaş