asus dizüstülerde kasa sorunu !!

Konu, 'Asus Notebook' kısmında enigmaenergy tarafından paylaşıldı.

  1. enigmaenergy

    enigmaenergy Yeni Üye

    Arkadaşlar bu beni rahatsız etmekte.Tahmin ediyorum ki sizde de bu sorun var.Çünkü gördüğüm tüm asus dizüstü bilgisayarlarda bu sorunla karşılaştım.Kasaya ellerimizi kollarımızı koymaktan(doğal olarak tabiikide) kasada renk değişimi gerçekleşti.Size sormak istiyorum,ben servise vermek istiyorum ama uzun bir süre bekleyeceğimden ilk önce size sormak istedim.Bu kasalardaki renk deiğşimi bir fabrika hatası mıdır ?? Eğer servise verirsem kesin bi çözüm bulurlar mı ?? Birde duydum ki hp de bunu hata olarak kabul ediyorlar !! Haydi bu konuya bir açıklık getirelim birlikte.
     
  2. Dilmac

    Dilmac Yeni Üye

    o sorunla bende boğuşuyorum.Özellikle touchpadın sol tarafı acaip renk değiştirdi. Gri renk gitti siyahlık çıkmaya başladı alttan. Stickerlerin kenarları kalkmaya başladı. Çok kötü görünüyor onlarda. Çıkarmayı düşündüm stickerları fakat iz kalacak die elleyemiyorumda.
     
  3. enigmaenergy

    enigmaenergy Yeni Üye

    Evet o da ayrı bir sorun .Bence stickerlari çıkarma çünkü yapışkan izi kalıyor.Ben gerçekten çok merak ediyorum bu bir fabrikasyon sorunumudur diye :?:
     
  4. justice

    justice Yeni Üye

    [​IMG]

    Arkadaşlar bu ne yaaa.. ASUS gibi bir markaya bu yakışıyomu hiç... Utanç verici... Made in China.. :roll:
     
  5. enigmaenergy

    enigmaenergy Yeni Üye

    Yani en çarpıcı örneği vermişsin ..Ne diyim ki bence bu bir fabrika hatasıdır hatta hata değil Asus un bir ayıbı yada yanlışıdır !!!!!!!
     
  6. angvil

    angvil Yeni Üye

    bence asusun kasaları hep böle. yani f3 serilerinin kasaları bu konuda iyi yapılmamıştır. benim de f3sr kasası emanet gibi duruyor. fiyat performans için aldım. kasaya bişey diyemiyeceğim çünkü hp kasası açısından hp nin eline su dökemez. hp geri alır tabi. 100 de 1 belki çıkmaz. asus geri alsa piyasayı toplasın daha iyi. benimkide böle olacaktır eminim. kasasını hiç beğenmedim.
     
  7. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Bende Toshiba var.Touchpadin kenarları aynı renk sizinkilerle yani gri ama bende henüz bir soyulma yok,4 aydır kullanıyorum.Sizin bu sorununuz çok uzun kullanımdan sonra mı oldu yoksa çok çabuk mu oluyor?
     
  8. Dilmac

    Dilmac Yeni Üye

    Uzun kullanmadan dolayı meydana geldi bende. Biliyorsun sürekli açık bende makina. Olmaması gereken bir olay aslında ama sürekli el temasından dolayı oldu bu renk açılması. Sticker olayı çok sinir bozucu ama
     
  9. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Yeni sticker bulup yapıştırsan üstüne nasıl olur?Gerçi nerden bulacaksın o da ayrı bir sorun.Renk atması olduğunu duymuştum asuslarda.Ben de almadan önce f3sv mi A200 mü diye zor karar vermiştim.
     
  10. Dilmac

    Dilmac Yeni Üye

    Çok çirkin bi görüntü oluştu bende de. Konu açıldıktan sonra acaip sinir bozucu olduğunu fark ettim. Resime kağıt koymamın nedeni üstten ışık vurması. Ayrıca dikkatli bakarsanız space tuşunun sol kısmında da renk değişimi var. [​IMG]
     
  11. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Valla gerçekten çok sinir bozucu.allahtan Asus almamışım diyeceğim ama benimkinde de olabilir ileride.Zaten benim Toshba tercihimdeki ana sebep kampanyalı almamdı.Yoksa Asus da alabilirdim.Servise danışan oldu mu acaba bu sorunla?
     
  12. Dilmac

    Dilmac Yeni Üye

    Çok duydum ve çok rastladım bu sorun olanlara. Her ne hikmetse aldıktan sonra okudum ve duydum hep. Sanırım servise piyasadaki bütün laptopları toplamaları gerekir sorunu düzeltmek için
     
  13. kralkurtbas

    kralkurtbas Yeni Üye

    evet beyler ya bu ne böle herkesin notebook lar beyazlamış bunlar toplansa ben hiç çekinmem geri veririm walla..aldım ama açıkçası biraz pişmanım şuanda
     
  14. kaya_alaattin

    kaya_alaattin Yeni Üye

    bencede ya gerçekten üzüldüm arkadaşlar milyarlık makinelerde böyle bir görüntü hoş olmuyor doğrusu....:(
     
  15. angvil

    angvil Yeni Üye

    ben de daha başlamadı. ama şunu sorayım. sticker ı kaldırmassam stickerın altında böle bi aşınma olmayacaktır. ama etrafında olacak. ilerde sticker kalkarsa kendiliğinden çok çirkin olur. bide aklıma bişey geldi. bu elimizi koyduğumuz yeri kaplarsak bi şekilde, aşınma olmaz diye düşünüyorum. çünkü aşınma sürtünmeden ziyade tuzlu sıvı olan terle beraber gelen sürtünmeden kaynaklanır.
     
  16. Leronoy

    Leronoy Yeni Üye

    Bende alalı 2.5 ay kadar oldu asus f3se modelini aldım. Ama bilgisayarı aldığımdan beridir ki geçirdiğim maceraları yeri geldiğinde buraya yazarak sizlerle paylaştım. Harddisk bozuk çıktı, adaptör değişti, sürekli donduğundan dolayıda servise gitti vs vs.

    Kasa sorununa gelince; orijinal çantasında bulunan bilgisayar yaklaşık 1 karış yükseklikten düştü. 2 hafta sonradanda çatlak olduğunu farkettim yandan çatlamış. Hangi malzemeden yapılmış bu aptal kasalar acaba!!! Asus resmen müşterilerini kazıklıyor. Renginin atması ayrı bir sorun. Şimdi ben bu çatlak yüzünden servise göndersem ilgilenirler mi acaba?? Fikri olan var mı???
     
  17. emrico2

    emrico2 Yeni Üye

    iyi akşamlar bende asus f3sr modelini aldım yaklaşık 1 hafta önce,dell alıcaktım aslında aynı özelliklerdeydi hatta onun ekran kartı daha iyidi,yalnız arada 200ytl kdr fiat farkı olduğu için satan çocuun da tavsiyesiyle f3sr aldım..ama bu sticker problemini gördükten snra baya moralim bozuldu..acaba ben yanlış bir seçim mi yaptım?bi de şimdi bu sol taraftaki stickerı çıkarmak mı iyi çıkarmamak mı..bu konuda bişiler yazarsanız sevinirim..
     
  18. scrpnkng

    scrpnkng Yeni Üye

    bu sorun genelde tüm asus larda mevcut. benim gibi yapın. touchpad kullanmak yerine usb notebook mouse, ya da bir wireless mouse alın onu kullanın. ben öyle yapıyorum. tavsiye edebileceğim "A4 TECH X5-60MD" küçük ve kullanışlı bir mouse.
     
  19. justice

    justice Yeni Üye

    mouse kullanımından değil klavye kullanımından oluyor.
     
  20. meric_senol

    meric_senol Yeni Üye

    2 Yıl kadar önce asus F3 serisi bir Laptop aldım,garanti süresinin bitmesine yaklaşık bir ay kala ekranın kasa ya bağlantı menteşelerinde çatlama oldu ve sonra sol menteşe kırıldı ancak bilgisayarımı özenle kullandığım için herhangi bir çarpma v.s ye maruz kalmamıştı,üretim hatası olduğunu düşündüğüm için teknik servise ulaşmaya çalıştım fakat 2 hafta teknik servise telefon ile ulaşamadım sadece bir kez mail adresi yolu ile ulaşabildim (destek@asus.com , duru bal hanım)sadece servise gönderin demekle yetindiler ancak garanti kapsamına dahil olur olmaz herhangi birşey demediler yani başlarından savdılar sayılır,daha sonra istanbulda işimin olduğu bir gün aldım laptobu kargoyla göndermek yerine kendim götürdüm istanbuldaki servise orada mecbur ilgilenmek zorunda kaldılar ve laptobumu 10 gün içerisinde garanti kapsamı dağilinde yapıp gönderdiler üstelik garanti süresi bitmesine 2 hafta kalmıştı ve orada telefonları neden açmadıklarını sorduğumda bana santral yenilenmesi olduğunu söylediler fakat hiç inandırıcı gelmedi çünkü herkezin her bankanın bir çok kuruluşun santrali var bunları yenilemek bu kadar uzun süre sürmese gerek,NE YALAN SÖYLİYİM KİMSE ASUSA TELEFON V.S İLE ULAŞMAYA ÇALIŞMASIN SABRINA VE PARASINA YAZIK ÇÜNKÜ SANTRALDEN BİR TÜRLÜ ULAŞAMIYORSUNUZ,İSTANBULDA ,İŞİNİN OLDUĞU BİR GÜN GİDİN SERVİSE,KADIKÖYDEN KISIKLI YA BELEDİYE OTOBÜSLERİ KALKIYOR,EN KOLAY ÇÖZÜM BÖYLE OLUYOR VE ULAŞTIĞIN ZAMAN NE DİYİM SAĞOLSUNLAR LAPTOBUMU TAMİR ETTİLER.. meric_senol@hotmail.com
     

Sayfayı Paylaş