ASUS ALDIM PARAMLA REZİL ETTİLER BENİ

Konu, 'Asus Notebook' kısmında trader38 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. trader38

    trader38 Yeni Üye

    26.04.2008 tarihinde Ankara vatan bilgisayardan Asus f3 sg 240 dv model bir laptop aldım.Bilgisayarı almadan önce sadece internet üzerinden özelliklerini inceleyebildik.Şu bilgisayarı almak istiyorum dedim,siz kasaya geçin biz getiririz diyerek kutusunda getirdiler,parasını ödedikten sonra aşağı inin alt katta servisimiz var kurulumunu yapsın dediler,aşağı kata indik kurulumunu yapıp verdiler.Bu süreçte bizim aldığımız makineyi inceleme şansımız olmadı.Eve geldikten sonra hard diskten ses geldiğini fark ettim.Vatan bilgisayarı aradım(bana verdikleri faturanın arkasında sorunlu ürün 15 iş günü içinde değiştirilir yazmasına rağmen)biz ürünü sattıktan sonra muhatabınız asus servisi yada genel merkezidir dediler.
    Ankara da bulunan asus servisini telefonla arayarak sorunumu anlattım,bana bazı laptoplarda hıtachı marka hdd kullanıldığını bunların ses yapabileceğini,bunun dışındaki marka hdd lerde öyle bi sorun olmasının mümkün olmadığını söylediler.09.05.2008 tarihi itibarı ile laptopu alarak asus servisine gittim,benim bilgisayarın harddiski servisteki arkadaşın ses yapar dediği hitachi değilde seagate çıktı.Laptoptan yaklaşık 40-50 saniye arayla gelen tık tuk sesini(bu ses insanı bariz bi şekilde rahatsız ediyor) servisteki arkadaşta(ismini daha sonra verebilirim)duydu,cihazınızı bi teste sokalım diyerek aldı iki saat sonra bi kağıda cihazın hdd sinden mekanik bir ses geliyor diye yazarak bana verdi ve bunda bi sorun yok bu normal bir sestir,bu sesin olmamasını istiyorsanız dışardan bi hdd alın cihazınızdakiyle değiştirin(140 dolar karşılığında alabilirmişim) veya yazılımını değiştirin diye tavsiyede bulundu,yazılım wista idi xp ye çevirdim ama sorun yine devam etti.

    Diğer ihtiyaçlarımı erteleyerek 1861 ytl karşılığı bu bilgisayarı aldım,fakat her 50 saniyede tık tuk(ekran açılma kapanma sesi gibi) ses duyuyorum bunu asus servisi duydu,onayladı ama bana dediği bu cihazın çalışmasına engel değilmiş.Ürün resmen problemli bunu kabul ediyor ama bunu bi evrakla yazılı olarak verirse kendisinin işi içinmi problem oluyor artık bilmiyorum ısrarla bana farklı yöntemler tavsiye etti arkadaş yukardaki örnekler gibi,servis kolay kolay kimseye ürün arızasından dolayı değiştirilmesi için rapor vermiyormuş.Ben bilgisayarımı alıp çıkarken bir bayan geldi,serviste bilgisayarı varmış aldı benimkiyle aynı olduğunu görünce onun pc dede öyle bi sorun olup olmadığını sordum.O da belli bi süre önce aldığını aynı problemin kendi pc sindede olduğunu sorun hakkında biraz ısrar edince hdd yi servisin değiştirdiğini söyledi.Servis çalışanına dönerek demekki bu ürünlerin hdd sinde aynı ses sorunu var bana niye yardımcı olmuyorsunuz dedim,onun sorunu başkaydı sizinkinde sorun yok diyerek geçiştirdi.Bari birde istanbula genel merkezinize anlatalım durumu sizin aracılığınızla yada gönderelim bi baksınlar dedim,gerek yok dedi gönderirsin bir ay sonra inceledik sorun yok diye size geri gelir dedi.

    Aldığım bir ürün sorunlu çıktı bunu ne bana satan firma kabul ediyor ne bu ürünü bu ülkeye getirip aracı olan firmanın servisi kabul ediyor,nede firmanın kendisi resmen paramla rezil oldum biz sattık bizden çıktı diyor servis çalışanı gidin hakkınızı mahkemede arayın dedi servis,Türkiyede bi boşanma davası bile 2 yıl sürüyor sevgili servis çalışanı kardeşim,ve bi mahkemenin verdiği kararı bi başkası bozuyor kolayca,yazımı okuyan arkadaşlar benim düştüğüm duruma düşmesinler paranız değerlidir ama aldığınız bir ürün arızalı çıkarsa paranız değersiz olur çünkü çöpe gitmiştir. *Telefon ve Msn adresi silinmiştir.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş