Aspire 5572

Konu, 'Acer Notebook' kısmında foreverfatih tarafından paylaşıldı.

  1. foreverfatih

    foreverfatih Yeni Üye

    Merhaba Arkadaşlar.
    Öncelikle yardımlarınız için teşekür ederim [bravo]
    Ben Acer Aspire 5572ZNWXMİ laptop sahibiyim.
    Format atmak istiyorum. Bu benim ilk bilgisayarım olduğu için daha önce hiç format atmadım. Artık bende milli olmak istiyorum :lol:
    Laptoplarda Recovery diye bi olay varmış.
    Bana bilgisayarla birlikte 3 tane Cd verdiler.Vista Starter , Ön kurulum Cdsi (üzerinde sadece ön kurulumda kullanılır yazıyor) , birde tam hatırlayamıyorum şimdi ama source felan bişeyler yazıyordu.
    Bazı bilgisayarlarda hafızasında yer ayırıyormuş Recovery için ama ben disk yönetiminden girdim ve bende öyle bişey yok.
    Kısaca durumu özetledim.
    Nasıl format atıcağımı anlatırsanız çok sevinirim. En ufak bilgiye bile ihtiyacım var.
    Şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

  3. disasterus

    disasterus Yeni Üye

    merhaba,

    bendeki 5572 nin sorunu sesi çok az çıkıyor diğer modellerde ses doyurucu olurken

    maalesef bu model notebook da ses çok az çıkıyor. böyle bir problemle karşılaşan ve çözen arkadaşlardan yardım bekliyorum.
     
  4. sonyericssoncu

    sonyericssoncu Yeni Üye

    az çıkan sese ne gibi çözüm olabilir sence hadi bi yolunu buldun biraz yükselttin sonrada dicenki cızırtı yapıyo yapar tabi onun kapasitesi belli olmasa zaten kısık ses çıkarmaz
     
  5. disasterus

    disasterus Yeni Üye

    ben zaten sesi nasıl yükseltirim diye sormadım, + ne yapılabileceğini bilsem sormazdım.

    elinde bu model makina olupta aynı sorunu yaşayan varmı? varsa ne yapmış ( yetkili servise vermiş, kaderine razı olmuş, veya başka bi işlem yapmış) anlamında sormuştum...
     
  6. mesuth

    mesuth Yeni Üye

    Yok dostum aynı cihazdan bende almıştım, maalesef ben kaderime razı oldum ne yaptıysam olmadı. Ya aslında sorun değil benim derdim başka bu makinede. Tuş takımını hızlı kullanan bir kişi isen yandın. Seri yazmalara pek gelmiyor klavyesi. Aslında çok kullanışlı ve düzgün bir klavyesi var ama maalesef yazdığım herşeyi tekrar kontrol etmek zorunda kalıyorum. Çünki arada kaçan harfler oluyor. Özellikle de aynı harfe yada rakama ard arda basma durumum varsa. Örneğin; anne, saat, kaan, 100, 555 vs.
    anne - ane, saat - sat, kaan - kan, 100 - 10, 555 - 55 olması gibi
    bu tür kelimeler içeren yazıları hızlı bir şekilde yazmaya kalkın beni anlarsınız.

    Ama yine de cihazı çok seviyorum, derli toplu bir makine, atheros wireless var (hack işlemleri için), taşıması kolay, tuş takımı siyah, batarya ömrü yüksek, kasa üzerindeki mouse çok rahat kullanılıyor vs.vs.
     

Sayfayı Paylaş