Alman B Virüsü Nasıl Temizlenir

Konu, 'İnternet, Güvenlik ve Ağ' kısmında osmanyalcin1984 tarafından paylaşıldı.

  1. osmanyalcin1984

    osmanyalcin1984 Yeni Üye

    slm Arkadaşlar Alman B diye bir virüs var bilgisayardaki butün exe ve klasörleri siliyor bunun tek çözümü şuan bende ve tamamiyle kendi yapımımızdır lütfen emeğe saygı

    ilk önce kaspersky veya başka bir antivirüs programıyla bilgisayarınızı temizleyin virüs ün bulaştığı herşeyi silecektir korkmayın

    sonrada verdiğim Bat dosyasını çalıştırın herşey geri gelecektir.
    (Sadece C,D,E ve F sürcüleri için Hazırlanmıştır )

    Kolay gelsin



    http://rapidshare.com/files/103968772/a ... i.rar.html
     
  2. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Paylaşım için teşekkürler,Allah kimseye virüs nasip etmesin. :)
     
  3. herobesta

    herobesta Yeni Üye

    deniycem bakalım
     
  4. efe_mustafa

    efe_mustafa Yeni Üye

    abi ya dediğiniz gibi yaptım ama tekrar gelmdi oyunlar filan... ben mi yalış yaptım aceba??
     
  5. system

    system Yeni Üye

    mutlaka yanlıs yapmıssındır.. autorun_kill die arat googlede karsına cıkar mutlaka p bat dosyası okey.. yoksa bende calıstıgım sırkette sureklı makınalara bu yontemı kullanırım yhaneee dene okey..
     
  6. msnhacker

    msnhacker Yeni Üye

    İnş işe yarar yhaa yoksam ayva hesaına dönecek
     
  7. Proqen

    Proqen Yeni Üye

    sa öncelikle konu için teşkürker
    ama birinin bana acil yardım etmesi lazım arkdaşlar lütfen
     
  8. Tuncya_Sukan

    Tuncya_Sukan Yeni Üye

    Konu ne oldunu söylersen yardım ederiz
     

Sayfayı Paylaş