ALDIĞIM ACER AS5920G NOTEBOOK SORUNLARI

Konu, 'Acer Notebook' kısmında neslisahnur tarafından paylaşıldı.

  1. neslisahnur

    neslisahnur Yeni Üye

    26.07.2008 tarihinde Kastamonu Teknosa’dan 1 adet Acer AS5920G-6A2G16 MI notebook bilgisayar satın aldım.Yeni aldığım dönemlerde bilgisayardan bazı şikayetlerim olmaya başlamıştı.Ama pek önemsememeye çalıştım.Örneğin; çok çabuk ısınıyordu ve belli bir süre sonra kendiliğinden kapanıyordu.Programlarda kilitlenmeler oluyordu ve ctrl+alt+del tuşları ile çıkmak zorunda kalıyordum.Daha sonraları kilitlenmeler,programların ve ekranın çok geç açılması,bilgisayar kapatılırken de çok geç kapanması yine bilgisayar açılırken ve kapatılırken siyah ekran oluşması ve uzun süre bu şekilde kalması gibi olayları beni çok rahatsız etti.Elektriğe takılı olmazsa çalıştıramıyorum çünkü şarjı dolu iken bile hemen bitiyor,10 dakikalığına bile açık kalamıyor bilgisayar.Şarj aletinde de arıza olduğu kanaatindeyim.Telekom internet hizmeti açık olduğu halde internete girilemiyor.Bilgisayar kullanmak benim için bir işkence halini aldı.17.08.2009 tarihinde Kastamonu Teknosa aracılığı ile servise gönderildi.Tekrar elime ulaştığında maalesef aynı sorunların devam ettiğini gördüm.Servisinizi aradım,müşteri hizmetlerini aradım.Durumu izah ettim.Tekrar servise göndermeyi istemiyorum.Ben bu marka bilgisayardan hiç memnun kalmadım.Ve bu markadan uzak olmak istiyorum.Bu konuda kararlıyım.Acer bilgisayarımın yenisi ile değiştirilmesini dahi istemiyorum.Severek,isteyerek Acer bilgisayar aldım ama buna çok pişman oldum.Acer ‘ı hiç kimseye tavsiye etmem,başka marka bilgisayarlar alınabilir.Acer yetkililerinin benimle en kısa sürede irtibata geçip,mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.Sonuna kadar mücadelemi devam ettirme özelliğim var çok şükür.İnternet de basın-yayın olayı da bizler için hak aramada umut oluyor.Son sözüm;en kısa sürede benimle irtibata geçilip,bilgisayarın geri (iade) alınmasını ve fatura bedelinin tarafıma ödenmesini istiyorum.Saygılarımla…
    (Dikkatimi çeken, hakkınızda diğer firmalara oranla nekadar çok şikayet var.O firmalar çözümler üretmişler.Oysaki siz sanki size söylenilmiyor gibi umarsız davranmışsınız.Bu intibaınız sizin için çok olumsuz sonuçlar doğuruyor en azından bunun farkında olun.)

     

Sayfayı Paylaş