Acer Teknik Servis Tecrübeleri

Konu, 'Acer Notebook' kısmında rizxkon tarafından paylaşıldı.

  1. rizxkon

    rizxkon Yeni Üye

    Merhaba arkadaşlar bende acer 4920 Notebook var. Benim ekran 2 defa arızalandı. İlk servise TPM ye verdim. Forumdada paylaştım 30 günde bozuk notebook tekrar elime geçti. Ancak Nisan ayında ikinci kez servise verdim bu sefer sertech bilgisayara. İnanın 15 günde bilgisayarım geldi. Şu an hiç bir sorun yok.
     
  2. baysemih

    baysemih Yeni Üye

    merhaba arkasaş o sertech bilgisayar varya allah onun belasını vere 1 ay dolmamış cihazım birden kendi kendine kapandı ve ben cihazı gunde belki 1 saat bile açmayan bir kullanıcıyım hatta açmadığım günler bile oluyor evden işe işten eve zaten o yüzden netbook almıştım cihaz 10 gündür serviste bana denen şey cihaza su girmiş bırak suyu su tanesi bile girmedi o cihaza bu kadar palavracı bir servis olamaz herhalde birşey bulamadılar bahaneyi suya attılar zaten şikayetvar.com a girerseniz aynı bahaneyi başkalarınada attıklarını göreceksiniz.
     
  3. rizxkon

    rizxkon Yeni Üye

    ya bu elektronik eşya iş tamamen nasip işi hakikaten sony alıyor adam yüzü gülmüyor. Şu bir gerçek ki ACER kalitesi düşük ama dolaylı olarakta fiyatı. Yani adamlar ucuza veriyor nedeni bellli?
     
  4. mRocK

    mRocK Yeni Üye

    arkadaşlar bir markanın servis hizmetlerini veren firma yetersiz ise bu markanın kalitesiyle çok da alakalı değildir geçen yıllarda HP servisi de benzer problemler yaratıyordu bu HP kötü marka demek değildir. Servis hizmetlerinin kötü olmasının tek sebebi ülkemizde tüketci yasalarının diğer ülkeler kadar gelişmiş olmaması. Bu arada Acer'ın ucuz olmasının sebebi kalitesinin düşük olması anlamına gelmiyor size bir örnek geçen yıl yenilediği aspire serisinin tasarımını BMW yapmıştır. Ucuz olmasının sebebi ise seri üretim ile maliyeti düşürmek, örn: aspire serisindeki bir çok modelin kasası tıpatıp aynıdır ancak özellikler farklıdır.
     
  5. fthpkr

    fthpkr Yeni Üye

    arkadaşlar acer as5710g model pc min pili 5 dakika bile gitmemeye başladığı için servise götürmeyi düşünüyordum ve servisi aradım(ankara dekare).karşımdaki adam pillerin garantisi 6 ay dedi =) bende hayır yok öyle bişe dedim ve bana "öyle diyolar" şeklinde süper bir açıklama yaptı =) bende öyle demiyolar dedim ve bütün parçaların 2 yıl garantili olduğunu söyledim belgemde yazıyo dedim.adam bu sefer modelini sordu ben söyleyince tamam getirin dedi =) yorumu size bırakıyorum....

    kesinlikle servise güvenmeyin ve iyi niyetli olduklarını düşünmeyin.hakkınızı sonuna kadar isteyin.kolay gelsin..
     
  6. Uqr007

    Uqr007 Yeni Üye

    Bende Aspire 5920g model laptopumu Ankara Acer servisi olan DataPro'ya teslim ettim.Dvd/cd rom calısmıyordu fandan ses geliyordu.İnternetteki yorumları okuyunca doğru mu yaptım diye düşünmeden edemiyorum :D :D Neyse bende vereli 3 gün oldu.Acer'ın servis yorumları genelde İstanbul servislerinden olduğu için benden sonra laptopunu Ankarada servise verecek arkadaşlara yardım edebilmek adına laptopım elime geçince tecrübelerimi paylaşacağım...
     
  7. realemo

    realemo Yeni Üye

    Bazı markaların servisleri pil konusunda gerçekten zorluyor yenisini vermemek için.En basit bahaneleride pilin tüketim malzemesi olarak geçtiği ve garantisinin 6 ay olduğu ancak tüketici haklarında öyle demiyor :) benden tavsiye eğer ki servis kabul etmez ise mutlaka yasal yollara başvurun.
    Ayrıca birçok marka ile ilgili servisler konusunda tecrübem oldu.Şunu söyleyebilirimki hp pil konusunda hiç sorun çıkarmıyor.2. yılın sonunda bile pil değiştirdiklerini biliyorum.

    Saygılarımla
     
  8. realemo

    realemo Yeni Üye

    Bu arada Acer ın servis hizmetleri için anlaştığı son servis firması Sertech Allah a emanet çalışan bir firma.Ürününüz hakkında bilgi almak istiyorsanız firmaya ulaşmak neredeyse imkansız(Ancak istanbul da kapılarına giderseniz bilgi alabilirsiniz).Acer müşteri hizmetlerine de telefon ile ulaşmak çok zor.Ulaşsanız da ürününüz hakkında bilgi almak pek mümkün değil.
     
  9. teachersad

    teachersad Yeni Üye

    mrblar.
    22.01.2009 tarihinde, mavibilgisayardan acer aspire 5920g modelli laptop satın aldım.
    geçen gün laptop çeşitli sorunlar nedeniyle servise göndermek istedim. acer müşteri hizmetlerini aradım laptop servise göndermek istiyorum dedim. karşıma çıkan görevli ürünün seri nosu istedi verdim. ürünün faturasının fakslanmasını veya maille gönderilmesini istedi. bende ürünün faturasını maille gönderdim. aradan 2 gün geçtikten sonra maille gelen cevapta ürünün seri nosu fatura üzerinde yazılı olmadığında ürünün tamir etmeyeceklerini bildirdiler. yine müşteri hizmetlerini aradım beni 15 dakikada tlf oyaladıktan sonra bu tamir etmeyeceklerini ve ayrıca bu şekilde başkalarınınca dolandırıldıklarını söylediler.

    bana hem dolandırıcı mumalesi yapıldı hemde ürünüm garanti kapsamında olduğu halde tamir etmiyorlar.

    sıfır garantili aldığım laptop adıma faturalı ve fatura da laptop modeli, işlemcisi,ram, hdd vb tüm bilgileri yazılı ve satın alma tarihi yazılı olduğu halde bu muamele yapılıyor.

    nasıl bir anlayış bu. gerekeni yapılmazsa mahkeme gidecem.

    sakın acer almayın benim durumuma düşersiniz
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Garanti belgeniz yok mu?
     
  11. realemo

    realemo Yeni Üye

    Hangi firma faturaya seri numarasını yazıyor ki sizin faturanız için zorunlu tutuyorlar seri numarasını.Bence direk yasal yollara başvurun.Bu arada garanti belgeniz varsa çok iyi olur.
    Buna benzer durumlar ile çok karşılaştım.Eğer hakem heyetine başvurursanız o seri numarası bilgisayarınızda okunmasa bile işlem yapacaklardır.
    Bu arada Hakem heyetinin vereceği karar 850 tl üzerinde bağlayıcı olmuyor bildiğim kadarı ile.Ancak Acer Yetkilileri sizin konu hakkında ciddiyetinizi anladıklarında kesinlikle geri adım atacaklardır.
     
  12. followme

    followme Yeni Üye

    Eski bilgisayarım 3 defa fanı yuzunden garantiye gitti ve hic bir sorun hallolmamıstı. 2 sene dolduktan sonra da kendim yaptırmak zorunda kaldım. Sonra acer marka laptop aldım. Teknik servisten zamanında çok çekmiş olmama ragmen hic bir araştırma yapmadım. Sonucta fiyat ve kalite anlamında tercih edilesi bir marka. Artık bilgisayarı aldım şimdilik çok şukur bir sorun yok ama teknik servis olayını nolur nolmaz diye araştırıyorum. Şikayetci olan çok insan var ve her şikayeti okudukca moralim bozuluyor tabi. Bazı yerlerde de okuduğum kadarıyla acer da artık bu teknik servis şikayetlerinin onune gecmek icin bayagı bir yatırım yapmışlar ve hizmetlerini geliştirmişler. Sizlerin bu konuyla ilgili bir bilgisi var mı? Bakalım umarım gerçekten boyle bir çalışma vardır.
     
  13. realemo

    realemo Yeni Üye

    Acer bu yatırımı ne zaman yapmış acaba?Aylardır Acer sertech firması ile çalışıyor.Acer ın son zamanda yaptığı tek değişiklik müşteri hizmetlerinin telefonunda oldu bildiğim kadarı ile.Servis firmasını değiştirmeden acer ın bu anlamda başarılı olabileceğini sanmıyorum.Tabi sertech firmasınında kendilerini geliştirmesi mümkün.
    Bu arada sadece olumsuz yazılara takılmayın ve eğer forumda ararsanız neredeyse herkes her marka hakkında şikayetlerini yazıyor.Ülkemizde birkaç servis firması dışında sanırım çok da başarılı olan servis yok.
     
  14. followme

    followme Yeni Üye

    bir haber buldum, haberin detayları :

    Türkiye’de Pazar payını gün geçtikçe artıran Acer şimdi her gün çığ gibi büyüyen son kullanıcılarına daha iyi ve hızlı servis verebilmek için 2009 yılının başından beri yatırımlarını Müşteri Hizmetleri üzerine yoğunlaştırdı.


    Son kullanıcıların bekledikleri teknik desteğe daha hızlı ve kolay erişebilmelerini sağlamak için Acer İletişim Merkezini genişletti. 0 212 444 ACER ‘dan ulaşılabilen çağrı merkezinde şimdi kullanıcılar teknik servisteki cihazlarının durumlarını sorgularken aynı zamanda telefonda yazılım ve donanım desteği alabiliyorlar. Hızlı erişim için artırılmış hat sayısı ve kaliteli teknik destek için haftalarca eğitilmiş deneyimli personeli ile Acer İletişim Merkezi Acer kullanıcılarının her türlü soru ve sorununda artık ilk iletişim noktası.


    Acer Türkiye ayrıca onarım gerektiren arızalarda da kullanıcılarına bir teknoloji liderine yakışır hizmeti vermek için teknik servis yapılanmasını değiştirdi ve tüm alt yapılanmalarını aradan kaldırarak direkt Acer Yetkili Servisleri aracılığı ile müşteriye servis modeline geçti. Acer Teknik Servisinin bulunmadığı illerden de Acer ürünlerini kullanıcılarından kargo ile ücretsiz olarak alıyor ve onarım tamamlandığında tekrar gönderiyor.


    Acer, son kullanıcılarının daha hızlı , daha kaliteli hizmet alabilmeleri; soru ve sorunlarını karşılayabilmeleri için bütün teknik servis ve müşteri hizmetleri süreçlerini yeniden yapılandırdı. Artık kullanıcılar yazılım ve donanım desteğini en kolay şekilde alacak, şikayetlerine en kısa zamanda yanıt bulabilecek.
     

Sayfayı Paylaş