Acer teknik servis adresleri ve gerekli bilgiler

Konu, 'Acer Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. atherine

    atherine Yeni Üye

    merhaba
    1.5 sene önce acer aspire 8930g model bilgisayar aldım.yaklaşık 9 ay önce hoparlörden cızırtı gelmeye başladı 5.1 sistem var zarar görmesin diye normal ses ayarına geçtim 2 hafta sonra ses tamamen kesildi.şehir dışında bilgisayar bölümünde okuduğum için servise hemen gönderme şansım yoktu projeler dersler vs. usb lerde bazen sorun veriyordu bu iki sorunun yanı sıra bir de ekranın iç kısmındaki lekeleriyle içinin tamamen temizlenmesini talep ettim 3 gün sonra mesaj geldi cihazınız yapılmıştır diye.şehir dışında olduğum için hemen alamadım.aldım eve geldim ses cızırtılı ve 5.1 ses sitemine çeviremiyorum gümbür gümbür sesi olan bilgisarımdan doğru düzgün ses çıkmıyo ayrıca ekran temizlenmemiş tabi iç kısımda 3 gün sonra tekrar servise verdim bugün aldım seste cızırtı yok onu halletmişler sağolsunlar ama ses o kadar boğuk ki hiç birşey anlaşılmıyor ve 5.1 sistemine çeviremiyorum ses yine çok az ekran yine temizlenmemiş sanırım içide aynı şekilde aynı duruyor.acer yetkili servisi aradım tekrar servise bırakın dediler istanbulda oturuyorum okulum mersin tarsus ta.ürün değişimi talep ettim aynı sorunu 1 yıl içinde 3 defa veya farklı 5 sorun vermesi gerekiyormuş.ne ödemesi ne garanti süresi bitti ve ben şu an çok zor durumdayım en sonunda değişim yapmazsanız tüketici haklarına şikayette bulunacağım dedim ki yapacağımda.
    bilgisayarımdan çok memnunum ama servisi gerçekten berbat bunun kabahatide acerın kimse kusura bakmasın ama bu şartlarda herkese derim acer almayın
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    normalde kargo ücreti ödememeniz lazım.
     
  3. realemo

    realemo Yeni Üye

    Merhaba Sayın Saka,

    Acer tüm illerdeki resepsiyon noktaları ile anlaşmasını bitirdi.Şu an sadece merkez istanbul adreslerine kargo ile ürün kabulu yapıyorlar.Normalde kargo ile adresden kendileri aldırıyor ancak isteyen kullanıclar yurtiçi kargo ile ücretsiz olarak gönderimde yapabiliyorlar.

    Ancak sorun kullaıcı kaynaklı ise,garanti kapsamı dışında bir işlem ise kargo ücretini kabul etmiyorlar.

    İlk sayfadaki bilgileri düzenlerseniz iyi olur diye düşünüyorum.

    Saygılarımla
     
  4. Orçun Kaplan

    Orçun Kaplan Yeni Üye

    Merhaba arkadaşlar,

    Teknik servisle ilgili konularda bilgi sahibi bir arkadas arıyorum. Mayıs 2010 da kardesime 5739G model bir laptop aldım.. Yaklaşık 1 aydır kendi kendine kapanma sorunuyla karsılasıyorduk ve ısınma problemi oldugunu düsünüyorduk. Sanırım kendi kendine sürekli kapanmasından dolayı batarya problemi de yasadık. Bugun servise verdim makineyi.. Gün icinde aradılar ve klavyenin altında sıvı tespit ettiklerini ve makinenin tamamen garanti kapsamında kaldıgını batarya degistirmek istersek 140 dolar + KDV ve işcilik icin de 25 dolar + KDV istediklerini ve ödemenin havale yoluyla yapılması kosuluyla tamir yapılacagını soylediler. Ödemeyi tamir yapıldıktan sonra yapmak gibi birsey soz konusu degil diyorlar. Zaten 1 damla sıvı görünce bütün makineyi garanti kapsamından cıkarması beni sinirlendiriyor bir de ödemeyi yapmadan makineyi tamir etmemeleri üstüne tuz biber ekti. haklarımı ögrenebilecegim ve bu durumdan magdur olmadan kurtulabilecegim bir ortam arıyorum harıl harıl...

    Ocagınıza düstüm. Yardım edin lutfen....

    Not: Kardesim laptop a herhangi bir sıvı dökmedigini söylüyor...
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Sıvı teması tespit ettik diyorlarsa işiniz birazcık zor. Tüketici hakem heyetine gitseniz bilirkişi kendileri olacağından uğraşırsınız ama gene de şansınızı deneyin bence.
     
  6. alen_wolf79

    alen_wolf79 Yeni Üye

    ben ankarada öğrenciyim.. acer aspire 5739g marka laptopum var 3 ay felan oldu alalı.. bilgisayarım çok fazla ısınıyor ve kendilğnden kapanıyor açılırken sürekli normal olarak başlasın mı onarma mı yapsın die uyarıyla açılıor..beklemeye aldıktan sonra tekrar açınca pcyi mavi ekran çıkıyor pc kendine reset atıyor tekrardan ben ne yapmam gerekir beni yönlendirirseniz çok mutlu olrum ii çalışmalar..
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Vakit kaybetmeden servise vermenizi öneririm.
     
  8. sedereg

    sedereg Yeni Üye

    arkdaşlar bilgisayarı acram enter HDD Password isdyir ne yapmam gerekir bilginiz varmı şimdiden tşk ederim
     
  9. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Ne yazdığınız anlaşılmıyor.
     
  10. fasb

    fasb Yeni Üye

    Acer Servis Adana bence daha kaliteli durumda. hem hiçbir ücret ödemeden geliyorlar. arıza tespiti ücretsiz durumda.
     
  11. sacredblame

    sacredblame Yeni Üye

    Bugün itibariyle aradığım 444 22 37 numarasını her aradığımda aradığınız numara yanlıştır deniliyor.
     

Sayfayı Paylaş