Acer teknik servis adresleri ve gerekli bilgiler

Konu, 'Acer Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. eylem30

    eylem30 Yeni Üye

    SLM ARKADAŞLAR BENİMDE BİR SORUN VAR LAPTOPDA YARDIMCI OLABİLİRSENİZ SEVİNİRİM ACER ASPİRE6935 SERİSİ DOKUNMATİK EKRANDAKİ SES AYARI ÇALIŞMIYOR NE YAPMAM GEREKİYOR SES KAPALI EKRANI YANIYOR
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    sitemize hoşgeldiniz. Bütün sitelerde olduğu gibi bizim sitemizde de tamamı büyük harflerle yazılmaz.
    site-kurallari.php

    Sorunuzu küçük harflerle 6935g ile ilgili açılmış konuya yazınız. Bu konu teknik servis sorunları ile ilgili.
     
  3. eylem30

    eylem30 Yeni Üye

    slm arkadaş 6945 anlamadımm nereye yazmam gerekiyor tam olarak açıklarsan sevinirim
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

  5. blackwhitecarsi

    blackwhitecarsi Yeni Üye

    iyi günler bende acer aspire one war windows xp kurdum driverlarını yukledim bilgisayarı yeniden baslattım baslamadı ben kapattım sonra acılmadı bidaha bilen varsa yardımcı olabilirmi acill ???????
     
  6. salcano

    salcano Yeni Üye

    Bursa Servisi kapandı, bilginiz olsun.
     
  7. dilsad

    dilsad Yeni Üye

    Acer teknik servise teşekkürü borç biliyorum...ASPİRE 5520 model laptopumda kendiliğnden kapanma sorunu oluştu,teknik servise telefonla ulaştım,kargonun alması tamir süreci ve teslimat sadece 2 haftayı buldu,fandaki problem giderilmiş ve bana ayrıntılı bilgi de sunulmuş...üstelik söylenenin aksine kargo ücreti alınmadan...tabii ki hepsi garanti sürecindeydi.TEŞEKKÜRLER ACER [alkis]
     
  8. fearlesmafia

    fearlesmafia Yeni Üye

    bu sitenin yapımında emeği geçen herkese teşekkürler, ben acer'in aspire 5739g P(i)C(ini) (aldığım güne lanet olsun) aradan 1 hafta geçtikten sonra müzik veya video açtığımda bilgisayar reset atıyordu virüsten şüphelendiğim için servise yollamadım bir kaç kez format attım düzeldi ama aradan belli bir süre geçtikten sonra sorun aynen devam ettmeye başladı.aradan bir aydan fazla zaman geçti servise yolladım 30 iş günü içerisinde elinize ulaşır dediler. aradan 44 gün geçti bilgisayar elime ulaştı 30 iş gününe bakılırsa bilgisayar 42 günde ulaşması lazım bimeksten aldığım bilgiye göre.. öğrenci olduğum için bilgisayar bana çok lazımdı, sevisi defalarca aramama rağmen açan olmadı ve bu bilgisayar yüzünden 1 dersten kaldım, bilsem ki dünyada sadece acer marka bilgisayar var ölsemde almayacağım. ailemde ne kadar insandan varsa hepsine anlatıyorum bu olanları, arkadaşım dell marka bilgisayar aldı sorun vardı sevisi aradı 4 gün sonra servisçi eve gelip yaptı, akrabam toshiba aldı sevise yolladı 2 haftada geldi.. ben hiçbişeye yanmıyorum kaldığım derse yanıyorum acer yetkili servisine mail attım sonuç alamadım aradım sonuç alamadım... bilgisayar alacak arkadaşlar varsa bence bilgisayarın özelliğinden çok servisinin işleyişine baksın...
     
  9. realemo

    realemo Yeni Üye

    İstanbul - Avrupa Talatpaşa Mah. Emirgazi Caddesi No: 3 Kağıthane, Okmeydanı
    İstanbul - Asya Kayışdağı Yolu Cad. Bilgi Plaza No: 111 Kat 1 K.Bakkalköy, Kadıköy
    İstanbul - Asya Eğitim Mah.Poyraz Sok. Öğün İş Merkezi No: 16/A Hasanpaşa, Kadıköy
    Ankara - Merkez Öveçler Ata Mahallesi 2. Cadde No: 119/21 Dikmen, Çankaya
    İzmir - Merkez Mürselpaşa Bulvarı 1266 Sokak No: 6, Basmane
    Adana - Merkez Reşatbey Mah. 5 Ocak Cad. Karakayalı Apt. No: 32/A, Seyhan
    Antalya - Merkez Kışla Mah. Şehit Binbaşı Cengiz Taytunç Cad. Demircioğlu Apt. 37. Sok . No: 1/C
    Kayseri - Merkez Sahabiye Mah. Boylar Sok. No: 11/4

    Cevapları okurken tam listeyi göremedim o yüzden ekledim.Önceden yazan olduysa kusura bakmayın.Ayrıca acer servislerinin(Resepsiyon Noktaları) bulunmadığı bir ildeyseniz firma yurtiçi kargo ile ücretsiz olarak ürünleri kabul ediyor.Zaten kanunende eğer sizin bulunduğunuz bir ilde ürünün teknik servisi yoksa en yakın şubeye yada merkezine ürünü ücretsiz olarak kabul etmek zorunda.
    Birde önemli bir not iletmek istiyorum.Aldığınız ürün arıza yaptıysa ilk 30 gün içerisinde aldığınız yere ürünü teslim ederek ürünün iade/değişimini isteyebiliyorsunuz.Ancak eğer ürünü bir şirket adına kestirdiyseniz o zaman devreye Ticaret hukuku giriyor ve ilk 30 gün hakkınız kalmıyor.Yani firmanın insafına kalıyorsunuz yada mahkemenin :) kaynak :Acer MHZ.
    Saygılarımla
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    teşekkürler güzel bilgiler
     
  11. ozeryayalar

    ozeryayalar Yeni Üye

  12. n_snyc

    n_snyc Yeni Üye

    merhaba arkadaslar size acer servis ile basıma gelen bir olayı anlatıcam .. daha önceden basına gelen varmı yada bana nasıl bir yol göstere bılır ....
    28 ocak 2010 tarhnde Acer bılgısayarımı ekranından yasadıgım sorun yuzunden garantıye gonderdım ve tam 30 iş günü dolduktan sonra bana teslimatı yaptılar.. kargo kutusunu actım ılk eksik olarak power kablosunu koymayı unutmuslar nese dedım ve bılgısayarımı ıncelemeye devam ederken kasanın tam oturtulmadıgını bır kısmının dısarda bırakılarak vidalanmıs bir şekilde gordum (aklıma ılk gelen acele edilmiş 29.iş gününde işe başladılar sanırım) onada ses cıkartmadan bılgısayarımı baslattım bunca seye ragmen baska bır sorun olmasın derken acılan bılgısayarın ekranına bakarken garantıye gonderme sebebım (ekran problemım) aynı sekılde devam edıyor ... servisi aradım ama beni tatmin edicek hiçbirsey söylemediler ...
    evet arkadaslar bu konu hakkında bana ne tür tavsiyelerde buluna bılırsınız... şimdiden herkese cok teşekkür ederim ... [imdat] [imdat] [imdat]
     
  13. realemo

    realemo Yeni Üye

    Ürünü size 30iş gününde göndermiş olmaları sanırım birşey değiştirmez.Arızaların aynen devam etmesi hatta farklı sorunlarında oluşmasından dolayı sanırım hakem heyetleri sizi haklı bulacaklardır.Ancak hakem heyetlerinin kararları 850tl ye kadar bağlayıcı olduğundan firma iade/değişim talebinizi karşılamayabilir.

    Bence önce iyi niyetle değişim/iade talebinizi iletin.Eğer kabul etmezlerse yasal yollara başvurabilirsiniz(mahkeme 1 ila2 yıl kadar sürebilir)

    Yada 3. seçenek tekrar tamir için firmaya ürünü gönderebilirsiniz.
     
  14. likaplee

    likaplee Yeni Üye

    Merhaba Arkadaşlar
    Acer Extensa 5635G-652G25MN marka ve modelli laptopu Hepsiburada.com adresınden aldım. Ürün elime 8 martta ulaştı ve cihazı evde buyuk bır hevesle actım sarj cıhazını taktım ,power tusuna bastım ekran gümlemiş.Yani ekranın sağ tarafında kırık var ve mürekkep dağıtmış. Ürünü firmaya degısım formu doldurarak hemen gerı gonderdım 10 Martta ellerıne ulasmıs kendılerının arıza,ıade degısım departmanlarında 15 gun duran ve durumu hakkında bılgı verılmeyen cıhaz bugun elıme gectı. Kargocunun yanında actıgım kolı aynen bana gerı gonderılmış. Uzerıne ekran kırık garantıyı kapsamaz urun degısım yapılamaz vs.. Şimdi kaldım ortada ne Hepsiburada.com sahıplenıyor nede kargocuya bırsey dıyebılıyorum. 1100 tl verdigım cıhaz ole duruyor ne yapacam şaşırmış durumdayım, İlk ürünü aldığımda kutuyu kargocunun yanında açmadığıma çok yanıyorum, açsaydım tutanak falan birşekilde birinden alırdım karşılığını şimdi ürün bende patladı. Ekran fıyatına bakıyorum 200 dolar orjınalı hadı aldım dıyelım Acer servısının durumunu anlatmıssınız ıcler acısı ne yapmalıyım arkadaşlar fikirlerinizi yazarsanız mutlu olurum
     
  15. teachersad

    teachersad Yeni Üye

    mrblar.
    22.01.2009 tarihinde, mavibilgisayardan acer aspire 5920g modelli laptop satın aldım.
    geçen gün laptop çeşitli sorunlar nedeniyle servise göndermek istedim. acer müşteri hizmetlerini aradım laptop servise göndermek istiyorum dedim. karşıma çıkan görevli ürünün seri nosu istedi verdim. ürünün faturasının fakslanmasını veya maille gönderilmesini istedi. bende ürünün faturasını maille gönderdim. aradan 2 gün geçtikten sonra maille gelen cevapta ürünün seri nosu fatura üzerinde yazılı olmadığında ürünün tamir etmeyeceklerini bildirdiler. yine müşteri hizmetlerini aradım beni 15 dakikada tlf oyaladıktan sonra bu tamir etmeyeceklerini ve ayrıca bu şekilde başkalarınınca dolandırıldıklarını söylediler.

    bana hem dolandırıcı mumalesi yapıldı hemde ürünüm garanti kapsamında olduğu halde tamir etmiyorlar.

    sıfır garantili aldığım laptop adıma faturalı ve fatura da laptop modeli, işlemcisi,ram, hdd vb tüm bilgileri yazılı ve satın alma tarihi yazılı olduğu halde bu muamele yapılıyor.

    nasıl bir anlayış bu. gerekeni yapılmazsa mahkeme gidecem.

    sakın acer almayın benim durumuma düşersiniz
     
  16. yakupbey

    yakupbey Yeni Üye

    s.a arkadaşlar bende acer aspire 6930g marka laptop var aldığımdan 15 gün sonra ekran manyak gibi titremeye başladı gecer dedim 7 8 ay oldu hala geçmedi yeniden sistemi yüklüyom 5 6 gün sonra gene aynı sorun bana acil yardım garantiye nasıl göndereceğim erzincanda yaşıyom servisi yok burada
     
  17. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Acer müşteri hizmetleri ile görüşüp kargo ile gönderiniz.
     
  18. deha58

    deha58 Yeni Üye

    acer notebook servisi ile git gel bağdat yapana kadar dışarda www.dehanotebook.com yaptırırım daha iyi
     
  19. tosga

    tosga Yeni Üye

    sayın realemo yardımlarınızı görünce şaşırıyorum ve size çok teşekkür ediyorum. her konuda ne yapmam gerktiğini ve nasıl davrancağımı hep sizin yardımlarınızla aldım....gerçekten bunu yapmak zorunda değildiniz değerli zmanınızı ayırdığınız için tekrar teşekkür ederim.... [alkis]
     
  20. Sephiroth

    Sephiroth Yeni Üye

    Sayın arkadaşlarım;

    Sizler ne düşünürsünüz bilmiyorum ama bende bilgisayar sektorunde kendi işyerim olan bir vatandasım ve acer makınaları cok sattım. Acer bilgisayarlar aslında cok güzel makınalar fakat teknik servisliğini üstlenen firma hiçte markaya yakısan bir firma değil.

    Geçtiğimiz sene içinde 21 aralıkta cihazı garantiye gondermeme ragmen mart sonunda zorla parla iadesini alabildim.Bilgisayar alacağınız zaman satış sonrası servis ilkesini dikkate almanızı şiddetle öneririm.Sadece benim basımamı geldi diye düşürken bir çok müşterimin,özelliklede teknoloji marketlerden alınan cihazlarda teknik destek verilmediğini gormus bulunuyorum.

    Ben basımdan gecen bir tecrubeyi sizlere nakletmeyi gorev edinirken bu elestirimin markayla herhangi bir alakası olmadıgını,teknik destek veren firmayı elestirdiğimi belirtirim.
     

Sayfayı Paylaş