Acer Recovery Hata

Konu, 'Acer Notebook' kısmında yakup0993 tarafından paylaşıldı.

  1. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    öncelikle herkese yardımları içn şimdiden teşekkürler..

    sorun:
    Acer 5920G laptopum var ve 1.5 - 2 ay civarı önce garantiye gitti(sıvı dökülmesinden..) ve sömestr tatiline girdiğmz gün aldım..
    neyse geldi dün geceye kadar güzel güzel kullanıyordum..Ama anti virüsü sildğm içn virüs girdi ve birçok dosyamın karıştıgı
    için recovery yapmak istedim.

    Ama ilk önce dolarken 0x00 gibi başlayan bi hatayla karşılaştım..
    Daha sonra denediğimde ise Type Mismatch hatasıyla karşılaştım.. Ve dün gece zorunlu olarak xp yükledim.birde bu hatayı masaüstü bilgisayarımdan araştırdım ve biostaki bi ayarla ilgiliymiş(type mismatch) bi sitede biosta recovery at bottom seçeneğini enable edin diyordu ama öyle bir seçenek yok..neyse
    şimdi ben bu recovery yi xp de çalıştırmak için yapılması gereken işlemleri yapıcam bugün..Ve yine çalışmazsa ne yapmalıyım vistaya dönmek için?

    herkese iyi günler
     
  2. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    bu hatayı veriyor suan %16 da takılıyor.. recovery dvd m de yok napcam..

    restore failed - reason 0xd000000d.
    click ok to restart the computer
     
  3. axelrudipell

    axelrudipell Yeni Üye

    Anlattıklarından anladığıma göre; ya recovery (imaj) dosyası bozulmuşolabilir yada harddiskin arızalanmış olabilir..
    eğer elinde harddisk test programın varsa onunla bi dene diyeceğim bu zor olur.. yada recovery unutup hddyi tamamen biçimlendir ve xp kurmayı dene..

    Eğer kuramazsan hdd kesin arızalı demektir..
    En yakın servise gitmen gerekir..
     
  4. yakup0993

    yakup0993 Yeni Üye

    xp driverları falan vardı bende c ve d ye format attım xp sp3 yükledm suan sorunsuz kullanıyorum..
    vistaya dönmek istersem driverları indiricem ama kota malum bidahaki aya indirebilirim ancak..
    bende 3 tane orj. vista dvd si var zaten
    istedğmi kurarım ilerde diye düşünüyorum..recovery bölümünü ellemedim biçimlendirmedim.. ama ilerde( inşallah olmaz ama..) teknik servise işim düşerse bu recovery işinide söyleyeceğim..cünkü servise gittimi 1.5 ay gelmiyor :D o yüzden böyle küçük bi sorun yüzünden götürmeyeyim..

    neyse ilgilendiğin için teşekkürler..

    iyi akşamlar
     

Sayfayı Paylaş