Acer notebooklarda recovery dvd'si oluşturma ve geri yükleme

Konu, 'Acer Notebook' kısmında saka tarafından paylaşıldı.

  1. Haaalitt

    Haaalitt Yeni Üye

    güvenli kipte çalıştırıncada şu hatayı veriyo yine açılmıyo : Load INT15 driver error at X:\int15.sys
     
  2. Headquarters

    Headquarters Yeni Üye

    1. Sistem Kurulum DVD'inizle bilgisayarınızı başlatın,
    > Onarım'ı seçin,
    >> Komut İstemi'ni seçin,
    2. pqservice bölümüne gidin ve "d2d32.exe"yi çalıştırın,
    3. "restore from backup hardisk"i seçin.
    Not: pqservice gizli olmamalıdır.


    KAYNAK
     
  3. moontego

    moontego Yeni Üye

    slm arkadaşlar; öncelikle herkese sorunlarında kolaylıklar;
    bu işlerde iyi olup ve yardım etmek için zaman ayıranlarada sonsuz teşekkürler..

    bu başlık altında bende bilgi edinmeye çalışıp vista yüklü ve c - d olarak iki partitionlı acer 5920 pcmden recovery dvd oluşturmayı deniyordum...
    forumda belirtildiği gibi partition menager ile c: deki gizli bölümü bulmaya çalışırken;
    partition maneger ile c: deki sistem adını 07 ntfs olarak değiştirdim ve uygula dedim...
    ve tabi kullandığım vista c: de kurulu :)
    pc kitlendi; baştan başlattım... mavi bir ekran çıktı ve sistemin açılamadığını söyledi.. c: diski göremedi ve vista başlamadı yani.
    daha sonra;
    xp boot cd ile başlattığımda; eski d: diskimi c: ntfs olarak ; c diskimide tanımlanamayan biçimde e: disk olarak gördü..
    bende partition magicle tekrar düzeltebilirim düşüncesiyle eski d: şimdi c: gözüken diske xp kurdum.
    xp sadece kurulu olduğu eski d: şimdi c: olan diski gördü.

    ve partition magici çalıştırdım program eski c: sürücümü e: olarak gördü ve sistem adını düzelttim ve dosyaları kurtardım..
    şidi pc mde c: ve e: sürücüleri var; dediğim gibi c: eski d: sürücüsü - e: eski c: sürücüsü aslında..
    (sadece sorunumu anlayan biri varsa yorum yapsın çok mutlu olcam :)

    ben şimdi diski formatlamadan ve yeni sistem kurmadan eski vista yı nasıl çalıştırırım.. :)

    böyle bir durum olacağını belirtmek için paylaşmak istedim; ayrıca ilginiz için şimdiden eşekkürler....
     
  4. okkaann

    okkaann Yeni Üye

    s.a arkadaşlar. aspire 5602 cihazım var. ctrl+alt+f10 yaparak formatını attım. dvd si yok elimde. ve kendi kend,ne attığı format sonucunda, bilgisayar açılırken, alaunch.exe hatası veriyor. alaunch önemli birşeymi? ne yapmam gerekiyor arkadaşlar? önceden de bu şekilde bilgisayarı fabrika ayarlarına geri götürmüştüm ve bir sıkıntı çıkmıyordu, şimdi yeniden kurulumunu yapmıyor. sadece windows u kuruyor okadar. orbicam ı bile dışardan yükledim. acilen yeni bir pc alma imkanım yok ama öğretmenim ve bilgisayar elim kolum neredeyse. lütfen yardımcı olun. şimdiden herkeze teşekkür ederim. özelliklede site çalışanlarına...
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    alaunch anladığım kadarı ile acer launch manager programı. Bence eskisini kaldırıp yeni sürüm kurarsanız düzelecektir.
     
  6. okkaann

    okkaann Yeni Üye

    acer-f28/acer-notebooklarda-recovery-dvd-si-olusturma-t2513.html

    burdaki konu benim sorunumu halledermi arkadaşlar? recowery yok oldu. geri yüklemeyi eksik yapıyor. ctrl+alt+f10 ile attığım formattan sonra 16 basamaklı bir yükleme oluyordu. driwerler ekleniyordu. şimdi o olmuyor. hatalar veriyor. elimde recowery cd leride yok. ne yapıcam arkadaşlar bi çözüm lütfen...

    bu arada alaunch.exe yi yüklediğim halde sorun devam ediyor.
     
  7. yhan

    yhan Yeni Üye

    dostum anlatsanda bendede aynı sorun var yardımcı olsan
     
  8. vesvese

    vesvese Yeni Üye

    Gerekli aciklamayi özeline yazdim.
     
  9. suysal76

    suysal76 Yeni Üye

    merhaba bu kurtarma diski için o kadar uğraştım her seferinde bir dvd yazdı ikincisini yazmadı win 7 yükledik şimdi wireles çalışmıyo çözüm varmıdır acaba lütfen yardım
     
  10. acura_rsx

    acura_rsx Yeni Üye

    Arkadaşım ben Paragon programında disk wiev tıkladığımda hata veriyor :((
     
  11. yavuz83

    yavuz83 Yeni Üye

    Arkadaşlar bende acer aspire 4710g var. Daha önce 9 adet recovery cd hazırlamıştım iki sferde problemsiz olarak bu cd lerden bilgisayarıma geri yükleme yaptım. Şimdi ise bu 9 adet cd yi dvd olarak yeniden hazırlamak istiyorum şöyle bir problem çıkıyor. Recovery management i seçip yedekle sekmesinden "Tam" tıklayınca 25 GB bir alan istiyor ve dvd de yeterli alan yok uyarısı alıyorum. Diski yazdır sekmesini seçtiğimde "Fabrika varsayılan diski oluştur" tıklayınca çıkan menüde ; yazdırmak için 9 adet cd veya 2 adet dvd gerekmektedir yazıyor. Alttada ISO 9660 yönetmeliklerine göre recovery cd yapmak için dvd en fazla 4 GB olmalıdır yazıyor. elimde iki dvd var biri 4,7 GB diğeri 1.4 GB, ikisinide kabul etmiyor. Bende 4,7 GB lik dvd yi yazıp silerek 3,90 GB yaptim yine olmadi. Normal CD kullansam oluyor ama ben neden 9 adet cd barındırayım, bunu DVD yapmanın bir yolu yok mu? Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Sağolun sağolun.
     
  12. yalin2001

    yalin2001 Yeni Üye

    acer aspire 7535G bir dizüstü bilgisayara sahibim.Bilgisayarı çocuklar oynarken sanırım programını silmişler.Daha önce bir arkadaştan yardım almıştım.o arkadaşım,Alt+F10 formülünü söylemişti başarılı olmuştu.ancak şimdi bu formulü defalarca deneme rağmen orjinal proramı yükleyemiyorum.elimde iki adet CD var .biri Wndows7 CDsi diğeri, Acer Upgrade DVD yazan CD.şimdi orjinal programı nasıl yükleye bilirim.Windows 7 kuruyorum.şu an zaten kurulu bu bahsettiğim CD taksam bu sefer masüstünü bir şey kaplıyor bilgisayarla çalışamıyorum.bu konuda yardımcı olurmusunuz.
     
  13. mayamiasi

    mayamiasi Yeni Üye

    Arkadaşlar bisüre önce HDD arıza yapıp degiştirdim sonra neme lazım dedim elimdeki recoveri dvd mi bilgisayara yedekledim lakinki gelelim meselenin özüne recoveri dvd im de çizildi ve yükleme yapmıyo. şu ana kadar en az 5-6 kez bilgisayardaki yedegi nero ile yakmama ragmen. Boot eder iken ilk dvd gibi recoveriy başlamıyo. Ve normal açılıyo biosta açılış dvd. Ne yapmam lazım ? acer aspirie 5630 kullanıcsıyım. ŞİMDİDEN SAĞOLUN.
     
  14. cunior_19

    cunior_19 Yeni Üye

    MERABALAR ACER ASPİRE 5741G BİLGRM VAR 3 ADET RECOVERY CD YAPTIM VE BİLG.IMA FORMAT ATMAK İÇİN FABRİKA AYARLARINA GİR SEÇENEGİNİ KULLANDIM HER ŞEY GUZEL DEVAM EDİYORDU DİL SEÇİMİNİ YAPTIM RECOVER-CD-1 İ TAKTIM FORMATIN %48 İNDE RECOVER-CD-2 Yİ İSTEDİ ONU DA TAKTIM %100 DOLDU TAM HERŞEY SUPER DERKEN Bİ UYARI ALDIM DÜNYAM YIKILDI UYARI AYNEN ŞU "diskte bu işlem tarafından gerekli geçici dosyalar için yeterli alan mevcut değil" :cry: BİLMİYORSAN BİR BİLENE SOR DEMİŞLER BENDE SORUYORUM BİLENLERE NE YAPACAĞIM BEN YA [director]


    --------YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN ARKADASLAR FORUMU BAŞTAN BAŞA OKUDUM Bİ ALLAH'IN KULUNUN BASINA GELMEMİŞ BOYLE Bİ SORUN NE YANİ Bİ BENMİ MALIM BU FORUMDA HADİ KURTARIN BENİ BU UTANNÇTAN ARKADASLAR :cry:
     
  15. kaisersooze

    kaisersooze Yeni Üye

    bundan 15 gün önce ACER ASPİRE 5033 WXMi amd turion 64 lük dizüstü bilgisayarımı format atılması için bilgisayarcı bir arkadaşa verdim saolsun yapmış etmiş ama sorun şu:

    bilgisayarın içinde recoverysistem diye birşey kalmamış yani eskiden 000000 şifresiyle girip fabrika ayarlarına geri döndüğüm olayı silip atmış ne C de ne de D bu sistemin esamesini bulamıyorum

    şimdi ben bu sorunu nasıl ortadan kaldırabilirim ya da ne yapmam lazım bilen varsa bana ulasabilirse sewinirim hatta özelden cep tlf yazarlarsa arayabilirim (arama bedava :))

    şimdiden teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş