Acer Leptop Alanlar Dikkat Teknik Servis Tamamen Berbat

Konu, 'Acer Notebook' kısmında devil_54 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    Acer Leptop Alanlar Dikkat Teknik Servis Tamamen Berbat
    Acer 5520G Marka Leptop aldım 4 ay oldu sorun cıkarttı son xp yukledıkten sonra driver lerden sadece ekran kartı kurulmuyordu kurulur gıbı yapıyor kurulum son asamaya geldıgınde mavı ekran cıkıp anında kapanıyordu leptop
    son yukleme yaptıkdan sonra bırdaha hıc acılmadı ve bu yuzden garantili diye Tpm teknolojiye gönderdim 2008'in 5,ayının 26 sında ellerine ulaştı Ana kartta sorun var dedıler Ana kart degısecek dedıler 2008 /05 /27 sinra acer fabrikasına fırmasına sipariş verdik dediler ve teknik servisi aradıgımda ana kartınız değişimde bekliyoruz ne kadar surer diyorum ve aldımgı cevap fırmanın gondermesıne gore 3 hafta ile 5 hafta suruyor dedı parcanın gelmesı kendı ellerınde kalmamıs bana göre ellerinde kesinlikle parcada yoktur internetteki arastırmalarımdan dolayı dıyorum
    yani anlayacagınız almadan ıyı dusunun fiyat bakımından cok ıyı ama teknık servısı bu sekılde olursa cok sıkıntı yasayacagımız bellı yani turkıyede resmen mılletı parası ıle resıl edıyorlar kımsede sesını cıkartmıyor adamlar doymus utanmadan ben bekleyemem 3 5 hafta deyınce ıstersenız yapılmadan yollayaım leptobunuzu dıyorlar ama hıcbır ıslem yapılmaz dıyorlar.Adamlar doymuslar mılletı ellerınde oynatıyorlar acerın tek turkıye teknık servısı garantı dahılınde olanlar ıcın herhalde sadece tpm teknolojı var baska fırma bulamadım ben telefonla ulasmaya calısanız cok zor cıkıyorlar telefona bır aramada en az 10 dakıka bekledıkten sonra bırı cıkıyor oda sansınız varsa cıkıyor bazen bekle bekle kımse cıkmıyor ınternette arastırmanızı yapın bakın sıfır cızıkle yolladıgınız urun nerdeyse parcalanmıs halde gerı yolladıkları bıle oluyor benım leptobum 4 aylıkdı gozum gıbı baktıgım leptobumda bır tane cızık yoktu orjınal kutusunda gonderdım dırek orda ustunde cızık var ekranda cızıkler var lekeler var dıye not dusmusler aradım benım yolladıgım leptopda ole bısey yoktu aldıgım cevap bız kendımız bızzat cızmıyoruz teslım alan kısı leptobu ıncelıyor gorudgunu yazıyor dedı ben ınanmıyorum baskasının kasanını sızın kendı kasanız dıyede yollaya bılırler haberınız olsun turkıyede bu adamlara kımse dur demedıkce bızde bu sekılde ugrasmaya devam ederız
    Kısaca garantım var sorun oldugunda yenısı alırım bırebır degısmı garantısı var felan fılan hepsı palavra bı arayın bakım ole bırsey varmı leptopda bıre bıre degısım olması ıcn bır parcanın servıste 5 defa degısmesı gerekıyormus daha bılmeıgınız gızlı neler cıkar kım bılır adamlar kendılerı bırseyler uyduuruyorla herhalde bılmem vallla bu sekılde mılletı madur bırakanların allah belasını versın aldıkları kazandıkları paralarda haram zıkkım olsun bogazlarında kalsın
    Buyrun Ne Gibi Sorunlarla Karsılasılmıs BU Sıteden okuyabılırsınız BUYUN LİNK http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-8759-0-0.html
     
  2. The Wind

    The Wind Yeni Üye

    Geçmiş olsun,maalesef ülkemizde bu tip sorunlar çoğu markada olmaktadır.Üzücü bir durum fakat gerçek.
     
  3. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    30 iş günü içinde temin edemezlerse yenisini isteyebilir ya da paranızı geri alabilirsiniz.
    15 günü geçen tamir sürelerinde size yedek notebook vermek zorundalar.
     
  4. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    valla Ben aynısın hepsını soledım Teknık servıstekı kısılere 15 gun ıcınde tamır olmassa bana leptop vermenız gerekmekte dedim evek ole bısey var ama acer yetıstıremıyor herkese vermeye leptop bız sızın ıstegını yurt dısına acer fırmasına yolluyoruz onlarda kabul ederlerse ancak bızde verebılıyoruz dıye cevap aldım ya dedım 5 hafta mılletı beklettınız 5 ayda benı bekletecenız herhalde ben 5 gun bıle beklemem dırekt resmı yolla basvururum dedım tabı o sızın hakkınız bıs sıze yonlendırme yapamayız robot gıbı aynı seylerı soluyorlar telefondakı kısıler leptobun degısmesı ıcınde musterı temsılcısını demesıne gore her parcanın yada ana kartın 5 defa servıse gıdıp gelmesı gerekıyor degısıme gıtmesı ıcın ama belkı sızın 30 dedıgınız ola tatıl gunlerını cıkarak 30 iş gunu oluyor ama adamlar onu bana 33 gun dıye soledıler herkes kafasına gore bıse sey soyluyorlar yanı bır dur demedıkce bunlar herkesı boyle surundurmeye devam ederler Bu Konularda Gonullu Avukatlık yapacak arkadaslar lazım bıze bızım gıbı madur durumda kalan bırakılan kısılerı savunacak bu adamları yok edecek kısıler lazım bu admların bu ıslerı hıc yapmamaları lazım yapacaksalar adam gıbı kımseyı madur bırakmadan yapmaları lazım o zaman herkez sovmezz ove....
     
  5. VviperV

    VviperV Yeni Üye

    benim simdi as 5520G war bundan önce aspire 5100 wardı pc kendini kilitlemişti aynen tpm teknolojiye yolladılar . aradan 1 bucuk ay geçti bana dediler urunun seri no gorunmuyo siz gondermeden bişey yapamayız musteri temsilcisine falan basvurun falan dedi bende hiç takmadım bana hiç telefon ve mail gelmemiş gibi teknosayı aradım dediler takip edicez 3-4 gün ust uste aradım sonra dediler gelin yarın iade çekinizi verelim çeklede işte ustune biraz para katıp AS 5520G aldım yani 30 azami iş gununu geçerse servisi takmayıp direk satın aldıgınız yere basvurun :)
     
  6. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    Valla www.pcdepo.com dan aldım Tpmeye yolladıktan sonra aradım pcdepoyu dedım bakın sızden aldıgım leptop arıza yaptı sızın sıtenızde acer arızasını aradım tpm yı gostermısınız oraya yolladım dedım ama bu tpm adam gıbı ıslerını yapmıyorlar dedım sız bıraz hızlanrırmısınız dedım orayı arayıp bı solesenız bızım musterımız yanlıs yapmayın buna dıye
    bızımle alakası yok bız sadece satıcıyız acer ın teknık servısı onlar bızım boyle bırsey yapma sansımız yok dedıler bakalım ne olacak beklıyorum hala ne arayan ne soran var 15 gun doldugu gıbı leptop ıstıcem aynı ozellıklerde tabır olana kadar bakalım onu vereceklermı onu vermesseler hıc beklemeden gıdecem mahkemeye verecem kesın kafamı bozdu bunlar artık ne kadar buyuk kucuk fırmada olsa mılletı surundurup yıldırarak peslerını bıraktırmaya calısıyorlar ama ben bırakmıcam baslarına baya bı bela olacam kafayı bozdum delırmek uzereyım yanı bunun gıbı serefsız fırmaların bu sekılde calısmaları benı delı edıyor artık kımsede dur demıyor demedıkcede herkesı surundurecekler bunlar :evil:
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Konu dışı / yazılarında hiç nokta ve virgül yok. Okumak ve anlamak çok zor oluyor.

    dayanabildiğim kadarı ile acerla yedek notebook işini konuştun. Eğer telefon görüşmesini kaydettiseniz çok işinize yarar. Kaydetmeseniz bile 15. günden sonra hakem heyetine başvurabilirsiniz.
     
  8. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    sagol arkadasım yardımcı oldugun ıcın. iş mahkemeye kalırsa telefon konuşmalarını telekomdan alabiliriz herhalde bakacaz artık.
     
  9. nesetweb

    nesetweb Yeni Üye

    Arkadaşlar bir çok arkadaşımızın yazısını okudum.Teknik servis anlamında bahsettiğiz servis sorunları hakkında bir kaç bilgi vereceğim.

    Kendim Casper firmasının teknik servisi sorumlusuyum.Casper firmasıda aynı Acer gibi temsilcilik vererek teknik servislerini oluşturuyorlar.Parça değişimlerinde kesinlikle hangi şehirde olursanız olun ürününüzü istanbul merkeze yolluyorlar.Bende Acer kullanıcıyım ve pc ile ilgili sorunlarım var.Kendimde teknik servisim ve hakkatende servise vermeye korkuyorum işin içinde olduğum için...

    1)Ürünlerinizin geç kalması servisteki elemanların ürününüzü unutup geç yollamasından kaynaklanıyor,istanbulda bu konu hakkında sorumluluk almıyor onlara geliş tarihine baktıgı için...
    2)Mümkün mertebe istanbul Acer firmasınla irtibata geçin ve istanbul servisine kendiniz yollayın.

    Sadece Acer Kullanıcı olarak bir tavsiyem...
     
  10. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    Leptop 16 Cı gunde elıme kargo ıle ulastı anakart yenısı ıle degıstırılmıs test ok yazıyordu bıgılendırme formunda
    kargoya vermısler yollamıslar sımdı leptobu acmaya calısıyorum ve acılmıyor ekranda bır hata verıyor
    ALDIGIM HATA BU
    NVIDIA Boot Agent 249.0542
    Copyright (c) 2001-2005 NVIDIA Corporation
    Copyright (c) 1997-2000 intel Corporation
    PXE-E61: Media test failure,check cable
    PXE-MOF:Exiting NVIDIA Boot Agent.

    ANLAYAN VARSA YARDIM ETSIN NE IS BU ANLAMADIM ANA KARTI DEGISTILER DE HIC BIR ISLEM YAPMADAN BAKMADANMI YOLLADILAR ACABA
     
  11. nesetweb

    nesetweb Yeni Üye

    Arkadaşım Öncelikle Bios ekranına girerek Biosu Defult et,kaydet ve çık.Aynı ekran gelip donuyorsa ekran.Ekran kartın sorunlu demektir.Senin yapabileceğin pek birşey yok demektir buda..Servise gönderip,gönderdiin tk forumundada mukakkak cihazın yeni geldiğini ama bu sorunla karşılaştıgınıda belirt...
     
  12. keylog

    keylog Yeni Üye

    bende acerla aynı sorunu yaşadım benimkinin modeli 4920g tamamen benim hatam yüzünden arıza yapmıştı ürün ama anlayamıyacaklarını zaten biliyordum 20 iş günü bilgisayar orda hiç ellenmeden yattı arayıp kızınca beş dakika sonra telefon geldi bios sifreniz nedir diye söyledim kapattım sonra tekrar aradılar biz açamıyoruz nasıl açıcaz diye (sebebi üstünde 3 tane işletim sistemi kurulu olması (ubuntu-xp-vista)) sonra nasıl açacaklarını tarif ettim açtı tamam biz buna bir yazılım testi yapalım dedi o zaman kafayı yiyordum resmen kırılmış içindeki parça neyin yazılımını test ediyosun ya kartı değiştiricen yada geri yollucan :S neyse aynı şeyi linuxtada yapıyor deyince haa tamam o zaman ben açayım dedi o gün akşam otomasyon sisteminden aletin durumuna bakınca anakart sipariş edildi yazıyordu 4 gün sonrada bilgisayar elimdeydi şükür ki ama çektiğim sıkıntıya değmez :S
     
  13. serhat_kk

    serhat_kk Yeni Üye

    Geçmiş olsun devil_54.
    Kafama birşey takıldı. XP kurdum demişsiniz, kurduğunuz xp orjinalmiydi acaba? Değilse servise gönderildiğinde bir sorun teşkil etmedimi?
     
  14. lifes

    lifes Yeni Üye

    kesinlikle doğru bir başlık [alkis]
    benim 4920G var, hdd bozuldu diye verdim, boot 6-7 dk sürüyordu. bana hdd değişecek yurt dışından gelecek dediler; nasıl oluyorsa koskoca firma türkiye'de tekler ve hdd yok ellerinde, neyse ben de bunları sık sık aradım, 15 gün dolunca da gittim, dedim benim işim gücüm var bana yerine cihaz verin bi tane, önce elimizde yok dediler, sonra biz elimizdeki hdd lerden 120gb lik bi tane takalım yenisi gelince değiştiririz dediler, ii dedim çok ii olur benim için. sonra biz buna image atacağız biraz uzun sürecek filan dediler, yarın kadıköy de ki acer yetkili servisine yollayın dedim, tamam dediler, ertesi gün aradım ki dedikleri şu: elimizde sata disk yok bunun için takamadık, yerine size geçici bir ürün ayarladık onu gönderiyoruz dediler ve 16. gün elime dandik bi cihaz geçti.
    benim laptopu 24 nisan da vermiştim, 31 mayıs'ta beni aradılar, bilgisayarınız hazır diye, çok hızlılar canım!!!???
    aldım ve hem hdd hem de anakart değişmiş, ne biçim şeyse bu aldığıma pişman oldum bu acer'ı :( [ofof]
     
  15. devil_54

    devil_54 Yeni Üye

    Evet arkadaslar Leptob eLIME 16 cın gunde geledı ulastı bende hemen yapıldı dıye leptobu actım yazdıgım hata ıle karsılastım hatayı ınternette aradım hep yabancı sıtelerde ıngılızce sorunlar buldum cerı ıle anlamaya calıstım anladıgım kadarı ıle xp ıslerım sıstemı yuklu olmayınca o hatayı verebılıyormus ve anladımkı xp kurulu degıl orjınal olmayan xp cd mı taktım ve formata basladım format bıttı. bılgısayar acıldı ve ekran kartı drıverını kurarken mavı ekran cıkıyor ve kapanıyordu ınternetten kendı sıtesınden ındırdımgı drıverı kurunca yenıden mavı ekran cıktı ve kapandı dedım bunlar ana kartı herhalde degısmedıler bu sefer kendı orjınal drıver cd sını taktım ve yukledım hıc sorun cıkmadı ekran kartı drıverı yuklendı hersey normal calısıyor sımdı. şİmdi sizce ana kart degıstımı yoksa sorun bendemı yoksa ecer fırmasının ınternete yukledıgı drıver demı adamlar yanlıslık yapmıslar anlamadım bence degısmedıler bıos guncelleyıp yurt dısından yenı kartı aldılar kendıne benım sadece bıos degıstıler yolladılar
    Xp bıle kurmamıslar ekran kartında sorun var dedım adamlar test etmeden yollamıslar
    toucpad sorunlu dedım o duzelmıs ama onu test yapdık demedıler anakart degısmı tesk ok bukadar xp kurma bılmemne yok.
    Gelelım orjınal xp olayına cok takarım ıbnelerı ya orjınalden sorun cıkarcaklar bende orjınal kurmadım olsa orjınal kursamda vermem zatenn ben onlara yollarken harddıkstekı butn bılgılerı harddıskı sokup kendı masa ustu pc me yedeklerım Harddıskı bıcımlendırdım bılgılerımı calmasınlar dıye sıfırladım ole yollladım yaparsanız sıde ole yapın ben bılıyorum daha once basıma geldı bu sekılde bı olay ıse yararr programlarımı caldılar o yuzden onlemımı aldım hadı kolay gele cok yazdım yıne ama kusura bakmayın Bu arada Ben Acer 5520 g orjınal Drıver cd sını nero ıle ımaj alarak yuklıcem nete sıtesınden ındırılenlere guvenmem bundan sonra
     
  16. acomez_67

    acomez_67 Yeni Üye

    size sonuna kadar katılıyorum. benimde travelmate 5310 laptopun var. aldıktan 3 hafta sonra ekrar gidipgelmeye kararmaya başladı. aldığım yere götürdüm sevrise götürmemi istediler. serise götürdüm orada sorun yok diye geri gönderdiler. 6 ay sonra ekran iyice kararmaya başladı. tekrar servisine götürdüm götürmez olaydım yaklaşık 2 ayda geldi. lck kabloda sorun varmış ve yurt dışından parça bekliyolarmış. o yüzden gecikmiş. garanti şartlarında ise 30 iş günü içerisinde arızası giderilemeyen notebookların değişimi veya geri iadesi söz konusu ama galica acerde geçerli dğil. benim tavsiyem acere hiç bulaşmayın. 3 kuruş fazla verin ama acer olmasın. geç gelmekle kalmayıp kendim bi çizik olmasın diye gayret etmeme rağmen onlar heryerini çizip öyle gönderdiler.
     
  17. [C_a_N_e_R]

    [C_a_N_e_R] Yeni Üye

    Öncelikle geçmiş olsun arkadaşlar. Bende Acer 4315 sahibiyim. Şuan şükürler olsun ki bir sorunu yok. Bilgisayarımı gözüm gibi koruyorum tek bir çizik dahi olmasın diye nerdeyse eldivenle kullanıcam o derece. Tek korkum ise laptopumun bir gün servise düşmesi :cry: Eminim ki laptop orda epeyce hırpalanıp bana geri gelecektir. Bu yüzde bozulmaması için çok özenli kullanıyorum. Umarım beni üzmez bilgisayarım :cry:
     
  18. gevezece54

    gevezece54 Yeni Üye

    bir zamanlar ben gigabyte anakartımı teknik servise vermek zorunda kalmıştım ve 45 gün sonra zor zar geldi. gigabyte gibi bir firma bunu yapıyorsa acer gibi bir firmadan ben her şeyi beklerim adamlar anakart üretici firmalar arasında parmala gösteriliyor ama teknik servis konusunda hiç bir şey yok. bütün firmalar parça değişiminde problem çıkartıyorlar nedense...
     
  19. morbeyaz

    morbeyaz Yeni Üye

    Dostum Allah yardımcın olsun.
     
  20. malko

    malko Yeni Üye

    gecmis olsun tekrar...

    arkadaslar 4 yildir acer kullaniyorum ..5920 den onceki makinem 4502 idi...2-3- kere istanbul infonivc merkezine yolu dustu...son olarak garantisi 19 ayda iken ben dedimki ust kapagi zaten bana cizik gelmisti dedim...servise verme sorunum ise klavyenin ekranda iz birakma sebebi idi..bursa da ki infonic devamli bana kullanici hatasi diyordu almak ve kabul etmek istemiyordu...ben zorla istanbula yollattim...orasi ile de telefon gorusmesinde bulundum...tamam dediler inanin makinam 10 gibi kisa bir sure de geri geldiginde ekran arka kapagi ve cercevesi ve ekran cristal ekran olarak geri eldi...sonradan sordum sadece arka kapak 130dolar..ekrani bilmmiyorum..hic para odemeden kargo masrafida sozkonusu yani odemedim...hic bir sorun yasamadan makinami aldim...bence acer tek adresi infonic....buna dikkat delim..
    su anki 5920 de ise tek sinir durum islemcinin calistigini belirten sensorun sesi ve islemci clik clik clik sesi bu acerlarda var ne hikmetse....eskisinde de vardi...

    kolay gelsin...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş